• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelutapahtuma Ahvenisto 19.9.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvä päivä taas oli! Omassa ajossakin alkoi jo jotain olla kohdallaan... Yhen mokan tein, ohitin epähuomiossa ruutulipun aikana. Vaara- ym. tilannetta ei syntynyt, mutta sääntöjen vastaista kuitenkin.
sad_orig.gif
Joten kiitos ja anteeks kaikille järjestäjille.

http://jakali.1g.fi/kuvat/Ahvenisto_19092009/DSC_0448.jpg[/IMG]

jos kuva ei näy (kuvat/Ahvenisto_19092009/DSC_0448.jpg)

kuka ajaa mun takana?

pistä privaa.
idea3.gif

haluaisin sen pätkän muistoksi jonka kuvasit?
confused_orig.gif

kiitos vielä kritiikistä  
crazy.gif
No minähän se siellä. Pitää kattoa, josko se on vielä tallessa. Noita tulee monesti poistettua sitä mukaa kun palaute on annettu. Mutta palaan asiaan kunhan saan muistikortilta tavarat ulostettua. Jos ei pariin viikkoon kuulu mitään, saat muistuttaa vaikka yksärillä
biggrin.gif

Kiitos järjestäjille mukavasta ratapäivästä!

Päivä oli mun ensimmäinen .org ratapäivä, muttei viimeinen!

T:Tötterö-Ducati

Ps. Ja kiitos kuvaajille.

Lauantain osalta täytyy vielä kiittää tso:ta joka lainaili cronoa (ei kylläkään tässä vaiheessa ole mulle se olennaisin juttu
biggrin.gif
mutta kuitenkin) ja varikkonaapurille kiitokset myös nippusiteistä
biggrin.gif

Onhan tämä ollut aikamoista opettelua mutta kaippa ne asiat on kesän aikana pikkuhiljaa edenneet ja mukava jatkaa ens kaudella taas.
Eipä kestä, maksat sitten takaisin kun saat omia ostettua
biggrin.gif

Koulutusryhmästä vähän videonpätkää. YouTube.

En jaksanut tehdä mitään hienouksia videoon, linkin takaa löytyy 8 minuuttia pelkkää ajoa.

Kiitokset. Hienoja kuvajaisia JGo:lta (ja kiitos kuskeille). Jotenkin olin taas kerran onnistunut välttämään kuviin osumisen
smile_org.gif
No.. ehkä ensi kaudella sitten paremmalla onnella. On kiva katsella ja muistella kulunutta kautta. Kiitokset myös kaikille varikko/ratakavereille ja uusille tutuille kuluneesta kaudesta.

Nykunmutkunehkä saadaan kausi pakettiin jossain välissä (tuntuu vaan kelit tästä parantuvan), niin kiitos menee myös kaikille Tampesterin T-ajoihin osallistuneille. Yritetään järkätä jotkut T-pikkujoulut tässä jossain välissä. Muistakaahan seurata .Orgin tarinoita - että missä ja koska.

Ja ajeluthan tästä jatkuvat. Torstai on toivoa täynnä myös huomenna. Grilli kuumaksi ja baanalle!

t.se grillipossu
smile_org.gif

Taisit tso mennä just sopivasti liputtamaan, kun kamera oli hitaassa ryhmässä.

Vielä on tulossa keskiryhmän video, tuossa on pikku ongelma äänen kanssa, kun vauhti on jo sen verran kovaa, että tuuli särisee mikrofoniin aikas pahasti. Täytyy katsoa jos ääntä sais tuolla ohjelmalla muokattua, videosta menee fiilikset jos on pelkkää musiikkia taustalla.

Back