Mites nyt tuon ilmottautumisen kanssa on, oma nimi on listoilta hävinnyt viikonlopun aikaan? Vielä olisin Motoparkkiin tulossa hitaaseen ryhmään.Hmm, ilmottauduin tonne, mut haluaisin säävarauksen takia maksaa vasta paikan päällä, onnistuuko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites nyt tuon ilmottautumisen kanssa on, oma nimi on listoilta hävinnyt viikonlopun aikaan? Vielä olisin Motoparkkiin tulossa hitaaseen ryhmään.Hmm, ilmottauduin tonne, mut haluaisin säävarauksen takia maksaa vasta paikan päällä, onnistuuko?
Itseäni lainaten, siivous on käynyt maksamattomien osalta. Eli nyt kun ilmottaudut uudestaan olet varannut paikan jonka sitten maksat paikan päällä.Taitaa vaan olla niin että eräpäivän jälkeen siivotaan ilmottautumislista ei-maksaneista, eli joudut tuon jälkeen ilmottautumaan uudelleen.
Niin, kyllä tuon mukaan koetin tehdä, tulee vain ilmoitus: "Itseäni lainaten, siivous on käynyt maksamattomien osalta. Eli nyt kun ilmottaudut uudestaan olet varannut paikan jonka sitten maksat paikan päällä.Taitaa vaan olla niin että eräpäivän jälkeen siivotaan ilmottautumislista ei-maksaneista, eli joudut tuon jälkeen ilmottautumaan uudelleen.
Siivouksen jälkeen on näköjään ollut sinua nopeampia ilmottautujia, joten ryhmä on täynnä.Niin, kyllä tuon mukaan koetin tehdä, tulee vain ilmoitus: "
Ryhmä on valitettavasti täynnä."![]()
Juvalla ABC tai Shell.Missäs tuolla on lähin tankkaus paikka Mikkelin suunnalta tultaessa?
Mäntyharjusta lähdetään luultavasti auto+kärri+pyörä yhdistelmällä ja toinen ajaa pyörällä. Lähtöajaksi ollaan suunniteltu Mäntyharjusta n. 8.00, tarkoittaen että ohitetaan mikkeli joskus 8.35. Juvan ABC:eelta sitten hakemaan ruokatarvikkeet, tankkaa ja syö siinä aamupalan. Sen jälkeen motoparkkiinOnkohan joku menossa Mikkelistä tai sen kautta? Itse olen siellä vierailulla ja mielellään ajaisi samoja matkoja muiden kanssa.
Missäs tuolla on lähin tankkaus paikka Mikkelin suunnalta tultaessa?
En lähdekään vielä tänään. Näyttäis olevan kuivat kelit huomenna. Katsoin nyt vasta sadetutkaa ja forecan ennustetta...Voisin yrittää tulla nesteelle klo.18.00 ei tarttis yksin ajella![]()
Jep Mikkelistä lähdössä Motoparkkiin päin ke aamuna.Onkohan joku menossa Mikkelistä tai sen kautta? Itse olen siellä vierailulla ja mielellään ajaisi samoja matkoja muiden kanssa.
Visulahti passar bra, ainankin minulle.Jep Mikkelistä lähdössä Motoparkkiin päin ke aamuna.Onkohan joku menossa Mikkelistä tai sen kautta? Itse olen siellä vierailulla ja mielellään ajaisi samoja matkoja muiden kanssa.
Ja Zeipii tulossa näköjään Mikkelin kautta myös.
Pitäiskö sitä järjestää tärät sitten vaikka Visulahteen?
Pete457:n hitaan ryhmän lippu 24.7 myyty Pata:lle.Ostaisin lipun 24.7 motoparkkiin hitaaseen ryhmään puh.040-5411840 tai niinaina@gmail.com