• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokauden päättäjäiset 11.10.2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikerbabe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vieläkin sopisi muutama mukaan pitämään lystiä. :) Avecit ovat myös tervetulleita. Parit sauna-oluset tarjoaa yhteistyö kumppanit, muutoin nautiskelemma omia juomia. Paras (paljaspyllyinen) puolisukeltaja palkitaan. :hanuria:::D Ps. Kannattaa tulla kauempaakin.

Tarvittavat pisteet kasassa, en tiedä ovatko plussapisteitä mutta näillä pisteillä pääsee kuitenkin pileisiin.
Eli hep mukana ollaan.
JSK mulla taisi jäädä muutama irtopiste, paljollako ostat? :grin:

Hyvä hyvä :jippikaijee:
jätä ne loput pisteet mitä jäi niin messumatkaa varten, JSK:lla pisteet kasassa jo :p

Mukaan mahtuu viel 6, eli ei ku nimiä listaan! :jippikaijee:

RotuVaari sanoi:
Tarvittavat pisteet kasassa, en tiedä ovatko plussapisteitä mutta näillä pisteillä pääsee kuitenkin pileisiin.
Eli hep mukana ollaan.
JSK mulla taisi jäädä muutama irtopiste, paljollako ostat? :grin:

Mulla on kyllä tilillä tilaa jos pisteitä noin hövelisti tarjotaan.. :thumbup: Tänne vaan...:D.

NIIN.. Tattista tietysti!

bikerbabe sanoi:
Hyvä hyvä :jippikaijee:
jätä ne loput pisteet mitä jäi niin messumatkaa varten, JSK:lla pisteet kasassa jo :p

Mukaan mahtuu viel 6, eli ei ku nimiä listaan! :jippikaijee:

Joo, nämähän ovat viimeiset yhteiset harjoitukset ennen Pohjois-Suomen Org:in talvista M-P messureissua, vielä sopii völijyyn tutustumaan porukkaan ja treenaamaan. :D

Jos kyytejä tarvii paikanpäälle ja pois, niin minä oon ainakin autolla liikenteessä.

Mikäli nyt sattuisi niin hyvä tuuri, että pääsemmä ajelemaan mopoilla Utajärvelle niin sinähän varmaan voisit sitten ottaa arpajais ym. palkinnot kyytiin? Näitä on taas se "kottikärryllinen", on purkkia ja purnukkaa.. ja paitaa ja lippistä, sekä kaiken kukkurana todella hieno "sirkus pyörä". :)- ( No, onneksi porukassa on mukana useampiakin terveydenhuollon ammattilaisia). :D :crash:

Billeet lähestyy :jippikaijee: :WAZAAP:
Laitoin viestiä ilmoittautuneille..

Sään salliessa tarkoitus ajella paikan päälle mopolla, muita lähdössä mopolla?
Lähtöajaksi ajattelin 15 tai 16, mitenkä teille sopii tuollainen aika?

Ja vielähän mukaan mahtuu jokunen, jos unohtunut ilmoittautua! :D

bikerbabe sanoi:
Billeet lähestyy :jippikaijee: :WAZAAP:
Laitoin viestiä ilmoittautuneille..

Sään salliessa tarkoitus ajella paikan päälle mopolla, muita lähdössä mopolla?
Lähtöajaksi ajattelin 15 tai 16, mitenkä teille sopii tuollainen aika?

Kyllähän se mopolla olisi tarkoitus "karauttaa" paikalle, mutta aika kosteaa ja alhaista lämpötilaa Foreca veikkailee lauantaille, kattomma. Mulle passaa molemmat ajat.

Jos kerran kysytään, niin minulle passaa paremmin klo 16.00.
Aika kiikunkaakun on mopolla lähteminen, mutta eletään toivossa.

RotuVaari sanoi:
Jos kerran kysytään, niin minulle passaa paremmin klo 16.00.
Aika kiikunkaakun on mopolla lähteminen, mutta eletään toivossa.

+1 eli samaa mieltä aikataulusta...

Kelihän lupaa kuivaa ja + puolella... :crash:

Kylymää kyytiä mahtaa olla lauantaina :orgmp:

Mut jos vaan sää sallii niin lähdetään 16 Kaakkurin teboililta.
Ruokaa olis tarjolla seitsemän maissa, et viimeistään silloin kannattaa valua paikalle :thumbup:

Toipilaana otan vapauden saapua paikalle voortilla. Siis jos se kestää perille saakka :orgmp3:

Jos tarvii kamaa haalata Oulusta saitille niin kyytiin soppii...

Kotilolla menen, turhan märkää ja raitista lupailee lauantai päivälle, illalle pelkästään märkää. :D Kyytiin sopii, jos tarvii..

Back