• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikäli keliä vain piisaa niin paikalla jälleen.

Täältä ääni myös pidemmälle lenkille tai miksei jopa yhdistettäisi lenkejä - kliks.
Näin vältettäisiin 8-tie ja samalla mukaan saataisiin tuo mukava Niemenkulman lenkki.
Ei huono idea! Jos jollain on kiire kotiin, niin pääseehän tosta monesta kohtaa oikaisemaan takaisin...

Kelistä mä en sano mitään, ettei käy niinkun viimeksi...  
omg.gif

Määkin tahon mukaan, jos vaan töistä ehdin
crazy.gif

Elkää ootelko ehdin kukaan jos ehdin.

Pikku päivitys: Ajellaan lenkki toisin päin, niin voidaan stopata särkän(salmen) grillille kaffelle... Treffit siis jokirannassa puoli seiskalta ja siitä sekalaisessa letkassa Särkälle. Tosta eteenpäin on vähän vähemmän liikennevaloja, niin pysyy isompikin letka kasassa  
sport05.gif

Kiitoksia ajeluseurasta kaikille, jäin mynämäellä letkasta pois, ja ajelin kasitietä takas ukiin. Ens viikko onkin sit iltavuoroa, joten ei mihinkään ajeluihin viikolla pysty
bawling.gif

Kiitokset täältäkin
062802jumpie_prv.gif

Sopivasti porukkaa, sopiva vauhti; mitä nyt mä välillä jäin, mut se menee totuttelun piikkiin. Letka silti pysyi kasassa hyvin
smile_org.gif

Minäkin poistuin letkasta Vallaisten pätkän jälkeen...

Lisää näitä.

Kiitokset loimaaltakin, erkanin muodestelmasta myös mynämäellä. Ihan mukava oli
062802moto_prv.gif
vähän isommallakin porukalla. Pitää koittaa ehtiä muulloinkin mukaan, vaikka vähän pitemmälle reissulle.

Meikä kiittää myös mukavista mutka pätkistä
bowdown.gif

Tosiaan näitä vois keskiviikkoisin koittaa järjestää enemmänkin. Ainakin tämän kertaisen väen paljouden mukaan voisi toimiakkin
nixweiss.gif

Ex-Oululainen kiittää ja kumartaa. Kivaa oli, mitä nyt se yks vasuri tuli vähän, öhöm, silmille--> Alastarolle opetteleen sunnuntaina mutkailua. Sen röökitauon jälkeen tiet oli mulle ihan uusia, mikä sen parempaa. Lisää tätä.

Kiitos reissusta hauskaa oli vaikka normaalia enemmän sai vääntää hanaa välillä, ei kuitenkaan usko loppunu kesken missään kohtaa, ekaa kesää kun vasta ajelen
smile_org.gif

Naakalle kiitokset ku osottelit sen ekan ison sorakasan, kerkes ihan rauhassa kiertämään eikä vast kohdalla
smile_org.gif

Juu, hauskaa, kuten ajaminen aina.
Ja kun vielä pysyy tuollaisella papattimellakin matkassa mukana.

Vaan joskus vielä muistan tasapainottaa noi renkaat...  
lookaround_orig.gif

Tai ne seuraavat...
tounge.gif

Juu, hauskaa, kuten ajaminen aina.
Ja kun vielä pysyy tuollaisella papattimellakin matkassa mukana.

Vaan joskus vielä muistan tasapainottaa noi renkaat...  
lookaround_orig.gif

Tai ne seuraavat...
tounge.gif
Hahah!

Papattimella menitte miljoonasti lujempaa kuin mä tolla "lelulla"
tounge.gif
biggrin.gif

On muuten tosi hauskan näköstä kun äijät vetää tapeilla seisten samaa vauhtia kuin muut
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Lentokoneet ja matalat sillat kyllä vähän pelottaa...
tounge.gif

Muutenhan tuo on ihan leppoisaa tuollai, maisematkin näkyy paremmin.

Ja ahteri kiittää jokaisesta tauosta...
crazy.gif
tounge.gif

Olipas hauska olla porukalla ajelemassa, ja kivasti oli uusiakin naamoja useampi mukana! Kiitokset kaikille
sport05.gif
Ensi keskiviikkona vois ottaa uudestaan, jos kelit vaan on kohdillaan! Napsin muutaman kuvan, ne löytyy täältä, kliks

On  muuten tosi hauskan näköstä kun äijät vetää tapeilla seisten samaa vauhtia kuin muut

Pitääkö sitä pistää lisää haastetta ensi kerraksi
biggrin.gif

Ensi keskiviikkona vois ottaa uudestaan, jos kelit vaan on kohdillaan! Napsin muutaman kuvan, ne löytyy täältä, kliks
Sen verran synkälle näyttää ylihuomisen sääennuste, että lykätään viikolla eteenpäin. Seuraava yritys siis 25.8, aika ja paikka samat kun viimeksi, eli jokirannassa Hermannin terassin kulmilla klo 18:30  
sport05.gif

Jep, puoli seiskalta nähdään! Mut löytää kyllä, seisoskelemasta siitä terassin keskustan puoleisesta kulmasta. Jos joku ei löydä, niin seuraavaksi kerraksi teen kyltin  
smile_org.gif
Mä en löytänyt. Paikalla olin inan jälkeen puoli seiskan (varmaan viisi tai kymmenen yli kun eka harhailin väärässä päässä - vielä vähän hakusessa nää paikat
blush.gif
) ja kovasti yritin löytää tuntomerkkeihin sopivia ihmisiä, mutta olitte kai sitten jo ehtinyt lähteä. Harmi
sad_orig.gif

Jep, puoli seiskalta nähdään! Mut löytää kyllä, seisoskelemasta siitä terassin keskustan puoleisesta kulmasta. Jos joku ei löydä, niin seuraavaksi kerraksi teen kyltin  
smile_org.gif
Mä en löytänyt. Paikalla olin inan jälkeen puoli seiskan (varmaan viisi tai kymmenen yli kun eka harhailin väärässä päässä - vielä vähän hakusessa nää paikat  
blush.gif
) ja kovasti yritin löytää tuntomerkkeihin sopivia ihmisiä, mutta olitte kai sitten jo ehtinyt lähteä. Harmi
sad_orig.gif

Ja mä kun luulin, että et ehtinytkään paikalle, harmi  
omg.gif

Seuraava yritys siis 25.8, aika ja paikka samat kun viimeksi, eli jokirannassa Hermannin terassin kulmilla klo 18:30

Tonne Turkumiittiin kirjoittelinkin, että torstaina vois olla tällä viikolla todennäköisemmin poutaa, eli lykätään päivällä eteenpäin.

sanoi:
Eli TO 26.8 lähtö Auranlaakson ABC:lta klo 18:30.

Jatketaan viikkomiittien osalta juttua tuolla toisessa ketjussa...kliks

Ja kiitos Lunastar, kun aloitit tän ketjun. Tän avulla selvisi, et muitakin ajoseuraa etsiviä löytyy täältä Turun seudulta ja on oppinut tuntemaan useamman uuden motoristin
smile_org.gif
Toivottavasti ehdit nyt torstaina mukaan ja sormet ristiin et tulee sen verran keliä et päästään taas ajelemaan!

Back