• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokoulutusta pääkaupunkiseudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sevenfifty
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko tiedossa "Ennakoivan ajon koulutusta", "Ruosteenpoistokoulutusta", "Survival-koulutusta" tms. ajo-opetusta pääkaupunkiseudulla touko-kesäkuun aikana? Pyörä on hommattu ja ajokausi alkanut, mutta koska edellisestä pyörästä on vierähtänyt jo useampi vuosi, voisi olla paikallaan opetella taas perusasioita jonkun ammattilaisen johdolla. Kursseja kyllä löytyy netistä, mutta useimmat ovat Alastarossa tai Räyskälässä, jonne ei oikein nakupyörällä viittis ihan kylmiltään lähteä. Onko tosiaan niin, ettei esim Malmin kentällä järjestetä mitään koulutusta? Ahvenistolle vois just ja just suoriutua.

Kyllähän mä voin mennä koulun parkkiksellekin yksinään kiviä kiertämään, mutta olisin valmis asiallisesta koulutuksesta jotain maksamaankin.  
sport05.gif

Räyskälään ei ole sen pidempi matka kuin Ahvenistollekaan. Tunnin vedosta puhutaan. Laita vaan nimeä listaan!

Varmasti kattava koulutuspläjäys, mutta 2-päiväinen ja Räyskälässä, eli matkaan pitäis lähteä jo perjantaina iltapäivällä. Haen nyt jotain lyhyempää kolutusta lähempänä kotitallia.

OK, tarkistin karttapalvelusta, Räyskälähän on Lopella! Oppia ikä kaikki! No, sinne ei tartte perjantaina lähteä, mutta kuitenkin aikaisin lauantai-aamuna. Ei siis mitenkään mahdoton ajatus. Pannaan harkintaan. Mutta jos on tietoa yx-päiväisistä koulutuksista, niin saa ehdottaa.

Aika hyvä linkkivinkki. Käytin muutamia päiviä sitten vähintään 20 minuuttia Liikenneturvan sivuilla tämän tiedon etsimiseen löytämättä tätä tai yhtään mitään aiheeseen liittyvää...
... jäi tuolloin kyllä päällimmäiseksi mieleeni ajatus koko Liikenneturvan täydellisestä hyödyttömyydestä - itseään työllistävästä organisaatiosta.

Edit: itse asiassa hemmetin hyvä linkkivinkki. Mä en edelleenkään löydä tätä Liikenneturvan sivuilta, vaikka nyt tiedän tämän olemassaolosta. Mahtava sivusto!
thumbs-up.gif

Mä en edelleenkään löydä tätä Liikenneturvan sivuilta, vaikka nyt tiedän tämän olemassaolosta.
En minäkään löytänyt ja laitoin huomautuksen asiasta menemään. Toivottavasti korjaantuu. Tällaista tiedottamisen kusemista hyvin yksinkertaisissa asioissa näkee vähän turhan usein.

Kiitos vinkeistä. Tarkoituksenani on ollut liittyä Hondariderseihin esim. just ton ajokurssin takia, mutta kun lähin kalenterissa oleva näytti olevan Alastarolla. Laitan jäsenmaksun menemään ja ala seurata tapahtumakalenteria.

Back