Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tyyppikilvessä ja otteessa on e4 alkunen numerosarja (valmistenumero) ei tarvita vaatimustenmukaisuustodistusta, tehdas on tyypittänyt pyörän EU-alueele, koskee käytettyjä. Tehtaat aloittivat tyypitykset 90-loppupuolella, myydyimmät mallit tyypitettiin.Itse hieman kaipaisinkin keskustelua asiasta. Jos fillarissa on E-tyyppihyväksyntänro niin onko se silloin pässinlihaa saada kyltteihin? Olen törmännyt siihen, että on mennyt laakista ilman yhdenmukaisuustositusta ja välillä kysytään jos millaista lappua katsastuksen tueksi. Taitaa riippua paljon siitä minkä aseman oven avaa, vaikka tasaarvoista kohtelua pitäisi saada missä tahansa asemalla
e4 on ensimmäinen, luku voi olla suurempi mutta ei pienempi, e1 ei "riitä"Ainakin minua kiinnostaisi tietää mikä direktiivi tässä on takana, tuossa muodossa teksti kun vaikuttaisi siltä että edes sitä radiota ei saa jatkossa omaan autoonsa asentaa ellei siitä löydy e-leimaa.
"...ajoneuvojen EU-tyyppihyväksyntävelvoite tulee Suomessa koskemaan kaikkia uusia autoja ja niihin kuuluvia järjestelmiä, osia sekä erillisiä yksiköitä. "
(ja edellisiin viesteihin viitaten, sillä mikä numero sitä e-kirjainta seuraa ei ole mitään merkitystä, se numero kertoo vain maan jossa e-hyväksyntä on tehty)
sanoi:e4 on ensimmäinen, luku voi olla suurempi mutta ei pienempi, e1 ei "riitä"
Konttori jonka katsastuspalvluja on tämä käytäntö, en tiedä onko inssi ohjeistanut minua väärin?sanoi:e4 on ensimmäinen, luku voi olla suurempi mutta ei pienempi, e1 ei "riitä"
Pakko kysyä, miksi Saksassa (e1), Ranskassa (e2) tai Italiassa (e3) myönnetty hyväksyntä ei kelpaisi?
sanoi:Konttori jonka katsastuspalvluja on tämä käytäntö, en tiedä onko inssi ohjeistanut minua väärin?