Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en mieti mitä muut ajattelee. Olen itse suojassa ja mukavissa 2-osaisissa semiracenahkoissani tyytyväinen, olin sit minkä tahansa näköinen jonkun customiurpon mielestäKyykkypyöräilijä, ajeletko kaikki ajosi Racevermeet
niskassa? Itse olen valinnan edessä perusnahkat vai
kaksiosaiset racenahkat. Lisääntyykö katu-uskottavuus
vai olenko pelle "pattipolviracehousuissani" ja vertigocorsissa?
Aika pitkälti kyllä. Lähinnä kaupungilla tulee käytyä farkuissa mutta kun laitetaan ajopukua niin se tahtoo olla aina tuo 1-osainen "race" puku sama ajaako motolla tai kyykyllä.Kyykkypyöräilijä, ajeletko kaikki ajosi Racevermeet
niskassa? Itse olen valinnan edessä perusnahkat vai
kaksiosaiset racenahkat. Lisääntyykö katu-uskottavuus
vai olenko pelle "pattipolviracehousuissani" ja vertigocorsissa?
Ja kylmällä se Goldwing takki vielä kamuksi sille kauniin kellertävälle nahalle?Jos menen johonkin muuten vaan pyörimään, duuniin, kahville, jokirantaan näyttämään coolilta tms höpöhöpöajelua niin silloin nahkatakki+farkut, mutta aina jos lähdetään oikeasti ajamaan, menee kokonahka päälle
Ite ajelen kyllä noissa pelle "pattipolviracehousuissa" ja kisakengissä ihan sen takia, että 1. ne istuu ku nyrkki silmään 2. suojaa jos vedän lipat 3. tuntuu toudella hyvältä päällä 4. toimii kaikissa olosuhteissa!!vai olenko pelle "pattipolviracehousuissani" ja vertigocorsissa?
Just näin. Sitä muuten kaikki aina sen kohdatessaan muistaa kehuaJa kylmällä se Goldwing takki vielä kamuksi sille kauniin kellertävälle nahalle?Jos menen johonkin muuten vaan pyörimään, duuniin, kahville, jokirantaan näyttämään coolilta tms höpöhöpöajelua niin silloin nahkatakki+farkut, mutta aina jos lähdetään oikeasti ajamaan, menee kokonahka päälle
Tuohon ei ole paljon lisättävää.Ite ajelen kyllä noissa pelle "pattipolviracehousuissa" ja kisakengissä ihan sen takia, että 1. ne istuu ku nyrkki silmään 2. suojaa jos vedän lipat 3. tuntuu toudella hyvältä päällä 4. toimii kaikissa olosuhteissa!!vai olenko pelle "pattipolviracehousuissani" ja vertigocorsissa?
Ei kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelee mun kamoista kunhan itellä on hyvä fiilis!!
![]()
Ajokamppeisiin kannattaa mun mielestä todella panostaa (et ne on itelle just ne oikeat), että harrastuksesta nauttii täysillä!
sanoi:Millen penkki + Berikin yksiosainen nahkapuku = paljon mitään kangasta liukkaampi yhdistelmä. Ei sen enempää tietoa miksi, mutta näin oli. Muuten - ihan katuajossa - nahkapuku tuntui erinomaiselta, parhaalta mahdolliselta, asulta. Tosin jos nyt moisen ostaisin, ostaisin kaksiosaisen ja ilman kyttyrää -> Monikäyttöisempi.