• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa, part two

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moniko vielä tulossa klo 12.30 Keimolan Shellille ja siitä sitten Ahvenistolle? Minä ja Rubreht ollaan ainakin tulossa.

Niin ja kannattaa varata mukaan maalarinteippiä kun lasiset ajovalot ja peilit teipataan. ( tai peilit voi myös ottaa irti )

Näkyillään sitte  maanantaina...
Affenistolle lähdössä ilmeisesti minä, Premier, Aya, Hvitie ja te kaksi, ainaski.

Treffataan 12:30 mennessä, pyritään lähtemään 12:30 eteenpäin jotta saadan liput kaikille.

Mulla on punainen XX.

Pete 457:lle "sitä sattuu" aina oppii uutta.
nim. kokemusta on....

Kivaa oli kuitenkin, ja nyt  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Hyvät mutkat, hyvä vauhti ja huonosti hiekoitetut tiet eli loistoreissu! Kiitos taas kartanlukijoille ja kaikille mukana olleille.
bowdown.gif

Alastaron ajoharjoittelu alkaa jo klo 13.00 eli paikalla pitäisi olla varmaan puoli tuntia ennen.
Varmaan syytä treffata viimeistään 10.30 Nupurin levähdysalueella. Ohessa
kartta levähdysalueista. Tapaamispaikkana siis pohjoispuoleinen
Siis eka mahdollinen ramppi Turun motarilla KehäIII:n jälkeen
OK. Jos on jotain hämminkiä, niin mun numeroni on 050 3764329 (hvitie/Harri).
Moniko vielä tulossa klo 12.30 Keimolan Shellille ja siitä sitten Ahvenistolle? Minä ja Rubreht ollaan ainakin tulossa.
Mukana ollaan Ahvenistollakin eli Keimolanportissa tavataan.
Letkan katkeaminen taisi olla mun moka
withstupid.gif
soorry
Ajelin itsekin etujoukon hännillä, mutta en kyllä huomannut sellaista risteystä, mihin olisi pitänyt jäädä päivystämään???
Nyt vielä pikaisesti baariin, mutta eilistä hillitymmin
033102beer_1_prv.gif

Alastaron ajoharjoittelu alkaa jo klo 13.00 eli paikalla pitäisi olla varmaan puoli tuntia ennen.
Mä ilmestyn myös aamulla tuonne viim.10.30. Ois mukava kokeilla myös tuota Alastaron rataa ja mielummin porukassa sinne ajelee.

Kiitos. Mukavaa oli jälleen.
062802jumpie_prv.gif

Ei kyllä päässyt tylsistymään, kun välillä sai miettiä kuinka paljon sitä sepeliä sieltä mutkasta löytyy.
ghostface.gif

Kaljakauppaanki ehti, eli kaikki hyvin.
buttrock.gif

Tuomo/ punainen VFR

Mä ilmestyn myös aamulla tuonne viim.10.30. Ois mukava kokeilla myös tuota Alastaron rataa ja mielummin porukassa sinne ajelee.
Osaiskohan joku maanantain lähtijöistä sanoa mikä ois kotia saapumisaika Alastarolta?Olen nimittäin su-ma yön töissä ja sitten pitäs saada nukkuakkin jossain välissä et jaksaa mennä taas seuraavaksi yöksi töihin(ti tiedossa piiiitkä päivä)...
confused_orig.gif

Voinhan tietty lähtee sieltä aikasemmin pois jos muut haluaa vielä jäädä rullailemaan..
smile_org.gif

Osaiskohan joku maanantain lähtijöistä sanoa mikä ois kotia saapumisaika Alastarolta?Olen nimittäin su-ma yön töissä ja sitten pitäs saada nukkuakkin jossain välissä et jaksaa mennä taas seuraavaksi yöksi töihin(ti tiedossa piiiitkä päivä)...
confused_orig.gif

Voinhan tietty lähtee sieltä aikasemmin pois jos muut haluaa vielä jäädä rullailemaan..
smile_org.gif
Alastaro on siis vuorossa huomenna sunnuntaina ja Ahvenisto ylihuomenna maanantaina. Ajot loppuu klo 20 kumpanakin päivänä, mutta ei se tarkota, että tappiin asti pitäis ajella. Itseasiassa parempikin, jos ei väännä väkisin väsyneenä loppuun asti vaan lähtee suosiolla ajoissa kotia kohti
smile_org.gif

Ahvenistolta pääsee Helsinkiin vajaassa tunnissa ja Alastarolta menee varmaan 30-60min kauemmin riippuen vauhdista
biggrin.gif

Jos oot su-ma yön duunissa, niin oot kyllä aika kova daami, jos selviit maanantaina Ahvenistolle
bowdown.gif

Kertauksena vielä:

Huomenna Alastarolle lähtevät klo 10.30 siellä Nupurin levähdys alueella.

Maanantaina Ahvenistolle lähtevät klo 12.30 Keimolan huoltsikalla.

