• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa: Final Lap

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aamuteeveessä luvattiin perjantaiksi lunta eteläsuomeen....Erkki lähtee nukkumaan tällä viikolla.....
confused_orig.gif
Joo, pahalta näyttää.

Tänään ei uskaltanu lähtee mopol duuniin kun lämpömittari näytti +2C - aika kova riski mustan jään suhteen esim. Huomenna varmaan viimeisiä mahdollisuuksia duuniin ajeluun tänä vuonna, aamusta pitäisi olla sentään jotain +8 luokkaa...
Itse lähdin töihin vasta valoisan aikaan, eli kahdeksan jälkeen. Ei vaaraa jäästä.
smile_org.gif

Vain yksi rohkea tuli vastaan ja sekin jollain täys katetulla lehmällä.

Tuohon käsien paleluun (oon tainnu ennenkin sanoa, mut sanotaan nyt taas): urheilukaupoissa ja laskettelukeskuksissakin on sellaisia lämpötyynyjä (laastarin omaisia), jotka voi laittaa hanskan sisään, pysyy lämpöisenä tuntitokulla. Kertakäyttöisiä, maksaa muutaman erkin.
aaaa...kiitti mä en ollu ainakaa kuullu tommost vinkkii....tota vois hyvinki kokeilla
smile_org.gif
ja luulen et toimii keväällä kans ku sitä tulee kumminki lähettyy ajelemaan heti ku voi...ja sillonki on luultavasti kalsa...

Piipu, jos et löydä, niin kerro...kaapistani pitäs löytyä noita...

joo,kiitti
smile_org.gif
mä yritän tänää mennä metsästää niit muutamast urheiluliikkeest....

nii ja ttuttu sitä korjausvaha tsydeemii oon nähny myyrmäen citymarketissa...kävin viimeviikol sellon marketissa ,niitten valikoimaan ei kuulu,...viel en oo kerenny myyrmäkeen asti...

joo,kiitti
smile_org.gif
Enpä nyt muista mitä ostin, mutta kaupanpäälle antoivat nipun
tuollaisia lämpöpussukoita. Ne tulee ihan polttavan kuumiksi, että
jopa varovainen kannattaa olla. Liike oli joku mp-myymälä ..
muistissani on, mutta muistintonkimismenetelmissä on puutteita.
smile_org.gif

PS. Mun ennuste oli, että lunta tulee 27.10 .. tai itse asiassa
plus miinus viikko siitä on ihan oikea ennuste elikkä tuon kahden
viikon aikana .. se ei onneksi jää eikä pysy . mutta lunta kuminkin.
Elikkä ei vielä tällä viikolla, mutta ensi viikolla tai sitten
seuraavalla. Perjantaiksihan on ennustettu enää vain +4, joten
mikäli sade vain sattuu samaan aikaan niin ihan kiikun kaakun on.

Kehä 1:llä näin yhden pyörän tossa 07:20 aikaan, sekin oli customisti farkuissa ja avokuupassa. Saatto olla hiukka vilakka
smile_org.gif
Olihan tuolla aika tavalla vilakka ihan ajokamoissakin (nahkat), kun aamulla tulin seiskaan töihin. Messukeskuksen mittari näytti +3 astetta kun siitä ohi ajelin. Valoissa pikkasen helpotti kun kone hönki lämpöä ylöspäin, mutta ei tuolla varsinaisesti kuuma tullut
biggrin.gif
.

joo,kiitti  
smile_org.gif

nii ja ttuttu sitä korjausvaha tsydeemii oon nähny myyrmäen citymarketissa...kävin viimeviikol sellon marketissa ,niitten valikoimaan ei kuulu,...viel en oo kerenny myyrmäkeen asti...
Siis se on siis KORJAUSVAHAA? Onko oikein värillistäkin? Siis muutakin "väriä" kuin mustaa?

joo,kiitti
smile_org.gif
Enpä nyt muista mitä ostin, mutta kaupanpäälle antoivat nipun
tuollaisia lämpöpussukoita. Ne tulee ihan polttavan kuumiksi, että
jopa varovainen kannattaa olla. Liike oli joku mp-myymälä ..
muistissani on, mutta muistintonkimismenetelmissä on puutteita.
smile_org.gif
Noitahan vois varmaan tunkea muutaman housuihinkin, kun tuntu aamulla jo että napero jäätyy kun töihin ajelin
sad_orig.gif
idea3.gif

Noitahan vois varmaan tunkea muutaman housuihinkin, kun tuntu aamulla jo että napero jäätyy kun töihin ajelin
sad_orig.gif
idea3.gif
Kuinka vähissä varusteissa te oikein ajelette?
omg.gif

