• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivät Kemora 10.-11.6.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
MotOrg ry:n järjestämät ajoharjoittelupäivät Kemoran moottoriradalla Ti 10.6 ja Ke 11.6.2008.

Ko. päivinä järjestään ratakoulutusta - Keskiryhmä on varattu koulutukselle tiistaina 10.6 ja nopea ryhmä keskiviikkona 11.6.

Ajoaika: klo 10.00 - 20.00
Ajajakokous: klo 9.30
Lippumieskokous: heti ajajakokouksen jälkeen

Ryhmät/ajoaika: nopea klo xx.00 - keskinopea xx.20 - hidas xx.40

Hinta:
-Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa/päivä (eräpäivä 27.5.08)
-Ei ry:n jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa/päivä (eräpäivä 27.5.08)
-Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa (mikäli paikkoja jää/vapautuu)

Kemoralla. Jos ostat liput kummallekkin päivälle ennakkoon, ovat hinnat seuraavat:
-Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 65 euroa
-Ei Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 75 euroa
-Paikan päällä maksavat, 95 euroa
-Muista ilmoittautua molemmille ratapäiville erikseen kaksipäiväisillä Kemoran keikoilla
-Voit siis ostaa lipun myös yhdelle päivälle.

AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
Tutustu täällä rata-ajon sääntöihin ennakkoon.

ilmoittautuminen / varaustilanne

Liputtajat Ti 10.6:
jii-äm (10-1)
lippa (12-14)
yammu1 (14-16)
logger (16-18)
Tapsa_V (18-20)
Kriisi (portti)

Liputtajat Ke 11.6:
TeeVee (10-12)
yammu1 (12-14)
lippa (14-16)
karmiva600 (16-18)
klonkku6 (18-20)
Loffer (portti)
Kriisi (portti)
demonos (portti)

Oisko kukaan mahdollisesti menossa pelkästään ensimmäiseksi päiväksi paikalle semmosella kyydillä, johon mahtuis yks kilvetön pyörä kyytiin takasintulomatkalla? Ja mieluusti kyyti tulis takasinpäin Järvenpään ohi?

Siinä ois nimittäin edellytykset, joilla meikäläinen pääsee paikalle. Yksin ei jaksa tommosta matkaa ajella edestakaisin.

Halutaan majotusta Huhtaniemestä. Privalla yhteyttä kiitos
smile_org.gif

Ja liputuksesta, keskiviikkona voin olla lipuilla kun ei ole keskinopeen koulutus
smile_org.gif

Onko kukaan muu lähdössä Tampereelta? Tarvetta olisi autokyydille (mopolle ja kuskille) menomatkaksi tai ajoseuralle. Ja tarkoitus on maanantai iltana lähteä.

Aikamoiseksi deittipalstaksi tuntuu tämä topikki menevän  
biggrin.gif

Minulla on kuljetukset kans vielä hakusessa, peräkärryllä tai pakulla. En ole ennen tuolla käynyt, ajoaikaa näkyy menevän n. 6h Helsingistä => pakko lähteä ma illalla, missä yötä...? Olen paikalla vain ti, illalla kotiin.

Update1: kyyti Kemoraan löytyi, onko makuupussin paikkaa missään mökissä vapaana ma-ti väliseksi yöksi?

Update2: on tää uskomaton yhteisö
bowdown.gif
tunti sitten ei ollu kyytiä eikä petiä ja nyt on kaikki järjestyksessä. Kiitos kaverit, toivon voivani jeesata joskus takaisinpäin.

Paras mahdollinen viikko. Ainoo rata mille haluun iha hitosti päästä kesällä ajamaan, ja nyt mulla on jotku vitun kertausharjoitukset just tällä viikolla. Ylistetty olkoon SA-INT. Kerrataan turhia taitoja viikon verran tapausta varten jota ei ikinä tuu sattumaan, ja jos sattuu ni turpaan tulee nii että rytisee.

Mutta pitäkää munki puolesta hauskaa.

Olen lähdössä jo maanantaina aamupäivällä/päivällä ajeleen kohti pohjoista. Jos samaan aikaan on muita lähtiöitä jotka haluaa ajoseuraa, niin ilmoitelkaa.

