• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa kaivataan 25.7.

Reitti vapaa paitsi ei motarii ja tietty kivoja teitä
tounge.gif
.
Kolmelta pääsen töistä keskustan tuntumasta eli vailla neljä jossain...?
Ja kai tässä voi "huudella" lisää poppoota mukaan mutkailee kirkastussunnuntain kunniaks...
biggrin.gif

Kaikki joukolla mukaan  
062802moto_prv.gif
, tietty.

Miepä kehittelen jonkinlaista reittiä, paikka veturina on tosin tarjolla muillekin halukkaille...

Mihin päin olette menossa ja mistä meinasitte lähtee? Tässä just mietiskelin et mitähän huomenna tekis jamihin menis ajelemaan..
smile_org.gif
ajoseura ei olis kyllä yhtään pahitteeksi..
Itse täällä pääkaupunkiseudulla oleilen.

Mielenkiintoista ! Nukun yön-yli ja päätän sitten uskallanko tulla ryhmä ajelulle.

Jos starttais klo 16:00 esim. Kivenlahden Teboililta (Vanha Jorvaksentien ja Kivenlahdentien risteys lähellä Länsiväylän loppupäätä ennen Kivenlahden siltaa)

Todennäköisesti tulen, jos ehdin kotilolla ajoissa kotiin ja vähentämään rengasmäärän puoleen.
Ellei näy ajoissa, ei kannata odottaakaan...

Täällä länsi-uudenmaan suunnassa, jossa nyt olen, löytyy muuten ihan mukavan kiemuraista asfalttia.
vink, vink..  (nuoruuteni näillä nurkilla aikoinaan viettänyt)

Joo ööö jäi viime yön lepo reilusti alle minimisuosituksen, kahtotaan ajokunto kun pääsen töistä, että tulenko vai not....?

Joo ööö jäi viime yön lepo reilusti alle minimisuosituksen, kahtotaan ajokunto kun pääsen töistä, että tulenko vai not....?
Sama ongelma täälläkin, vaikka vasta äsken tulikin herättyä....

Suunnitelmissa nyt lähteä pyörää huoltamaan ja sit pienen lenkin heittää, talli tosiaan kirkkonummen läheisyydessä. Nyt kun on mullakin auto ollut alla viikon verran.

Huomenna herätys neljän aikaan jotenka hirveen myöhään ei tahtois olla. (Vieläku on labrakokeet aamupäivällä joka tarkottaa ettei saa syödä eikä juoda)  
crazy.gif

Näyttää olevan sen verran ehkä-pohjalla, että lyöttäydyn tänään paikallispäristelijöiden völjyyn nauttimaan asfaltista ja jätetään eilinen reittisuunnitelma odottamaan seuraavaa kertaa.

No, ei tarvitse näköjään rohkaistua, kun ei ole ryhmääkään missä ajella. Katselempa sitten sbk:ta, motogp:tä ja ehkä F1 ja käyn välissä ajelemassa lyhyitä rupeamia.

Jaa! Hieman innostusta ajeluun on siis pidetään aika ja paikka samana. Koska asun lähellä käyn katsomassa josko ketään paikalla jos ei niin sitten ei.

Mä oon tulossa sinne, eli ei nyt peruta mitään vielä
smile_org.gif
Ihan sama mihin suuntaan letka on menossa.

Back