• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivät Motopark 23.-24.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa vaan olla niin että eräpäivän jälkeen siivotaan ilmottautumislista ei-maksaneista, eli joudut tuon jälkeen ilmottautumaan uudelleen.
Itseäni lainaten, siivous on käynyt maksamattomien osalta. Eli nyt kun ilmottaudut uudestaan olet varannut paikan jonka sitten maksat paikan päällä.

Taitaa vaan olla niin että eräpäivän jälkeen siivotaan ilmottautumislista ei-maksaneista, eli joudut tuon jälkeen ilmottautumaan uudelleen.
Itseäni lainaten, siivous on käynyt maksamattomien osalta. Eli nyt kun ilmottaudut uudestaan olet varannut paikan jonka sitten maksat paikan päällä.
Niin, kyllä tuon mukaan koetin tehdä, tulee vain ilmoitus: "
Ryhmä on valitettavasti täynnä."
033102ass_1_prv.gif

Niin, kyllä tuon mukaan koetin tehdä, tulee vain ilmoitus: "
Ryhmä on valitettavasti täynnä."
033102ass_1_prv.gif
Siivouksen jälkeen on näköjään ollut sinua nopeampia ilmottautujia, joten ryhmä on täynnä.
Ennakkoon maksaessa ei tarvi miettiä mahtuuko ajamaan vai ei, toki sitten se sateen riski on aina olemassa.Tänäkään kesänä ei tietääkseni ainuttakaan .orgin ratapäivää olla sateen takia peruttu, toki joitakin ajovuoroja on jäänyt ajamatta.

Moro!

Kaverin puolesta ilmoitus: myynnissä nopean ryhmän lippu molemmille Motoparkin päiville, eli 23.-24.7.
Hinta 60 euroa.
Lipun voi lunastaa myös paikan päällä.

040-7309807/Ville

Onkohan joku menossa Mikkelistä tai sen kautta? Itse olen siellä vierailulla ja mielellään ajaisi samoja matkoja muiden kanssa.

Missäs tuolla on lähin tankkaus paikka Mikkelin suunnalta tultaessa?

Onkohan joku menossa Mikkelistä tai sen kautta? Itse olen siellä vierailulla ja mielellään ajaisi samoja matkoja muiden kanssa.

Mäntyharjusta lähdetään luultavasti auto+kärri+pyörä yhdistelmällä ja toinen ajaa pyörällä. Lähtöajaksi ollaan suunniteltu Mäntyharjusta n. 8.00, tarkoittaen että ohitetaan mikkeli joskus 8.35. Juvan ABC:eelta sitten hakemaan ruokatarvikkeet, tankkaa ja syö siinä aamupalan. Sen jälkeen motoparkkiin
smile_org.gif

Jos haluat lähteä samaa matkaa, niin voidaan sopia esim. visulahden teboilille (mikkelistä pohjoiseen päin n. 5km) trehvit joskus 8.40 ja jatketaan siitä matkaa.

Edit: Sade-ennusteiden mukaan näyttää huomen-aamulla lähtö sittenkin houkuttelevammalta.  
cool.gif
Säästää yhden yön majoituksenkin... eli kysely takaisin.

oli:
Onko tänään tiistaina menijöitä Helsingistä/lähistöltä?
esim. Neste Kerava, Alikeravantie 25, klo 18:00 lähtö?

Jep Mikkelistä lähdössä Motoparkkiin päin ke aamuna.
Ja Zeipii tulossa näköjään Mikkelin kautta myös.
Pitäiskö sitä järjestää tärät sitten vaikka Visulahteen?

Jep Mikkelistä lähdössä Motoparkkiin päin ke aamuna.
Ja Zeipii tulossa näköjään Mikkelin kautta myös.
Pitäiskö sitä järjestää tärät sitten vaikka Visulahteen?
Visulahti passar bra, ainankin minulle.

Me ollaan paikalla varttia vaille ysi *mixu*:n kanssa, ilmoitelkaa ketä on tulossa niin tietää odotella!

8.45 paikalla on ainakin rammus. Siis visulahden tebiksellä. Yö paikka meni vaihtoon, mutta tonne Mikkeliin tulee niin mukavia mutkapätkiä, että tulen sitä kautta.

Morjens!!

Kysellään nyt näin "hyvissä ajoin", että onkohan kukaan lähdössä huomenna Jyväskylän suunnalta Motoparkkiin?

Tänne päin voi heitellä viestiä jos joku on menossa. Joskus 8.45
Vois olla hyvä Vaajakosken ABC:lla

Back