Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse saan Hondan ajonestosta 5 % alennusta Pohjolasta. Mutta mutta, jos Pohjolan nettisivuilta käy katsomassa, niin siellä on mainittu, että "Lisäalennusta 10 %, jos pyörässäsi on VAT-hyväksytty hälytin tai elektroninen ajonestolaite." Eikös tehdasasennetut ajonestolaitteet pitäisi olla VAT hyväksyttyjä vai mistä ihmeestä Pohjola on tuon 5% alennuksen kaivanut? Onko muilla Pohjolan asiakkailla ajonestolaite alennus 5 % vai 10 %??
Linkki pohjolan sivuille..
Se on Hondan elektroninen ajonesto. Oikealta nimeltään HISS (Honda Ignition Security System). Virta-avaimeen on koodattu tietty koodi ja jos koodi on väärin, niin pyörä ei käynnisty, jotenkin noin se toimii..Itse saan Hondan ajonestosta 5 % alennusta Pohjolasta. Mutta mutta, jos Pohjolan nettisivuilta käy katsomassa, niin siellä on mainittu, että "Lisäalennusta 10 %, jos pyörässäsi on VAT-hyväksytty hälytin tai elektroninen ajonestolaite." Eikös tehdasasennetut ajonestolaitteet pitäisi olla VAT hyväksyttyjä vai mistä ihmeestä Pohjola on tuon 5% alennuksen kaivanut? Onko muilla Pohjolan asiakkailla ajonestolaite alennus 5 % vai 10 %??
Linkki pohjolan sivuille..![]()
Minkälainen tuo Hondan ajonesto? Virtalukko jossa rattilukko?
![]()
Åål Sprite!Se on Hondan elektroninen ajonesto. Oikealta nimeltään HISS (Honda Ignition Security System). Virta-avaimeen on koodattu tietty koodi ja jos koodi on väärin, niin pyörä ei käynnisty, jotenkin noin se toimii..Itse saan Hondan ajonestosta 5 % alennusta Pohjolasta. Mutta mutta, jos Pohjolan nettisivuilta käy katsomassa, niin siellä on mainittu, että "Lisäalennusta 10 %, jos pyörässäsi on VAT-hyväksytty hälytin tai elektroninen ajonestolaite." Eikös tehdasasennetut ajonestolaitteet pitäisi olla VAT hyväksyttyjä vai mistä ihmeestä Pohjola on tuon 5% alennuksen kaivanut? Onko muilla Pohjolan asiakkailla ajonestolaite alennus 5 % vai 10 %??
Linkki pohjolan sivuille..![]()
Minkälainen tuo Hondan ajonesto? Virtalukko jossa rattilukko?
![]()
![]()
Itellä on Spyballin häläri ja siihen oon kyllä tosi tyytyväinen. Ihan halvimmasta päästä se ei ikävä kyllä ole, jos oikein muistan niin hinta on luokkaa 300 euroa. Tuossa on se kätevä juttu ettei tarvi johtoja katkoa jos hankkii siihen samalla pyöräkohtaisen johtosarjan. Niitä löytynee useimpiin merkkeihin.Nostetaanpas hieman aihetta...
Kesälomareissu kohdistuu Pärnuun ja sen vuoksi ois tarkoitus hommata hälytin pyörään. Niitähän on jos jonkinlaista, mutta minkälaisen ja minkä merkkisen olette havainneet parhaimmaksi vaihtoehdoksi? Hintaluokkakin olisi kiva tietää.
Mitä mieltä olette, riittäisikö yksi hälytin mitenkään kahdelle pyörälle, kun pyörät on ketjuilla kiinni toisissaan..?Asennusvinkkejä kyseiseen yhdistelmään?![]()
Nimim. "Kaikki roposet kotiinpäin"![]()
Hmm, tuo vois olla jees... Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä ketjulukosta, joka on hälyttimellä? Voiko sen yhdistää kahteen pyörään? Toimiiko niin?En tidä toimisko, mutta vinkkinä sulle!Nostetaanpas hieman aihetta...
Kesälomareissu kohdistuu Pärnuun ja sen vuoksi ois tarkoitus hommata hälytin pyörään. Niitähän on jos jonkinlaista, mutta minkälaisen ja minkä merkkisen olette havainneet parhaimmaksi vaihtoehdoksi? Hintaluokkakin olisi kiva tietää.
Mitä mieltä olette, riittäisikö yksi hälytin mitenkään kahdelle pyörälle, kun pyörät on ketjuilla kiinni toisissaan..?Asennusvinkkejä kyseiseen yhdistelmään?![]()
Nimim. "Kaikki roposet kotiinpäin"![]()
![]()
http://www.allright.fi/documents/Street05_FIN_142-147_tarvikkeet.pdf
Sivu 145 - Boss ketjulukko hälyttimellä
no voi helvetti... mulla on vaan 5% tuo hälyalennus, tuolla sivuillahan selkeästi luvataan 10%Itse saan Hondan ajonestosta 5 % alennusta Pohjolasta. Mutta mutta, jos Pohjolan nettisivuilta käy katsomassa, niin siellä on mainittu, että "Lisäalennusta 10 %, jos pyörässäsi on VAT-hyväksytty hälytin tai elektroninen ajonestolaite." Eikös tehdasasennetut ajonestolaitteet pitäisi olla VAT hyväksyttyjä vai mistä ihmeestä Pohjola on tuon 5% alennuksen kaivanut? Onko muilla Pohjolan asiakkailla ajonestolaite alennus 5 % vai 10 %??
Linkki pohjolan sivuille..