- Sijainti
- Tanpere
Juuri niin. Näin on.Muistaakseni sehän on niin että ei oo talvirengas pakkoa, jos talvirengasta ei ole saatavilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri niin. Näin on.Muistaakseni sehän on niin että ei oo talvirengas pakkoa, jos talvirengasta ei ole saatavilla.
Jos oli sinivalkoinen seiskapuokki, niin mähän siellä taisin olla.Eilen illalla puoli kuuden aikaan bongasin gixerin munkkivuoressa, oli jotain viriputkeakin kiinni. Ääni kuului ja mulla meni puoli sekuntia tajuamiseen että perkele sieltähän tulee moottoripyörä...respect![]()
Hieno iltahan se eilen oli, tänään sitten hiukan kosteampaa.
Hieno kuva muuten. Oliko toi Tehtaankadulta?sää oli hiukka sumuista.
Nojuu, tutulta näyttää....taisit olla sinä, koska ei siellä noita ihan ruuhkaksi asti näkynyt....Jos oli sinivalkoinen seiskapuokki, niin mähän siellä taisin olla.Eilen illalla puoli kuuden aikaan bongasin gixerin munkkivuoressa, oli jotain viriputkeakin kiinni. Ääni kuului ja mulla meni puoli sekuntia tajuamiseen että perkele sieltähän tulee moottoripyörä...respect![]()
Hieno iltahan se eilen oli, tänään sitten hiukan kosteampaa.![]()
Oli pakko käydä vetää vielä viimeiset lenkit ennen kuin vei pärrän tallille. Vähän oli ehkä liukkaan oloista, kuin noi sulamisvedet valuu joka paikassa asfaltille, mutta eipä se menoa haitannut.![]()
http://johu.org/vikat_ajot_17112006.jpg
No mehän nähdään sitten pyynikillä tiistaina?Ja Treella liikkuu punainen ZZR 1100 ja ajamassa minä.
![]()
![]()
![]()