• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivät Botniaring to-pe 22-23.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...Jää väliin reissu, ei mitään tekosyitä, ei vaan jaksa lähteä ja retkeillä...

Jos keskiryhmä tulee täyteen niin meikäläiseltä voi tiedustella paikkaa.

Torstain keskiryhmään ilmottauduttu! Onhan tuossa heti aamusta 200km ajettavana "lämmittelyksi"  
smile_org.gif

Tää rata onkin uus mulle, mut eiköhän se parin setin jälkeen jo suju.

Näyttääks lippujen puolesta sille että torstaille on myydä niitä paikan päälläkin?

Tjaah, olis pitänyt osata painaa siitä Lisätiedot napista, perhana kun näistä pitää aina tehdä noin vaikea käyttöisiä  
tounge.gif
wink.gif

Lippupaikka tarjolla. Torstai ja perjantai. Menee ensimmäiselle huutajalle.

Edit. Ihan ite saa valkata ajoryhmänsä.
Torstai mennyt, perjantai vielä tarjolla.

/Tommi
Ratavastaavat

jos joku tahtoo liputuspaikan perj. sen saa eka huutaja ... olin jo tänään alastarossa ja huomenna appara en tiiä jaksanko enään jurvaan perj...  
bawling.gif

ottaakaa nyt joku tämä..... minä en jaksa
withstupid.gif
pliis
soita suoraa 0407070198

Vinkataas tässä välissä, että Kärkkäinen järjestää Kemorassa la-su ajopäivät eli sopiva pohojanmaankierros, jos joku innostuu. Alunperin itsellä oli siis tällainen Botnia-Kemora -setti tarkoitus heittää tähän väliin, mutta piruvieköön kun tuo budjetti vähän meni pohjamutiin muuton ansiosta
smile_org.gif

Spyke ratapäivät

sanoi:
SPYKE RATAPÄIVÄT KEMORASSA

# 24.7 - 25.7.2010

Ratapäivän hinta: Ennakkoon maksaneet Spykekuskit (Spyke ajopuku) 25,- ja muut 45,-

Paikanpäällä Spykekuskit 35,- ja muut 55,-

Ajamme kolmessa eri ryhmässä.

Ilmottautumiset: Markku Nukarille 040-3463616 tai markku.nukari@karkkainen.com

Vinkataas tässä välissä, että Kärkkäinen järjestää Kemorassa la-su ajopäivät eli sopiva pohojanmaankierros, jos joku innostuu. Alunperin itsellä oli siis tällainen Botnia-Kemora -setti tarkoitus heittää tähän väliin, mutta piruvieköön kun tuo budjetti vähän meni pohjamutiin muuton ansiosta
smile_org.gif

Spyke ratapäivät

sanoi:
SPYKE RATAPÄIVÄT KEMORASSA

# 24.7 - 25.7.2010

Ratapäivän hinta: Ennakkoon maksaneet Spykekuskit (Spyke ajopuku) 25,- ja muut 45,-

Paikanpäällä Spykekuskit 35,- ja muut 55,-

Ajamme kolmessa eri ryhmässä.

Ilmottautumiset: Markku Nukarille 040-3463616 tai markku.nukari@karkkainen.com
Loistavaa!!! Kiitti Luna! Oli pakko laittaa heti kyselyä josko paikkoja olisi vielä avoinna.

Torstain keskiryhmään ilmottauduttu! Onhan tuossa heti aamusta 200km ajettavana "lämmittelyksi"  
smile_org.gif

Tää rata onkin uus mulle, mut eiköhän se parin setin jälkeen jo suju.
Liity klubiin. Itselläni on kova luotto siihen että jonkun liivimiehen saan itselleni rekryttyä näyttämään ringin linjat. Eiköhän se siitä parissa setissä sen verran tutuksi tule, että mukana pysyy.

Voin liputtaa jos tarvii? Olen jo maksanut itseni ajamaan mutta eiköhän se jotenkin järjestellä et liputtajat on.
paikalla olen to ja pe

Kaveri ajaa ajot torstaina ja itse liputan mutta tuo perjantai on edelleen "kaupan". Voisin hyvin ajella vaikka vain liputtamaan Ahvenisto-Alastaro-akselille jos tämän joku nyt tekis mun puolesta. Olen tässä vähän miettinyt worst case scenariota ja tullut siihen tulokseen ettei se kannata  
smile_org.gif

Tosiaan rohkeasti puhelua 050 3208624

Kaveri ajaa ajot torstaina ja itse liputan mutta tuo perjantai on edelleen "kaupan". Voisin hyvin ajella vaikka vain liputtamaan Ahvenisto-Alastaro-akselille jos tämän joku nyt tekis mun puolesta. Olen tässä vähän miettinyt worst case scenariota ja tullut siihen tulokseen ettei se kannata  
smile_org.gif

Tosiaan rohkeasti puhelua 050 3208624
Tää on myyty
smile_org.gif

Kolme settiä kerkesi ajamaan, huomenna lisää.

Ajohupun hukanneet ottakoot yhteyttä minuun, todennäköisimmälle omistajalle laitoin jo YV:tä.

Back