• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokieltojen osuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Legend
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ajokieltojen osuus -

• Kyllä, olen ollut ajokiellossa.

Ääniä: 1 33,3%
  • Ei, en ole ollut ajokiellossa.

Ääniä: 2 66,7%

• Ääniä yhteensä
    3
Juu tällä kaudella lähti 4 kuukaudeks. Eipä toi mitään muuta, tuli nii typerästä asiasta et ens kerralla pitää antaa jotai syytä ottaa se kortti kuivamaa
033102bebe_1_prv.gif

Ennen ajokrtin saantia narahdin ja poliisi sanoi, ettei saa ajella. Siis olen ollut.
Tosin myöhemmin korttia hakiessa nimismies myönsi, että pitäähän niitä laitteita kokeilla, kun on kerran hankkinutkin.

Olen ollut ajokiellossa rampista uloskiihdytyksen takia, eikä todellakaan muuta ajotyyliä yhtää mihinkää. Jos tää maa on niin köyhä että tyhjän motarin ramppeja pitää tutkata verotulojen toivossa ni so be it...

Olen ollut ajokiellossa rampista uloskiihdytyksen takia, eikä todellakaan muuta ajotyyliä yhtää mihinkää. Jos tää maa on niin köyhä että tyhjän motarin ramppeja pitää tutkata verotulojen toivossa ni so be it...
Aijai. Sulle on langetettu liian löysä rangaistus kun ei näköjään tehoa. Sun pitäisi rangaistuksen myötä ymmärtää kuinka olet törkeästi vaarantanut muut tiellä liikkujat... Kansa ja poliitikot vaatii kovempia rangaistuksia kaahareille!!!

Aijai. Sulle on langetettu liian löysä rangaistus kun ei näköjään tehoa. Sun pitäisi rangaistuksen myötä ymmärtää kuinka olet törkeästi vaarantanut muut tiellä liikkujat... Kansa ja poliitikot vaatii kovempia rangaistuksia kaahareille!!!
Murhan yrityksestä syytettä kehiin niin oppii.

Kyllä, olen ollut ajokiellossa. TOISTAISEKSI vain autoilun takia
wink.gif
. Ei se juurikaan ole vaikuttanut ajotyyliin.

Ajokiellossa ollut 11 vuotta sitten, on muuttanut ajokäyttäytymistä. MP:llä ei ole ajokieltoja tullut.

Vuonna 1955 satasta Mannerheimintiellä eduskuntatalon edessä - kortti kuukaudeksi kuivumaan; ei muuten estänyt isän autolla ajoa!

Ajokieltoa ei ole ikinä tullut, sakkojakin (autolla) parin vuoden välein. Tosin pyörällä ajaessa noilla 60:n rajoitusalueilla jollain kivoilla ja rauhallisilla mutkapätkillä saa kyllä olla "tarkkana", ettei vauhdit vaan nouse liikaa.
062802moto_prv.gif

Back