Paras mahdollinen viikko. Ainoo rata mille haluun iha hitosti päästä kesällä ajamaan, ja nyt mulla on jotku vitun kertausharjoitukset just tällä viikolla. Ylistetty olkoon SA-INT. Kerrataan turhia taitoja viikon verran tapausta varten jota ei ikinä tuu sattumaan, ja jos sattuu ni turpaan tulee nii että rytisee.
Oisit menny sivariin, jos on niin turha juttu, mut hei on niitä muitakin kivoja ratoja, jossa voi ajaa kovaa...ja elokuussa uudestaan!

Mutta pitäkää munki puolesta hauskaa.
Pidetään.

Tiistaille 10.6 tarvitaan lisää liputtajia!! jotta homma saadaan pyörimään jouhevasti.
Liputtajille 2h liputuksesta korvauksena ilmainen ratapäivä ja lounas

Nyt ihmiset rohkeesti mukaan tuohon liputtamiseen, kokemusta hommasta ei tarvitse olla, kaikki tarpeellinen kyllä kerrotaan paikanpäällä.
Parin tunnin hommasta oikeinkin kohtuullinen korvaus tuo ilmainen ajopäivä ja lounas, ja omasta mielestäni jopa hauskaa hommaa kun pääse katsomaan lähempää erilaisia ajotyylejä ja linjoja, jos vaikka itsekkin jotain oppisi joskus.

Jepjep..ennusteen mukaan vettä tulee kuin esterin p*rseestä  
sad_orig.gif
 Noh, Matin kanssa paikalle kurvaillaan kuitenkin...

Tosiaan vettä on luvattu, joten varusteet sen mukaisesti. Erityisesti liputtajat, sadekamat ja muutenkin lämmintä mukaan.

Ja tosiaan liputtajia ei ole yhtään liikaa, nyt näyttää siltä että vedetään yhdellä liputtajalla portin lisäksi. Reippaasti nyt vaan mukaan talkoisiin.

//Andy

Satakoon. Sit ajetaan sadekelin harjotuksia.
Tosin muistaen viime kesän Org:n päivät, niin tais aina päästä ajamaan sateettakin, vaikka esterillä uhattiin.
Et jos vanhaan malliin mennään, ni ei koko aikaa sada.
thumbs-up.gif

Satakoon. Sit ajetaan sadekelin harjotuksia.
Tosin muistaen viime kesän Org:n päivät, niin tais aina päästä ajamaan sateettakin, vaikka esterillä uhattiin.
Et jos vanhaan malliin mennään, ni ei koko aikaa sada.
thumbs-up.gif
Asennetaan sulle se saderinkula heti tänään illalla niin eiköhän sitten saada ajaa kuivalla radalla
wink.gif
.
Joo, ku se renkaanvaihto on niin hauskaa, että niitähän jumppaa ihan vaikka huvikseen
062802jumpie_prv.gif

Terve,
itse asustelen tässä kivenheiton päässä Halsualla kesän, joten tarvittaessa käytössä lipulle. Ajamaan en varmaankaan tohdi, ellei sitä rohkaistu päivien mittaan. Viikonloppuna kiertelin rataa jokusen kierroksen ja hyvässä kunnossa on paikat, mutta kumia on drifting finaalien jäljiltä radassa etenkin takalenkillä, joten sateella varmaankin haastavaa ajella.

Tosiaan olen ainakin tiistaina käytettävissä, tosin puolikuntoisena flunssan kourissa. Muutenkin jos johonkin tarvitsee apua 040-8296919 tavoittaa, netin ääressä en tällä gprs-yhteydellä paljoa päivystä.
Huhtaniemessä ilmeisesti teistä ainakin osa majoittuu ?

Max

Terve,
itse asustelen tässä kivenheiton päässä Halsualla kesän, joten tarvittaessa käytössä lipulle. Ajamaan en varmaankaan tohdi, ellei sitä rohkaistu päivien mittaan. Viikonloppuna kiertelin rataa jokusen kierroksen ja hyvässä kunnossa on paikat, mutta kumia on drifting finaalien jäljiltä radassa etenkin takalenkillä, joten sateella varmaankin haastavaa ajella.

Tosiaan olen ainakin tiistaina käytettävissä, tosin puolikuntoisena flunssan kourissa. Muutenkin jos johonkin tarvitsee apua 040-8296919 tavoittaa, netin ääressä en tällä gprs-yhteydellä paljoa päivystä.
Huhtaniemessä ilmeisesti teistä ainakin osa majoittuu ?

Max
Moi,
hieno juttu ja tervetuloa vaan reippaasti paikan päälle huomenna niin emmeköhän keksi puuhaa. Etsi minut tai Jens käsiisi.

Back