• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoleiri Kemoran moottoriradalla 27. - 29.4.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonna Huu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervehdys!

Kyseessä on siis moottoripyörien ajoleiri perjantaista sunnuntaihin. Mukaan mahtuu niin kisakuskit kuin siviilitkin. Osallistuminen ei edellytä seuran jäsenyyttä.

Lauantaina paikan päällä mahdollisuus suorittaa Suomen Moottoriliiton ajajatutkinto Road Racing kilpailua varten. Kouluttajana toimii Marko Reinikainen.

Leirillä myös Kari Vehniäisen rata-ajokoulu erillistä korvausta vastaan.

Ajoleirin hinnat: 60€ / 1 päivä, 90€ / 2 päivää ja 120€ / 3 päivää.

Tarkempi aikataulu tapahtumasta lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse, aikataulun raamit on kuitenkin Kemoran ajoajat eli pe 10 - 20, la 10 - 18 ja su 11 - 20.

Ilmoittautumiset Jonna Huuskoselle, puh 040 - 912 2818, sähköposti jonnahuuskonen@gmail.com.

Lisätietoja tulossa pian nettiin: www.jmu.fi
Jyväskylän Moottoriurheilijat ry

Tervetuloa! :)

rypsis sanoi:
Minkäs tasoisille kuskeille tuo on suunnattu? Eli mitä tarkoittaa "siviili kuski"?

Leirille otetaan kaiken tasoiset kuskit mukaan. Ryhmäjako on yksinkertainen: kisakuskit (RR) / nopeat siviilit / hitaat siviilit. Jokainen määrittelee itse missä ryhmässä haluaa ajaa, ja ryhmää voi vaihtaa milloin tahansa. Varsinaisia kierrosaikarajoja ryhmäjaossa ei käytetä. Käytäntö on ollut se, ettei kilvilläkään ole väliä ryhmäjaossa. Yleensä hitaimmassa ryhmässä on ollut ainoastaan kilvellisiä pyöriä. Ja jokainenhan huolehtii voimassa olevasta liikennevakuutuksesta itse, oli kilvet pyörässä tai ei. :)

Moikka!

Ajoleiri lähestyy ja ilmoittautumisia tulee päivittäin. :) Nyt vaan odotellaan että saadaan sääkin suosiolliseksi kurvailulle. Kari Vehniäisen ajokoulun hinta on varmistunut, se on 50€ / höpönassu.

Tervetuloa! :D

Moi,

Onkos muita lähdössä etelästä kohti Kemoraa?
Itse pakkaan auton torstaina ja lähden ajeleen Mäntsälästä Kemoralle ja palaan sunnuntaina takas.

Autossa vois olla tilaa mikäli kiinnostusta löytyy?

Back