Itselläni oli kädet vain hieman kohmeessa, ei mitään paleltumis vaaraa.
Nokka nyt hieman valu, kun ei ole mitään kaulasuojaa ja kaikki viima pyörii kypärän sisällä, mutta kylmä ei ole oikea sana kuvaamaan.

sad_orig.gif
idea3.gif
Kuinka vähissä varusteissa te oikein ajelette?
omg.gif

Itselläni oli kädet vain hieman kohmeessa, ei mitään paleltumis vaaraa.
Nokka nyt hieman valu, kun ei ole mitään kaulasuojaa ja kaikki viima pyörii kypärän sisällä, mutta kylmä ei ole oikea sana kuvaamaan.
Nahka vasten nahkaa, tuntuu hyvälle
smile_org.gif

Joo, pitää käydä ostaan jotkut windstopperikalsarit kun noi pökät on jotain venyvää kangasta tuolta haaroista eikä nahkaa, niin taitaa vähän tuuli käydä kulkusiin.

Muuten on kyllä kiva ajella vielä, saa raikasta ilmaa kun visiiriä vähän raottaa
sport05.gif

Joo, pitää käydä ostaan jotkut windstopperikalsarit kun noi pökät on jotain venyvää kangasta tuolta haaroista eikä nahkaa, niin taitaa vähän tuuli käydä kulkusiin.
Sama ilmiö mun nahoissa. Hain pari päivää sitten Lassin Retkiaitasta sellaiset bermudapituiset windstopperit, joista on kyllä selvästi apua. Samasta putiikista ostin hanskojen alle silkkiset sormikkaat, joilla kohmettumisraja siirtyi taas pari astetta. Eipä tuo viileä sää muutenkaan ole hirveästi ajoa haitannut, mutta lumisade ja jäiset tiet voivat aiheuttaa välipäiviä
smile_org.gif
.

PS. Mun ennuste oli, että lunta tulee 27.10 .. tai itse asiassa
plus miinus viikko siitä on ihan oikea ennuste elikkä tuon kahden
viikon aikana .. se ei onneksi jää eikä pysy . mutta lunta kuminkin.
Elikkä ei vielä tällä viikolla, mutta ensi viikolla tai sitten
seuraavalla. Perjantaiksihan on ennustettu enää vain +4, joten
mikäli sade vain sattuu samaan aikaan niin ihan kiikun kaakun on.
toivottavasti ei tuu lunta viel pariin viikkoon.....panu lähtee ens keskiviikkona huollon kautta talviunille
bawling.gif
tarkotus ois kyl AJAA panu huoltoon ja talliin...
sport05.gif

en kerenny tänää ettii niit lämpölaastareita....toivottavasti huomenna kerkee....

ttuttu siihen pakettiin kuuluu korjauskynä ja vaha....oli ainaki 3 värii musta...oisko punanen ja sininen

nixweiss.gif
eli kynäkin on värillinen....niit oli kesällä siel kaupas...eiköhän ne oo loppu ku sinne asti pääsen...lupaavat varmaa ens kesäks lisää....
biggrin.gif
mut ilmoon sit...minkä värist sä tarttet?

Huomenna lähtee meidän Erkki talviunille........
sad_orig.gif

Tää suomen kesä on niin lyhyt.....perskules
veryangry.gif

Jään vaan odottelemaan talvikokoontumisia ja tietysti Piipun bileitä
033102beer_1_prv.gif
bowdown.gif

olisiko täällä ketään joka innostuisi lähtemään vaikka kevät talvella kun aurinko jo mukavasti paistaa, kokeilemaan islanninhevosvaellusta???
Mä voisin sellasen yhteisen menon järkätä jos kukaan on halukas tai rohkea
tounge.gif
lähtemään...
Siinähän ei tarvitse välttämättä olla aikaisempaa kokemusta.

Huomenna lähtee meidän Erkki talviunille........  
sad_orig.gif

Tää suomen kesä on niin lyhyt.....perskules
veryangry.gif

Jään vaan odottelemaan talvikokoontumisia ja tietysti Piipun bileitä
033102beer_1_prv.gif
bowdown.gif

olisiko täällä ketään joka innostuisi lähtemään vaikka kevät talvella kun aurinko jo mukavasti paistaa, kokeilemaan islanninhevosvaellusta???
Mä voisin sellasen yhteisen menon järkätä jos kukaan on halukas tai rohkea
tounge.gif
lähtemään...
Siinähän ei tarvitse välttämättä olla aikaisempaa kokemusta.
Kiinnostaa jos tosiaan ei tarvi aikaisempaa kokemusta. Yhden kerran olen ollut sellaisen curly-hevosen selässä mutta muuta kokemusta ei ole.

Back