- Sijainti
- Etelä-Karjala
Jos pääsis vaikka lokakuun puolelle. Sit vois antaa periksi huonoille ajokeleille...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko Sun "kekko" taas pakkoTaalla voin ajella lapi vuoden, ellei sitten asu Skotlannin tai Walesin vuorilla. Lunta Lontoossa on erittain harvoin, kolme kertaa 16 vuoden aikana, ja sulanut viimeistaan seuraavana paivana. Viimeksi huhtikuun puolessa valissa oli aamulumet, mika ennenkuulumatonta nailla leveys/pituusasteilla, yleensa vain tammikuussa on tarpeeksi kylmaa.
Ei täälläkään joka joulu tule lunta. Sulla on sentään piiiitkä ajokausi!No, mulla on taas lunta ikava! Ah, kun saisin valkoisesta joulusta nauttia!![]()
Jos nyt "hyvä haltiatar" istuis tohon vastapäätä ja kysyis mitä toivon, niin sanoisin, että "siirrä kaikki suomen talven lumet sinne lontooseen kekkolle"No, mulla on taas lunta ikava! Ah, kun saisin valkoisesta joulusta nauttia!![]()
+1Jos nyt "hyvä haltiatar" istuis tohon vastapäätä ja kysyis mitä toivon, niin sanoisin, että "siirrä kaikki suomen talven lumet sinne lontooseen kekkolle"No, mulla on taas lunta ikava! Ah, kun saisin valkoisesta joulusta nauttia!![]()
Sopisko![]()
![]()
![]()
Tulin kanssa justiinsa iltalenkiltä +8 mut eipähän oo paljoo itikoita eikä muuta liikennettä. Niin pitkään mennään ku mahdollista järkevästi.Just tulin 150 kilsan lenkiltä ja kivaa oli.Muaseuvvulla alakkaa olla puintiaeka käsillä mutta eepä ollu muajussit puijja naksuttelemassa kuo ollu märät kelit.![]()
Kunhan rantaa ja loskaa ei tuo tanne! Tai, siis hiekkarannan saisi tuoda, mutta ei räntää! Taytyi ääkköset etsia!Jos nyt "hyvä haltiatar" istuis tohon vastapäätä ja kysyis mitä toivon, niin sanoisin, että "siirrä kaikki suomen talven lumet sinne lontooseen kekkolle"
Sopisko![]()
![]()
![]()
Älä "kekko" pelkää, jos se haltiatar istuis tohon, niin kyllä MÄ sen tuplaÄxän paukkupakareilla toivoisin ennemmin, kun sinne Lontooseen luntaKunhan rantaa ja loskaa ei tuo tanne! Tai, siis hiekkarannan saisi tuoda, mutta ei räntää! Taytyi ääkköset etsia!Jos nyt "hyvä haltiatar" istuis tohon vastapäätä ja kysyis mitä toivon, niin sanoisin, että "siirrä kaikki suomen talven lumet sinne lontooseen kekkolle"
Sopisko![]()
![]()
![]()
et oo masa vitutuksines yksin![]()
Joo, kyllä hittosoikoon konttasin...![]()
Kylläpä on nyt hyvä mielli![]()
-M