- Sijainti
- varsinais-suomi
Viikko 11. Siellähän on päätiet jo sulia, vielä kun pääsisi jotenkin päätielle. heti kun kapeakin asvalttiura sulaa kotoa sulalle tielle niin sit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä huoli, kun saat pyörän maahan niin on taas umpitakatalvi ja 10 astetta pakkastaTämä ei nyt sovi, ei näin, ei kerta kaikkiaan. En saa kikotinta maankamaralle viikonvaihteeksi.....![]()
Kiitos näistä lohdutuksen sanoista, Premier. Voimia ja jaksamista mulle.Älä huoli, kun saat pyörän maahan niin on taas umpitakatalvi ja 10 astetta pakkastaTämä ei nyt sovi, ei näin, ei kerta kaikkiaan. En saa kikotinta maankamaralle viikonvaihteeksi.....
Mutta eipä oo mullakaan vielä maanantaina pyörä kasassa. Täytyy toivoa, että tuo on kevään alku eikä vaan joku luonnonoikku.![]()
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä se kesä alkaa maanantaina!Kiitos näistä lohdutuksen sanoista, Premier. Voimia ja jaksamista mulle.Älä huoli, kun saat pyörän maahan niin on taas umpitakatalvi ja 10 astetta pakkastaTämä ei nyt sovi, ei näin, ei kerta kaikkiaan. En saa kikotinta maankamaralle viikonvaihteeksi.....
Mutta eipä oo mullakaan vielä maanantaina pyörä kasassa. Täytyy toivoa, että tuo on kevään alku eikä vaan joku luonnonoikku.![]()
![]()
Joutuu vahvistamaan tuon viikon 11. Maanantaina olis tarkoitus hakea mörkö tallilta ja jos ennuste pitää ton suuntaisena lähdetää tiistaina jo töihinkin sillä!Mites ois ens maanantai? Eli vko 11...
Ei vaan tänään. Ensimmäinen lenkki tehty.Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä se kesä alkaa maanantaina!Kiitos näistä lohdutuksen sanoista, Premier. Voimia ja jaksamista mulle.Älä huoli, kun saat pyörän maahan niin on taas umpitakatalvi ja 10 astetta pakkastaTämä ei nyt sovi, ei näin, ei kerta kaikkiaan. En saa kikotinta maankamaralle viikonvaihteeksi.....
![]()
![]()