• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajohousujen alle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja glenlivet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossa firman varastojen siivousurakassa löytyi jonkun sortin teknistä alusasusettiä (Terinit Sportswear, firman logo niskassa), laitoin talteen isojen miesten kokoja muutaman setin (L, XL, XXL, XXXL). Saa jos on tarvetta ja huikkaa...
Onks ne varastomiesten käyttämiä?

Tai jos ei, niin saisko jostain semmosia...  
tounge.gif

Tossa firman varastojen siivousurakassa löytyi jonkun sortin teknistä alusasusettiä (Terinit Sportswear, firman logo niskassa), laitoin talteen isojen miesten kokoja muutaman setin (L, XL, XXL, XXXL). Saa jos on tarvetta ja huikkaa...
Mullon Huikkaa
033102beer_1_prv.gif
ja lisää porisee nurkassa..

Tarvettakin on ! ! XL passar bra.

P.S onk se Firmalle huonoo mainosta kun mää muutenkin teppaan ympäri tonttia kalsareillani ....
lookaround_orig.gif

Samulle XL varattu...kuis sää saisit ne, tuukko hakeen?

Tekniset alushousut (lue:siirtää kosteuden pois iholta) on mulla toiminut nahkojen alla hyvin, kaikkein kuumimmilla keleillä pelkät stringit ja päälle nahkahousut  
tounge.gif
tosin, ei mulla oo edes palleja jotka hikoilis
cool.gif
Taaaaas kerran meitä pallillisia sorretaan!
biggrin.gif
Tuota... minä käytän niitä ns. teknisiä aluskalsareita oli keli mikä hyvänsä. Kylmällä lisään fleecet alle ja lämpimällä jäten ne pois. Sama paidan kanssa!

Enis kuussa on sulkavalla pienimuotoinen soutu tapahtuma johon pääsee varmaan mukaaan. poijjaat soutelee muutaman tunnin ja katselee maisemia... Soutu retki jonkin verran karaisee listoa....
033102ass_1_prv.gif
takalistoa... suosittelen

On tullu testattua nahkojen alla noita FinnSvalan asuja ja täytyy todeta, että ilma tosiaan liikkuu siellä paremmin.... olen tosi tyytyväinen kun hintakaan ei ollu mitää Rukka tasoa
biggrin.gif
Voin lämpimästi suositella ja ei kun ostamaan jälleenmyyjät

Back