• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyskös Turusta ajoseuraa? Ihan uusi näillä kulmilla (noh, ainakin melkein) ja ois kiva, jos löytyis joku joka opastais kivoille mutkapätkille. Yksinkin ajelee, mutta kivompaa olis porukassa (tai edes jonkun toisen seurassa)
smile_org.gif
Kun ei ehtinyt tuohon sunnuntain ajoon ihan superkiltistälauantai-illan viestosta johtuen...
lookaround_orig.gif

Noh, jos innostais lähteä mulle ja mariannekarkille neuvomaan hyviä reittejä ja ehkä kaffeseuralle niin pistäkeehän yv:tä.

Niin ja tää siis ei ole muuta kuin AJOseurahakuilmoitus
tounge.gif
wink.gif

Löytyskös Turusta ajoseuraa? Ihan uusi näillä kulmilla (noh, ainakin melkein) ja ois kiva, jos löytyis joku joka opastais kivoille mutkapätkille.

Hep! Täällä olis yksi Trumppakuski myös ajoseuraa vailla ja kiitettävästi tuli munkin  toi sunnuntain lenkki missattua. Turussa oon asunut jo pidempään, mutta kaikki pyörälliset kaverit asuu kauempana. Kyllähän noita lähiseudun mutkapätkiä (joita täältä ihan kiitettävästi löytyy) yksinkin tahkoaa, mutta porukassa se on aina kivempaa.

Varmasti muitakin löytyy, eli pitäistäkääs vastausta tähän ketjuun, jos löytyy mielenkiintoa käydä säännöllisen epäsäännöllisesti porukalla mutkailemassa ja kaffettelemassa?

Itseasiassa, jos ei sada, niin olen menossa jokirantaan ihmettelemään keskiviikkona (28.7.) n. kuuden aikoihin. Pyöränä tosiaan punavalkonen rykkönen ja kuskilla musta-valkoinen araintakki sekä blondit hiukset. Niin ja helpotetaan vähän (jos on lämmin ja takki ei ole päällä kaffetellessa) niin pistän tuon MotOrg staff -paidan päälle, jossa rinnassa lukee Luna  
tounge.gif

Äsh. Turhan märkää ulkona näin aamusta. Voihan se olla, että illaksi selkenee, mutta luovutan suosiolla heti näin aamusta ja mun osalta uusi yritys jokirantaan kaffetteleen olisi sitten viikon päästä eli 4.8.

itellä kans ajoseura hakusessa ku kaverit tykkää ajella mielummin noilla kotiloilla. et kyl sitä vois porukassa olla kivempi ajella. tänään kävin tuolla jokirannassa kääntymässä, mut vast joskus seitsemän jälkeen. Ja pyöränä oli tollanen honda repsolväreillä.
eli muhun saa ottaa aina yhteyttä ku ajelemaan haluaa!!

Täälläkin yksi enimmäkseen yksikseen ajelija. Elikkäs ajoseura kelpais kyllä.
Rykkösellä köröttelen.

No onko porukka menossa ajamaan? Voisin itsekin tulla röpöttelemään.
Mites olis nyt keskiviikkona eli 4.8? Jos hörpättäis kaffet jokirannassa ja sitten joku ~tunnin lenkki?

Pyöräkin olis hyvä tuntomerkki, mut ettei tarvii etsiä koko jokirantaa niin mä voin seisoskella siinä Hermannin terassin kulmilla klo 18:30. Päällä kirkkaan punainen (ainakin keväisin) Richan takki.

Ja saa tietty tulla mukaan ajelemaan, vaikka ei olis tähän ketjuun mitään vastaillutkaan  
wink.gif

Eipä suosi kelit tänään, eli siirretään eteenpäin. Koitetaan ensi keskiviikkona (11.8) uudestaan, aika ja paikka samat  
wink.gif

Tuolla Turku-miitissä porukka suunnittelee Perniön ajelua lauantaille, kliks

Mukana jos ei sada ja saan lauantaina kastuneet kamat kuivaksi siihen keskiviikkoon mennessä.

Harmaa zx-10r -05 ja tummat Cloverin nahat, patsastelen varmaan jossain Joken lähellä.

No pöh. Ei onnistu keskiviikkona eikä sit toisessa ketjussa kaavailtu lauantaikaan. Mut sit taas uusi yritys ensi lauantaina
smile_org.gif

Eipä suosi kelit tänään, eli siirretään eteenpäin. Koitetaan ensi keskiviikkona (11.8) uudestaan, aika ja paikka samat  
wink.gif
Vois ehkä päästä keskiviikkona mukaan, mutta missäs treffit jokirannassa?

Siellä kun on muutama muukin keskiviikkona  
biggrin.gif

biggrin.gif

Porukan löytäminen voi olla vähän vaikeaa..

E: ohoh, siellä olikin aiemmin. Hermannin terassin kulmilla 18:30
blush.gif

Vain pari kertaa porukassa ajaneena voisin lähteä myös mukaan, pitäs vaan saada pestyä Oulun pölyt pois pyörästä. Jos keli on passeli ja olen lähdössä niin 18:30 saavun paikalle, ei tartte venailla, olen joko ajoissa tai en ole tulossa
smile_org.gif

Pyörä on musta Monster valkoisella raidalla, kuski muuten mustana mutta käsivarsissa valkoiset raidat ja ehkä ajofarkut jalassa.

Jep jep, meikäläinen olis kans tulos paikalle, riippuen säätilasta.

Meikä ilmottautuu kanssa mukaan, mikäli sikäli keli vaan on kuiva
cool.gif

Nyt pesemään viikonlopun kurat pyörästä
Detailer.gif

Jep, puoli seiskalta nähdään! Mut löytää kyllä, seisoskelemasta siitä terassin keskustan puoleisesta kulmasta. Jos joku ei löydä, niin seuraavaksi kerraksi teen kyltin  
smile_org.gif

Pari reittivaihtoehtoa:

Tässä menee joku puolitoista - kaksi tuntia, kliks

Lyhyempi versio, joku reilu tunti , kliks

Mikäli keliä vain piisaa niin paikalla jälleen.

Täältä ääni myös pidemmälle lenkille tai miksei jopa yhdistettäisi lenkejä - kliks.
Näin vältettäisiin 8-tie ja samalla mukaan saataisiin tuo mukava Niemenkulman lenkki.

Back