• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivät Alastaro ke-to 28-29.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro,

sanoi:
eipä onnistunutkaan Alastaron reissu, joten nyt olisi nopeimmalle keskiryhmän liput myynnissä sekä keskiviikolle että torstaille. Hinnat ei-org hinta 50€ kappale eli satasen setti.

Molemmat liput saivat uudet omistajat. Mukavia ajeluja.

sanoi:
Nostetaan vielä ylös, että keskiviikolle olisi keskiryhmään minulta paikka vielä myynnissä. Ei-ORG hintainen, eli 50 € lippu.

Ota yhteyttä privaviestillä.

Lippu meni kaupan. Mukavia ratailuja.

Liputusvuorot on päivitetty aloitusviestiin.

Kummallekin päivälle hidas sekä keskiryhmä on myyty ennakkoon loppuun ja nopeassa ryhmässä on puolestaan vielä mukavasti tilaa.

Rataravintola Paddockia on varoitettu tulostamme ja he lupasivat laittaa tarjolle runsaan buffet-lounaan a' 10e.

//Andy

Olisko muita "hitaita" lähdössä PK suunnalta torstai aaamuna tosi aikasin?
062802moto_prv.gif
Itse meinasin mennä mutkin. Ei siis kaikkein isompia teitä, mutta ei ihan pienimpiä kinttupolkujakaan.
Mukavampi vois ehkä olla ajella possujunassa kun yxin?
sport05.gif
Matkaa kuitenkin on.

aiheeseen.. jollekin jäänyt käsiin torstaille lippu ...
= suunnitelmasta luovuttu =

olisko jollekin jäänyt käsiin torstaille lippu ? hitaaseen (tai keskitsiin..) ?
Mulla väärän päivän lippu, eli lippu torstaille keskinopeeseen, ja tarvetta olis keskiviikolle keskinopeaan.

Lippu on org jäsen hintainen.

Elikä, jos joku haluaa vaihtaa tai muuten mulkata niin keskiviikko sopii minulle ja torstai jää ylimääräiseksi jos lippu keskiviikolle järjestyy.

Vaikea selittää
smile_org.gif

Privana tai 050 3539970

Olisko kukaan lähdössa tuonne Alastaroon Tampereelta tai tulossa Tampereen kautta autolla silleen, että saisin hieman tavaroita auton kyytiin?
Tavaraa ei olis tulossa kyytiin, kun repullinen/kassillinen + hieman eväitä.

Viime hetken tekniset ongelmat estävät osallistumisen, joten liput menevät myyntiin.

Myynnissä org-hintaiset paikat:

- Keskiviikolle hidas (MYYTY)
- Torstaille keskinopea

Vastaukset privana, kiitos.

Torstain paikka vielä tarjolla.

Myyty.

(Myyn koska toi perkeleen sukisuki ei aamulla inahtanutkaan ja heittää jotain s**tanan vikakoodia. Jäi tämän päivän Ahveniston keikka jo väliin ja tuskin tuo tänään enää valmistuu  
mad.gif
)

Olisko muita "hitaita" lähdössä PK suunnalta torstai aaamuna tosi aikasin?  
062802moto_prv.gif
Itse meinasin mennä mutkin. Ei siis kaikkein isompia teitä, mutta ei ihan pienimpiä kinttupolkujakaan.
Mukavampi vois ehkä olla ajella possujunassa kun yxin?  
sport05.gif
Matkaa kuitenkin on.
Reipasta marssivauhtia ajattelin kurvailla aamusta. Lähtöä ajattelin tosta nihtisillan aapiskukolta 6:47.

Back