• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajohousut

Pitäs löytää housut,henkseleillä tai ilman 163/85 miehelle...tahtoo olla kun löytyy sopivat jotka mahtuu kiinni niin lahkeet on sitte pitkät ja suojat roikkuu puolessa sääressä  
biggrin.gif
Vai heitänkö suojat mäkeen ja käännän lahkeita sisään??Kellä valmistajalla löytyis persejalkaselle mahakkaalle housuja...linkkivinkkejä kiitos.

itse löysin sweepiltä itselleni hyvät housut ostin kahdet eli toiset henkseleillä ja vesikalvolla pitkään matkaan ja street ajoon ihan perus ilman henkseleitä,tosin olen 190 pitkä ja painoa tuollaiset 85kg mutta kuitenkin jouduin itekkin heivaan polvisuojat kummastakin mäkeen kun nostavat housuja tyhmästi eikä ne tunnu löytävän paikkaa vaikka kuinka asettelisi. kannattaa liikkeissä käydä sovittamassa kaikki mahdolliset merkit läpi ja kokeilla eri asentoja niin varmasti oikeanmoiset löytyy.

tyttöystävälle ostettiin samat sweepin housut ja hän ainakin tykkää niistä eikä tarvinnut heittää suojia mäkeen,pituutta aikalailla samat kuin sulla n.170cm painoa tosin vähemmän niin ja merkki oli SWEEP CAMO
tounge.gif

Lainaampa aihetta kun pitäisi juuri SWEEPin Urbanit tilata, mutta koko on epäselvä. Lähistöllä ei pääse edes sovittamaan noita.
Mikähähän voisi olla kokoni?
withstupid.gif

Veikkaus noihin 2XL?

Työvaatteissa Snickers 156 eli hoikka 56
Pituus 188
Paino 105kg
Vyötärö 105 cm
Sisäreisi nivusista maahan asti mitattuna 92cm

no mun Street housut on kokoa L

ja henkseleillä varustetut on kokoa XL molemmat siis Sweepit

ja mun mitat on 190cm 85kg

työvaatteet mulla on kokoa 54

edit:sisäreiden mitta sama kun sulla.eli kirahvin jalat
tounge.gif

Ostin tänään MP-ASUn Bullet huosut kokoa XXL ja noita on tarkoitus pitää farkkujen päällä. Pituus ok mutta vyön nuo vaatii tai modifioin tiukemmat tarrakiristykset.

Taidampa tilata vielä nuo SWEEPin Urbanit (XL) hellekelejä varten. Voi parkissa pätkästä lahkeet pois.

Nyt SWEEPit tuli ja onneksi otin XXL koon.
XL olisi ollut liian lyhyt kun ajoasennossa nytkin meinaa lahje nousta liikaa.

Hyvät housut kun purin polvisuojien kaksi ylimääräistä taskua pois ja samoin sääreen raapivan tarran.
Nuo suojien taskut saa pysymään ylhäällä shortsikäytössä ilman sitä tarraakin.

Back