• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

AjoMusa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tannpe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yoshimuraa stereona...
crazy.gif

Buellin v2 moottorin äänet on parasta musiikkia korville. Sitäpaitsi olen sitä mieltä, että se vähä mitä kuulee moottorin pauhun ja korvatulppien takaa, niin on syytä varata muun liikenteen kuulemiseen. Tämä on vaan siis mun mielipide. Jotenkin sitä vaan ei halua ihan kuurona ajella.

eipä ole ikinä tullut ajaessa kuunneltua musiikkia!!tuo yoshimura japanin tumppi pitää huolen että ajon jälkeenkään ei vähään aikaan kuule
biggrin.gif

Kerran kuunnellut ja totesin itselleni huonoksi yhdistelmäksi musan ja moottoripyöräilyn. Mä en pysty keskittyy moottoripyöräilyyn vaadittavalla tavalla.
Kämmin kokoajan ja vetäsin jopa pihalle. Onneksi sattui pelto aukee niin repäsin pyörän pystyyn ja toivoin parasta.
Siinä oli maajussilla ihmettelemistä kun pyörin sv:llä pitkin kaura peltoa.

Radio Sata toimii hienosti. Sitten kun mennään kuuluvuusalueen ulkopuolelle niin Iron Maiden, AC/DC ja kaikki muut legendaariset "on the road" biisit kuten esim. Status Quo - Whatever you want, Lynyrd Skynyrd - Freebird ja tietty Born to be wild
cool.gif

Ei kyllä tulisi mieleenkään kuunnella musaa mopoillessa. Ainoastaan oma tuotanto kelpaa, eli self-made karaoke, joka käsittää lempparipiisien hyristelyä ja ehkä jonkin verran väärinlaulettuja kertosäkeitä
tounge.gif
. Moponkypärä on ainoo paikka, missä tohdin laulaa ääneen
tounge.gif
..

Putken mörinät o sulosävelet mun korvil.. ei vois ees kuvitel kuuntelevansa musiikkia ajaes..
crazy.gif

Back