Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kummalla kävit? Varmaan gikserillä?Just äsken... pientä keväthuoltoa ja siihen päälle 30km koeajolenkki.
Joo gikserillä joo... mille on paloina tallissa eikä sillä muutenkaan ole maantielle asiaa. Olipas se nastaaKummalla kävit? Varmaan gikserillä?Just äsken... pientä keväthuoltoa ja siihen päälle 30km koeajolenkki.
V#ttu meikäläinen tienaa taas täällä duunissa ens kesän ratarahoja...![]()
Parhaat "kevään" ajopäivät on mennyt ylitöiden tai talonrakennuksen parissa..![]()
Onks sulla jo uus mopo tallissa vai vieläkö se liikkeessä odottaa noutajaansa?Tähtään maaliskuun viimeiseen viikonloppuun, josko lauantaina 29.3 aukeis baana...
Tostahan on ollut vääntöä foorumilla (kokeile haulla) ja minun käsitys on se, että jos talvirenkaita ei ole saatavana ko. pyörämalliin (kyykyt ym. street laitteet) ei pakkoa ole. Toisaalta eilen juuri radiossa joku poliisi totesi, että pitäisi käyttää..Lauantainahan tuli aloitettua ajelut.Yksi kysymys tähän väliin:Saako oikeasti ajella pyörällä noilla kesärenkailla?Vai mitä poliisit sanovat,jos pysäyttävät.....
Siltä varalta, ettei joku jaksa haku-toiminnolla hakea aiemmin käytyjä keskusteluja talvirengaspakosta; asetus ajoneuvojen käytöstä tiellä 16§ ja 18§ määrittelevät mp:n osalta "talvirengas"pakon. "...karkeakuvioisia renkaita..."Tostahan on ollut vääntöä foorumilla (kokeile haulla) ja minun käsitys on se, että jos talvirenkaita ei ole saatavana ko. pyörämalliin (kyykyt ym. street laitteet) ei pakkoa ole. Toisaalta eilen juuri radiossa joku poliisi totesi, että pitäisi käyttää..Lauantainahan tuli aloitettua ajelut.Yksi kysymys tähän väliin:Saako oikeasti ajella pyörällä noilla kesärenkailla?Vai mitä poliisit sanovat,jos pysäyttävät.....![]()
Joka tapauksessa ens lauantaina talvirengaspakko päättyy tältä talvelta.
Mulla meni supercorsa aika karheaksi kun pukki joulun alla poltteli takakumia..Mikä sitten on karkeakuvioinen rengas? Niinpä.
sanoi:njoo, helppo se siellä etelässä on ajella kun se föön vai mikä perkele se puhaltaa +10 lämmöillä