• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokortti menee vanhaksi, vai meneekö.?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vesako
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajokortti menee vanhaksi, vai meneekö.?

Kävin tänään lääkäriltä hakemassa lääkärintodistuksen
ajokortin uusimista varten, kun kahden kuukauden sisällä
merkkipäivästä se pitää toimittaa polliisille.

No, menin sitten kammarille (Vantaa) ja siellä oli
ovessa lappu, jotta pitää varata aika netistä tai
mennä neuvontaan. Olisin menny neuvontaan kertomaan
ettei mulla ole nettiä. Mutta ei siellä mitään neuvontaa ollu.

Löysin kuin löysinkin sitten työpöydältäni tuon kyseisen netin
ja onnistuin vielä pääsemään sinne ajanvaraus sivuille.

Mutta kun ensimmäinen vapaa aika oli vasta 7.8
ja mun pitäis määräysten mukaan toimittaa se
pirun paperi jo 1.8

Mitäs nyt.? Onko se ostettava polkupyörä?

Laita postissa menemään.
Laiska lekuri kun pisti asiakkaan hommiin.

Näin meni homma oulussa.Käynti lekurilla joka kirjotti 3 todistusta, 1lääkärille 2 poliisille(jonka lekuri lähetti itse)3 minulle,jonka toimitin poliisilaitokselle aikaa varaamatta josta ottivat kopion. kortti abec.:orgmp:

Sain kiireellisen asian hoidettua naapurikunnan poliisilla. Kattelin netistä lähimmät poliisin palvelupisteet ja aika löytyi parin päivän päähän.

Mä jätin vain Malmin poliisin neuvontaan. Ei tosin ole kyselty korttia sen jälkeen, joten mene ja tiedä... :dunno:

Jep itse kävin viime keväänä ja optikolla Jumbossa - daami lähetti paperin suoraan poliisille. Toki pyysin kopion jos joskus tarvitsee osoittaa, että näkö täyttää ajokortin vaatimukset. Enpä ole sitä tarvinnut.

Ei se niin päivän päälle ole

Poliisi lähettää paperin Trafille
Trafi tarkistaa joskus puolen vuoden päästä että onko kaikki tulleet ja jos ei ole niin Poliisille pyyntö kysellä asiakkaan terveysselvitystä

Back