• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokokemukset M1800R:stä, hankkimassa olen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arahi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä kannattaisi ainakin käydä koeajamassa raketti. Kaiken puolin täysin ylivoimainen noihin riisikuppeihin ja harlikoihin verrattuna ja pirun hyvän näköinenkin. Sille en sit voi mitään jos jollain on sellainen perverssio että haluaa tuollaisen pikkuriikkisen vajaa mukisen täristimen kunnon moottorin tilalle
tounge.gif

Kyllä kannattaisi ainakin käydä koeajamassa raketti. Kaiken puolin täysin ylivoimainen noihin riisikuppeihin ja harlikoihin verrattuna ja pirun hyvän näköinenkin. Sille en sit voi mitään jos jollain on sellainen perverssio että haluaa tuollaisen pikkuriikkisen vajaa mukisen täristimen kunnon moottorin tilalle
tounge.gif
Minä kävin ajamassa yhden käytetyn ja puolensa siinä kieltämättä oli. Oli myös niitä negatiivisia. Mutta hieno pyörä on raketti , ei nyt sitten kuitenkaan napannut.

Kävin myös koeajamassa M1800,ärrän.Olihan se erillainen pyörä ajaa verrattuna omaan.Vääntöä löytyi mukavasti ja olihan siinä myös potkua...mutta ajoasento oli mielestäni aika extreemiä, voi olla että 180 senttiselle kaverille ihan ookoo...koeajon jälkeen ainoa negatiivinen asia oli vaihdelaatikko...kun vaihtoi ykköselltä kakkoselle niin laatikosta kuului tosi äänekäs kolahdus ajattelin ensin että hajosiko koko laatikko mutta onneksi ei nyt sentään, ominaisuusko? Koeajon lenkin perusteella voisin harkita vaihtoa Intruuderiin jos saisi hieman parannettua ajoasentoa.
wink.gif

..mutta ajoasento oli mielestäni aika extreemiä, voi olla että 180 senttiselle kaverille ihan ookoo...koeajon jälkeen ainoa negatiivinen asia oli vaihdelaatikko...kun vaihtoi ykköselltä kakkoselle niin laatikosta kuului tosi äänekäs kolahdus ajattelin ensin että hajosiko koko laatikko mutta onneksi ei nyt sentään, ominaisuusko?
Ite olen 172 ja ajoasento on mukava Extreme
tounge.gif
. Laatikon äänet ovat ominaisuus kuten on Kawassakin joten sitä ei kannata kuunnella ja sitä oppii vähentämään ajan kanssa
talktohand.gif

Back