• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokamat alkajalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Imppu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kypärä ja selkäsuoja ovat oleellisia, hanskat ja saappaat tärkeitä (jaloissa ja käsissä on melkoinen määrä pieniä luita ja niveliä!) ja ajopukukin vaikuttaa tosiaan oleellisesti turvallisuuteen ja ajomukavuuteen. --> jos ei mistään näistä ole valmis tinkimään, niin sitten ollaankin siinä mun tuolla ylempänä esittämässä kalliissa varustelistassa...

Itse hommasin aluksi hieman edullisemmat kamat, no tulinpahan tietenkin katumapäälle... Nyt syksyn/talven aikana tullut hankittua käytännössä kaikki uutta. Ainoa asia mikä viel puuttuu on toi selkäsuoja, joka kylläkin on hankintalistalla.

Ite hankin Sweepin Elite nahka rotsin ja siihen pariksi saman merkin Trend tekstiilihousut + todella hyvät carbon/kevlar vahvisteiset ajohanskat. Koko setti makso hyvillä alennuksilla 330€. Ei paha ja rojut tuntuu erittäin laadukkailta ja hyvin istuvilta
thumbs-up.gif

gore kamoista suosittelen ostamaan rukkaa tulee pitkäs juoksus halvemmax
toi 5 vuoden takuu kertoo mielestäni jotakin kyseisen firman tuotteista

ite aikannan ostin nuukana mp-asun kamat olivat aika syvältä enkä suosittele kelleen kyseisen firman tuotteita.

pari kaverii ja broidi ostanut suoraan rukat ajelleet niillä jo useamman vuoden enkä moiteen sanaa oo kuullu.

Itse ostin tuolla budjetilla vuosi sitten seuraavan satsin:

- IXS Bantan nahka-asu (Saksasta tilattuna), EUR 399
- IXS sadehaalari (Saksasta), EUR 49?
- IXS racing tyyliset nahkahaskat (Saksasta), EUR 65
- Dainese BackSpace selkäpanssari (Saksasta), EUR 100?
- Oxtar TCS GoreTex monot (ORG WebShopista), EUR 210?

Eli ajokamoille hintaa about 800.

Bantanit ja Oxtarin klopot kokeilin messuilla. Bantanit ihan hyvät ja näyttävät, Oxtarin monot mukavat mutta narisevat. Mutta kuka niillä on käskenyt kävelemään; ajettavaksi ne on tehty!

Back