Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiintoinen kommentti. Minä ostin tänä keväänä uuden ajopuvun, kenkineen ja hanskoineen. Mietin pitkään, että laitanko nahkaisen vai Goren. Olen pitänyt nahkaista hieman huonona vaihtoehtona (lue vanhanaikaisena) nykyajan high-tec kangaiden maailmassa. Siksi päädyin Goreen. Kun nyt luin mielipiteesi niin täytyykin kokeilla nahka-asua ihan terveellä järjellä.No nyt on jo Dainesen nahkatakkikin kuiva. Vedin sitä tänään päälle ja vetoketju sanoi "poks"Lauantaina 300km sateessa Dainesen nahkoissa. Hyvin pitävät vettä, tuskin kuivat vielä nyt tiistainakaan...
. Ai olisko pitänyt tänäkin vuonna rasvata
?
. Ei sitten kiinni enää niin millään. Soitto Stormille, josta pyydettiin tuomaan rotsi sinne ja ilmeisesti lähettävät Italiaan ja ehkä saan ensi kesäksi korjattuna takaisin jos hyvin käy...
.![]()
Tänään sitten ekaan kertaan kahteen vuoteen vedin goretakin päälle ja ajaminen oli ihan uskomattoman. Kun on hyvin istuvan nahkaan tottunut niin ei tuollaisilla kangasvetimillä purjekankailla voi yksinkertaisesti ajaa!!!![]()
![]()
Näinköhän on ostettava uusi nahkarotsi? Sitä ei ole kyllä budjetoitu...![]()
Itsekkin ajoin vasta 1600km lenkin josta 2/3 jonkin asteisessa vesisateessa enkä kastunut.Hyvin on Cloverit pitäneetItse olen ollut tyytyväinen Cloverin takkiin ja housuihin. Hyvin ovat pitäneet vettä neljä vuotta.![]()
![]()
Kyllä nahka on nahkaa kun sen makuun on päässytMielenkiintoinen kommentti. Minä ostin tänä keväänä uuden ajopuvun, kenkineen ja hanskoineen. Mietin pitkään, että laitanko nahkaisen vai Goren. Olen pitänyt nahkaista hieman huonona vaihtoehtona (lue vanhanaikaisena) nykyajan high-tec kangaiden maailmassa. Siksi päädyin Goreen. Kun nyt luin mielipiteesi niin täytyykin kokeilla nahka-asua ihan terveellä järjellä.No nyt on jo Dainesen nahkatakkikin kuiva. Vedin sitä tänään päälle ja vetoketju sanoi "poks"Lauantaina 300km sateessa Dainesen nahkoissa. Hyvin pitävät vettä, tuskin kuivat vielä nyt tiistainakaan...
. Ai olisko pitänyt tänäkin vuonna rasvata
?
. Ei sitten kiinni enää niin millään. Soitto Stormille, josta pyydettiin tuomaan rotsi sinne ja ilmeisesti lähettävät Italiaan ja ehkä saan ensi kesäksi korjattuna takaisin jos hyvin käy...
.![]()
Tänään sitten ekaan kertaan kahteen vuoteen vedin goretakin päälle ja ajaminen oli ihan uskomattoman. Kun on hyvin istuvan nahkaan tottunut niin ei tuollaisilla kangasvetimillä purjekankailla voi yksinkertaisesti ajaa!!!![]()
![]()
Näinköhän on ostettava uusi nahkarotsi? Sitä ei ole kyllä budjetoitu...![]()
Minulla on Rukan Goret ja ei ole tullut vesi sisään, ainoastaan rintataskussa olevat tupakat ovat hieman kosteita, mutta povitaskuun ei kosteus päässyt. Kaikinpuolin tyytyväinen Rukan pukuun olen ollut.
Dainesen nahkoissa oon kuivana kyllä pysyny, samoin kamat taskuissaMinulla on Rukan Goret ja ei ole tullut vesi sisään, ainoastaan rintataskussa olevat tupakat ovat hieman kosteita, mutta povitaskuun ei kosteus päässyt. Kaikinpuolin tyytyväinen Rukan pukuun olen ollut.
Tuo on se pidemmän vesitaipaleen ongelma oli päällä muuten mitä tahansa. Kertokaahan miten vältätte?Millainen viritys pitäisi myös kaula-alueen kuivana ?
Mulla myös Louis haalari, on se sillee vähän hankala pukea päälle ettei viitti pitkällä matkalla edes riisua välillä pois jos on sadekuuroja matkan varrella, broidillani oli lomamatkallamme erilliset housut ja takki, piti housut koko ajan jalassa ja pysähtyi vaan vetämään pusakan nahkaasun päälle. Kätevää.Louisin sadepuku nahkapuvun päällä ja hyvin pitää vettä...tosin mikään mukavahan se ei ole päälle pukea (ähiset ja puhiset hiki pinnassa ja pompit yhdellä jalalla tien poskessa äkillisen sadekuuron yllättäessä), mutt mukavampi se on kyl päällä ku Yokon Gore-tex (vuosimallia mikälie) joka päästää vedet läpi reisien takapinnalta
(ainakin takana istuessa)...ehkä se kaipais jotain vedensuoja-suihketta...vai mitä suosittelette?![]()