• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoneuvorekisterikyselyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timos
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse kielsin omaltakohdalta omien tietojen antoa.ettei joka koheltaja saa selville esim. tekstiviestillä että missäs tuo asuu. Luulisi hankaloittavan myös pyörävarkaiden toimintaa. Soitin ajoneuvokeskukseen niin sillä hoitu. Vois onnistua netissäkin...
wink.gif

Ai sen sai soittamalla? Tulostin ja faksatutin lomakkeen sinne het kun uus pyörä tuli kotiin... Tietysti nyt siitä ei pääse niin helpolla eroon varkauden myötä jos haluaisi!
sad_orig.gif

Helpompaa on sanoa akelle et pyörä on ajossa tuolla 400km päässä, joka myöskin löytyy tiedoista joita ake jakelee:)

Lähetin kiellon talvella ja silti Allrightin kuvasto tuli... Ei pitäny tulla.
Duellin kuvastoa ei tullut.

Muistakaa laittaa myös puhelinliittymän osoitetiedot salaiseksi, koska nimen saa silti selville AKE:n palvelusta.

Kielletty on ja pysyy sellaisena !

Samoin tuli mulle AllRight ja olen muuttanut edellisen kirjasen jälkeen. Teki mieli soittaa ja kysyä mistä vi**sta on osoite tempastu.

Salattuja:

- Postin osoitepalvelu
- Maistraatin osoite
- AKE
- Puhelinyhtiön osoitteet

Silti kirjanen osui oikeaan osoitteeseen. Ei silti kivahan se oli kun tuli
biggrin.gif

Eipä ole tullut mieleen mitään syytä, miksi tietoni eivät saisi olla saatavilla...
cool.gif

- Niin rajusti en kohella, etten teoistani vastaa.
- Mopo ei ole varkaitten suosimaa tyyppiä.
- Kauniiden naisten yllättävät yhteenotot piristävät aina päivää.

Osotteen luovuttamiskiellon voi tehdä puhelimella, mutta ns. turvakielto, jolloin ei saa nimeäkään selville, pitää tehdä kirjallisesti, eli vaikka faksilla...

Itellä ollut reilun vuoden tuo kielto päällä ja sehän on henkilökohtainen, eli kaikki ajoneuvot jotka on omissa nimissä kuuluu kiellon piiriin...

Minua kiusaa lähinnä se että niitä tietoja jaellaan tuolla lailla. Kielto on, myös markkinointisellainen. Ihmettelen lähinnä sitä että millä luvalla antavat edes nimitietoja kyselijöille? Sairaita on maailma väärällään ja puhelin- yms häiriköitä riittää. Mitä jos joku tällainen sairas suuttuu kun ei kotilollaan pärjää oman mielikuvituksensa tuottamassa katukilpailussa ja alkaa soittelemaan öisin?
baaa.gif

Edit: Turvakielto ?
confused_orig.gif

biggrin.gif
Pirulauta täytyy laittaa sellainen kielto päälle heti, naiset soittelee yötä päivää ettei saa hetken rauhaa.

Back