Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu tuo oli hyvä kun kaikki meni näkösälle (omalta kannalta et oppii + näkee tulokset niin hyvässä kuin huonossa). Ja jumakaut mähän oon jopa ylpeä noistaKuten jo kirjoitin Lunalle kuvista. Alkaa muuten tuo kuvasilmä kehittymään... Maltatkohan muuten ensi vuonna enää ajaa vai pysytkö linssin toisella puolella.
Sen mitä nopeasti ehdin katsoa, niin hyvää materiaalia tuli jokaisesta ryhmästä. Editointiin menee jonkin verran aikaa, kun kaikkea muutakin tarvitsee yrittää ehtiä tehdä, mutta lupaan kuitenkin julkaista videon vielä tänä vuonna. Kiitoksia vain sulle, Jooneylle ja Janelle kun lainasitte pyöriänne mun kameralleJGo: Toivottavasti tuli käyttökelpoista kuvaa. Ja kiitokset, että sain toimia koekaniinina.![]()
Mä veikkaan, että ne lisääntyy keskenään varikolla. Alkukaudesta ei ollut montaa, mutta loppu kaudesta ne on lisääntynyt kuin citykanitRadalla oli monennäköistä kalustoa mutta: mistä näitä Firebladeja oikein tulee...![]()
Rauhassa vaan editin kanssa, siihen kuluu aikaa helposti enemmän kuin kuvaamiseen. Jos joskus toistekin tarttee kuvaa, olen käytettävissä.Sen mitä nopeasti ehdin katsoa, niin hyvää materiaalia tuli jokaisesta ryhmästä. Editointiin menee jonkin verran aikaa, kun kaikkea muutakin tarvitsee yrittää ehtiä tehdä, mutta lupaan kuitenkin julkaista videon vielä tänä vuonna. Kiitoksia vain sulle, Jooneylle ja Janelle kun lainasitte pyöriänne mun kameralleJGo: Toivottavasti tuli käyttökelpoista kuvaa. Ja kiitokset, että sain toimia koekaniinina.![]()
![]()
Taitaa olla sulla aika hyvä kamera/kuvaaja. Hyvää settiä! Samoin kiitos kaikille "ratavarikolla" ollelleille hölösuilleUpea kausi 2009 takana ja ei voi kuin kiitellä järjestäjiä, kanssa-ajajia ja varikkoseuraa aivan loistavasta MotOrg-hengestä. Järjestelyt loistavaa, porukka mahtavaa ja säät pääosin aurinkoisia. Nyt jään innolla odottamaan MotOrg ratakautta 2010. Tänään alkoi vauhti löytyä vasta parilla viimeisellä setillä, mutta sitäkin parempi maku jäi suuhun. Taitaa uuteen bladeen pikku hiljaa löytyä oikeat säädöt.
Kuvat on mitä on, kun ei jaksanut muuta kuin varikon lähistöllä kuvailla. Jos kaipaa kuvaansa isompana (8mpix jpeg), niin privaa mulle. Kuvissa keskiryhmää vain märällä radalla, muista ryhmistä vähän sieltä sun täältä.
Kuvat -> Klik
Ja vielä anteeksi, kun ainakin yhden poistuman tein takana tulevan kannalta hieman yllättävästi, poiketen ajolinjoista.![]()