Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin itselleni Big Travel GTX popot kokoa 50, on kokolailla samannäköiset.Voi hitsin pimpula! Noita ei saa 47 numeroisena!![]()
En ole ajanut korkkareilla (luojan kiitos!), mutta kyytiin olen joskus hypännyt.Korot tapeilla vai se perkeleen väli ennen korkoja??..on se niin hämmentävää![]()
Näin mä vähän ajattelinkinEn ole ajanut korkkareilla (luojan kiitos!), mutta kyytiin olen joskus hypännyt.Korot tapeilla vai se perkeleen väli ennen korkoja??..on se niin hämmentävää![]()
Vastaus kysymykseesi, päkiät tapeilla kyydissä istuessa.![]()
Syy miksen ole ajanut on ilmeinen, 1) korko ei pysy tapeilla ja 2) jos laittaa sen välin tapille niin ei yletä jarruun![]()
No ajattelin lähinnä sitä ,että monet ajattelevät että korotus ajosaappaan pohjaan olisi jokin autuaaksi tekevä parannus pyörän käsittelyssä,ehkä paikallaan ollessa siitä on apua paljonkin mut esimerkiksi pyörän työntäminen parkkipaikoilla tms.paikoissa on mielestäni helpompaa kun pohjat ovat kovat/jäykät,tukevat silloin varpaita esim työnnettäessä.^Miksi?
Musta on vaikeampi ajaa jäykillä kengillä. Sellaiset, jotka antavat pohjasta päkiän kohdalta sopivasti periksi, on olleet tällaiselle lyhyelle ihmiselle helpommat. Kyllä jäykempipohjaisillakin ajaa, mutta vaati kyllä totuttelua.
Juu tämäkin on varmaan niitä tottumis kymysyksiä.Varpailla jos vaan pääsee työntämään, jos on vähäki soraa, potki tyhjää.![]()
Kun saa ees koko päkiän maahan, se on jo ihan ok.
Ja jotenki kyllä veikkaisin, että jos on paksu pohja siten, että koko jalkapohjan saa maahan, ois se vaan plussaa.
Mut silti musta on mukavampi, että jos päkiän kohdalta ainaki pohja ois sen verran löysä, et saa sitä kohtaa käytettyä.![]()
Pärjäilen ilman korotettuja kenkiä, parhaiten tommosilla kengillä, joissa pohja EI ole jäykkä. Ja pahoissa paikoissa siirtelen pyörää sitten niin, että oon pyörän vieressä.
Esim kun pitää saada sitä tönättyä perä edellä loivaakin ylämäkeä.
ORG-shopin etusivuilla näkyy olevan mainintaa että olisi tulollaan.Myykö tota Daytona Lady Staria Suomessa kukaan, että vois käydä hieman sovittelemassa..?
Jep. Iske joskus Sidin SRSt jalkaan jossa on titaanipohjat ja runko kennomuovia.Näin sivuhuomatuksena, eikö paksu pohja heikennä "tuntoa" polkimiin?
Hei,Tarkoitit varmaan näitäOlen nähnyt Superbikersillä Icon Ladybootsit on aikas makeen
näköiset ja esittelyteksissä sanotaan näin
(Uskomattoman näyttävä ladyajosaapas!!! Sopii myös pienille naisille, joilla vaikeus ylettyä pyörän päältä tukevasti maahan. Tukevat kiilapohjaiset ajosaappaat, joissa näyttävät soljet ja tuetut nilkat. Kätevä vetoketjulla suljettava varsi. Jalkine on jalkaan erittäin hyvä, suht leveä lesti, joka tekee yhdessä hyvin muotoillun pohjan kanssa jalkineesta hyvän jalkaan.. jopa yllättävän hyvän!! )
Tosin minulla ei ole näistä kokemusta kuinka se ajaminen sitten oikeasti luonnistuu