• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelutapahtuma Ahvenisto 19.9.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ny kävi kaverille köpelösti, jonka piti päästä koulutusryhmään. Kellahti pyörä ja kytkinvipu rikkoutui. Osaisko joku neuvoa, mistä Hämeenlinnassa saisi uutta kytkinvipua tällä viikolla, pyörällä ei oikein pysty nyt ajamaan kuulemma, kun on kytkinvipu kahdessa osassa... Pyöränä Suzuki GSR600 (07 tai 08).

Pistäkeehän vinkkiä yv:llä. Kiitos!
Jos hätä tulee, eikä Hämeenlinnasta löydy vipua, niin voin käydä sellaista tuosta tuosta Pyörästä ja Moposta kysymässä. Mun mukana se tulee kylläkin vasta radalle, mutta parempi kai sekin jos ei aiemmin saa.
Kiitos
smile_org.gif
Yritetään löytää eka Hämeenlinnasta, et sais pyörän kuntoon ettei tartte kaverin paniikissa olla vielä aamulla
smile_org.gif
Heinolta Tampereelta??

Ny kävi kaverille köpelösti, jonka piti päästä koulutusryhmään. Kellahti pyörä ja kytkinvipu rikkoutui. Osaisko joku neuvoa, mistä Hämeenlinnassa saisi uutta kytkinvipua tällä viikolla, pyörällä ei oikein pysty nyt ajamaan kuulemma, kun on kytkinvipu kahdessa osassa... Pyöränä Suzuki GSR600 (07 tai 08).

Pistäkeehän vinkkiä yv:llä. Kiitos!
Nytkö se poikaystävän pyörä kaatui? Autsh... Saa kumminkin lainaksi radalle?
biggrin.gif

Jep. Paikalle olen tulossa edelleen, mutta en ajamaan. Eli videokameraa lainaan edelleen niille kenelle olen luvannut ja jos ratavastaavilla on jotain tekemistä tarjottavana niin mulle kelpaa.

kys1. mulla kaksi pyörää r1 ja se gsxr ...
melut molemmista ja radalle eikö....
molemmat mun nimissä ja vakuutettu norm.
eli voinko ajaa kummalla vaan...
withstupid.gif

kys2.kaveri tulossa haisteleen...
ei rata kokemusta ...muuten kyllä...
jos on peruutus paikkoja esim hitaaseen voiko ilmoittautua siellä paikan päällä...
buttrock.gif

kys3.onhan meillä hyvä keli seura ainakin on...
sport05.gif

Itse ajattelin ottaa myös pari pyörää mukaan... Eli itse en näe tuossa mitään estettä. Maksat ajovuorosta et mopojen määrästä. Ja muutenkin näillä keikoilla on järki kädessä ja mukavaa ajoseuraa tiedossa! *köh* *köh*

kys1. mulla kaksi pyörää r1 ja se gsxr ...
melut molemmista ja radalle eikö....
molemmat mun nimissä ja vakuutettu norm.
eli voinko ajaa kummalla vaan...
withstupid.gif

kys2.kaveri tulossa haisteleen...
ei rata kokemusta ...muuten kyllä...
jos on peruutus paikkoja esim hitaaseen voiko ilmoittautua siellä paikan päällä...
buttrock.gif

kys3.onhan meillä hyvä keli seura ainakin on...  
sport05.gif
Moi,
tässä vielä viralliset vastaukset kysymyksiisi:
1.Kun sinulla on paikka jossain ryhmässä, voit ajaa päivän aikana molemmilla pyörilläsi. Toki tuo edellyttää Ahvenistolla, että kumpikin pyörä alittaa melumittauksen rajan.

2. Päivä on loppuunmyyty ennakkoon, siellä taisi olla vain yksi koulutuspaikka avoinna. Toki aina voi tulla paikan päälle aamulla tsekkaamaan tilanteen, jos joku jättääkin tulematta. Mutta samalla on hyvä varautua myös, ettei mahdukaan mukaan, jottei harmita turhaan.

3. Kelin suhteen on luonnollisesti kestotilaus kuivasta ja lämpöisestä säästä. Toivotaan, että saadaan nauttia kauniista päivästä, kuten esimerkiksi viime viikonloppuna... ja vaikka sataisikin, niin eiköhän varikolla vallitse kuitenkin rento ja hyvä fiilis...onhan kyseessä kauden viimeinen reissu ja lauantaipäivä
wink.gif

Nähdään lauantaina ja ollaan kaikki ajoissa paikalla. Portin avaus on tilattu aikaan 07.45 ja rataravintolaa on varoitettu täydestä päivästä.

//Andy

Siis jos kaveri tulee haisteleen apparaa saako se ajaa esim. yhden setin mun pyörällä tai omallaan jos minä en aja?  
withstupid.gif

edit. olen koulutus ryhmässä

Voisin kiikuttaa tuon lainaksi molemmille, Nitrousille ja Jooneylle, niin saadaan kuvaa jokaisesta ryhmästä.
Ehdotus.
Koittakaa ajella mahdollisuuksien/viitsimisenne puitteissa mahdollisimman monen pyörän perässä kameran kans niin porukat vois täällä katsella itteään ja ehkä löytää jotain 'korjattavaa' ajostaan...
smile_org.gif

Voisin kiikuttaa tuon lainaksi molemmille, Nitrousille ja Jooneylle, niin saadaan kuvaa jokaisesta ryhmästä.
Ehdotus.
Koittakaa ajella mahdollisuuksien/viitsimisenne puitteissa mahdollisimman monen pyörän perässä kameran kans niin porukat vois täällä katsella itteään ja ehkä löytää jotain 'korjattavaa' ajostaan...  
smile_org.gif
Yritetään, yritetään, mutta tuolla keskiryhmässä porukka menee niin pirun lujaa, että saa ihan tosissaan yrittää, että pysyy peesissä.
tounge.gif

Mihinkäs aikaan possujuna oli lähdössä Keimolan nesteeltä kohti Apparaa?

Ajattelin 6:45 ? Olikohan se jokin perinteeksi muodostunu? Itte ainakin sillon jo paikalla. Nöf nöf.

Ehdotus.
smile_org.gif
Kannattaa ottaa muistitikku mukaan, jos päätyy linssiluteeksi, niin saa itselleen oman osuuden videosta. Nettiin ei ole tarkoitus laittaa kenenkään ajolinjoja tai ajovirheitä muiden arvosteltavaksi, ellei joku näin ehdottomasti halua.

Parin-kolmen minuutin kooste päivän parhaista paloista tulee sitten YouTubeen jossain vaiheessa.

Onkos Tuusula/Kerava/J:pää/Sipoo/Nurmijärvi/itä-Vantaan seuduilta kukaan tuonne menossa? Ite lähen lauantai-aamuna täältä meiltäpäin mopoilemaan kohti Ahvenistoa. Nöfnöf.

Back