Tylsää ajella yksin, löytyiskö täältä samoilta seuduilta ajokaveria? Pyöränä itsellä tosiaan toi kyseinen Ninja, ajotyylinä sellainen tietysti lainkuuliainen meininki, mutta välillä on kiva ajaa kovaa
yhdellä reissulla ajelen yleensä n. 100km lenkkejä. Oma ikä 32v, suht samaa ikäluokkaa toivoisin + - joitain vuosia, niin olis varmaan todennäköisemmin sitten jotain yhteistä juteltavaa kun ollaan taukopaikoilla. Laita YV. Ei seuranhakuilmoitus. Siinä sanan tyypillisessä merkityksessä.