062802moto_prv.gif

Kiitoksia kaikille eilisestä lenkistä! Jens veti kyllä ylihienon reitin...joka oli vielä sopivan mittainenkin. Vauhtiakin oli sen verran ettei nukahtanut sarviin
biggrin.gif

Hyviä ratapäiviä vaan kaikille
thumbs-up.gif

confused_orig.gif

smile_org.gif
Alastaro on siis vuorossa huomenna sunnuntaina ja Ahvenisto ylihuomenna maanantaina. Ajot loppuu klo 20 kumpanakin päivänä, mutta ei se tarkota, että tappiin asti pitäis ajella. Itseasiassa parempikin, jos ei väännä väkisin väsyneenä loppuun asti vaan lähtee suosiolla ajoissa kotia kohti
smile_org.gif

Ahvenistolta pääsee Helsinkiin vajaassa tunnissa ja Alastarolta menee varmaan 30-60min kauemmin riippuen vauhdista
biggrin.gif

Jos oot su-ma yön duunissa, niin oot kyllä aika kova daami, jos selviit maanantaina Ahvenistolle
bowdown.gif
Sori,lukihäiriö...
tounge.gif
siis just Ahvenistoa tarkoitinkin! Kyllä sitä sen verran kerkee torkahtaa et jaksaa lähteä ja tuo eka työ-yö on aina löysä..jos tuntuu ettei jaksa mennä sit seuraavaksi yöksi ni voihan sitä iskeä yllättävä köh köh-tauti et joutuu jäädä elpymään kotia!
wink.gif

confused_orig.gif

smile_org.gif
Itse ajattelin lähteä kotiinpäin klo 19:00 (hitaan ryhmän setithän ovat aina klo xx:40 - xx:00. Tuossa ehtii vetämään 5 settiä joka ainakin mulle on tarpeeksi. Kesän alussa olin Mp-tuen EAK:ssa jossa vedin 3 settiä ja vähän yritin liikkua pyörän päällä => lopputuloksena katkokävelyä seuraavana päivänä kun jalat jumissa...
wink.gif

Tunnissahan tuolta ajelee about.

Noin........keikka Nokialle heitetty Annepiin kanssa. Trippimittarissa kilometrejä reilut 400, olo on väsynyt mutta onnellinen.
062802jumpie_prv.gif

Mun kropassani on ehkä yksi lihas jota ei särje, en vaan vielä tiedä että missä.
nixweiss.gif

Siis terveisiä kaikille Nokialta......
talktohand.gif

Kiitos Ertzille ajoseurasta. Reppu selässä ajaminen näköjään tuntuu lihaksissa. Mut eikös tämä ole hakusessa-foorumi, nyt olis hyvä hieroja haussa  
smile_org.gif

Nonniin. Kotiuduin sitten juuri Alastarolta. Oli kyllä tosi hieno rata, pääsi kunnolla vauhdin makuun. Kiitos Jensille, Harrille ja Latesille ajoseurasta
sport05.gif

Huomenna sitten Ahvenistolle! Vähän on kyllä paikat hellinä, mutta eiköhän tää tästä aamuun mennessä
biggrin.gif

Nonniin. Kotiuduin sitten juuri Alastarolta. Oli kyllä tosi hieno rata, pääsi kunnolla vauhdin makuun. Kiitos Jensille, Harrille ja Latesille ajoseurasta  
sport05.gif

Huomenna sitten Ahvenistolle! Vähän on kyllä paikat hellinä, mutta eiköhän tää tästä aamuun mennessä  
biggrin.gif
Juu kiitokset vaan itelleskin ajoseurasta. Hieno reissu tuli heitettyä ja rata-ajo kyllä maistui. Joo hieman meinaa olla paikat jumissa. Mä en varmaan ehdi kyllä lähteä huomenna sinne Apparalle.
Jensille erityis kiitos vetojuhdan tehtävästä. Ja hienot tiet muuten tuolla Someron seudulla.

Kiitos Ertzille ajoseurasta. Reppu selässä ajaminen näköjään tuntuu lihaksissa. Mut eikös tämä ole hakusessa-foorumi, nyt olis hyvä hieroja haussa  
smile_org.gif
Joo, hieroja tännekin! Eilen 300 ja tänään Alastaron reissulla 450; niskassa tuntuu pientä kireyttä. :)Kun huomenna kertyy vielä 300, niin ehkä tiistai voisi olla välipäivä.
Jens, eikö ne kotilot halunneet antaa sulle tietä moottoritiellä? Oli kerran aika sähäkkä kaistanvaihtotsydeemi.
smile_org.gif

Kiitokset seurasta Jensille, Latesille ja Premierille!

Joo kiitti (rata)ajoseurasta. Oli hyvä reissu vaikka radalla porukkaa oli ruuhkaksi asti. Pikkasen joo on paikat turtana.
Vaihdat kato hvitie nyt sitten tämmösen
niin ei paikat mene jumiin.

Jens, eikö ne kotilot halunneet antaa sulle tietä moottoritiellä? Oli kerran aika sähäkkä kaistanvaihtotsydeemi.
smile_org.gif

Jep. Meinas tulla vähän ylimääräistä ohjelmaa sen valkoisen Nissanin toimesta.
Nisukka ajeli sellasta 110-120km/h ohituskaistalla ja väläytin sille valoja, että täältä oltas tulossa ohitte.
No sehän siitä riemastu ja alko hidastaan entisestään vauhti.
Pinnahan siinä (kylmissäään ja turhan takia) palo ja ajattelin mennä sitten oikean kautta.
No Nissan kuskiko sen huomasi niin johan alkoi vauhti taas kiihtyä. Onneks mahduin kuitenkin väliin takaisin.

Ne oikealta ohitukset on typeriä, kandee jättää väliin. Turhat riskit pois.
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Itse meinasin saada eilen jonkun mulkun prätkäilijän autoni kylkeen kun sen piti vetää oikealta ohi musta. Olin palaamassa ohitusten jälkeen oikealle kaistalle, vauhtia mulla oli kotilolla mittarissa noin 150 kmh, onneks kyttäsin sitä peilistä et missä se menee, jos mä en ois väistäny takas keskelle, se olis ollu kaiteessa....Se kuski pujotteli autojonoa ohi!?
033102ass_1_prv.gif

Joku vihree Kawa, jos kuski tunnistaa ittensä tästä, laita ittes turkin hihaan ja...

Back