Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutti....kyllä mulla "älyttömät" ylinopeudet loppu siihen ja ajattelutapa että kyllä pitää saada ajaa, tosin ikääkin tulee lisää koko ajan ja ehkä myös itsesuojeluvaistoa..?Voisi tehdä myös gallupin siitä muuttiko ajokielto ajotapaa tai liikennekäyttäytymistä?
Aijai. Sulle on langetettu liian löysä rangaistus kun ei näköjään tehoa. Sun pitäisi rangaistuksen myötä ymmärtää kuinka olet törkeästi vaarantanut muut tiellä liikkujat... Kansa ja poliitikot vaatii kovempia rangaistuksia kaahareille!!!Olen ollut ajokiellossa rampista uloskiihdytyksen takia, eikä todellakaan muuta ajotyyliä yhtää mihinkää. Jos tää maa on niin köyhä että tyhjän motarin ramppeja pitää tutkata verotulojen toivossa ni so be it...
Murhan yrityksestä syytettä kehiin niin oppii.Aijai. Sulle on langetettu liian löysä rangaistus kun ei näköjään tehoa. Sun pitäisi rangaistuksen myötä ymmärtää kuinka olet törkeästi vaarantanut muut tiellä liikkujat... Kansa ja poliitikot vaatii kovempia rangaistuksia kaahareille!!!Olen ollut ajokiellossa rampista uloskiihdytyksen takia, eikä todellakaan muuta ajotyyliä yhtää mihinkää. Jos tää maa on niin köyhä että tyhjän motarin ramppeja pitää tutkata verotulojen toivossa ni so be it...