Ajokaveri 636 ZX6R kuskille pk-seudulla?

Liittynyt
27.6.2026
Tylsää ajella yksin, löytyiskö täältä samoilta seuduilta ajokaveria? Pyöränä itsellä tosiaan toi kyseinen Ninja, ajotyylinä sellainen tietysti lainkuuliainen meininki, mutta välillä on kiva ajaa kovaa 😇 yhdellä reissulla ajelen yleensä n. 100km lenkkejä. Oma ikä 32v, suht samaa ikäluokkaa toivoisin + - joitain vuosia, niin olis varmaan todennäköisemmin sitten jotain yhteistä juteltavaa kun ollaan taukopaikoilla. Laita YV. Ei seuranhakuilmoitus. Siinä sanan tyypillisessä merkityksessä.
 
Back
Ylös