Joo kuvia!!Löytyykö muutes lisää kuvia? Ainakin Holtsu näytti kameran kanssa heiluvan yhdessä mutkassa... sori jos hoputan...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kuvia!!Löytyykö muutes lisää kuvia? Ainakin Holtsu näytti kameran kanssa heiluvan yhdessä mutkassa... sori jos hoputan...![]()
Kiitokset täältäkin mukana olleille! Itselläni ei pieni "tihku" menoa haitannut, mitä nyt hidasti vähäsen muutenkin hitaan kuskin verkkaista etenemistä tolla sotanorsulla. Mutta kyllä se luvattu päivänpaistekin sieltä iltapäivällä sitten saapui!Joo kuvia!!Löytyykö muutes lisää kuvia? Ainakin Holtsu näytti kameran kanssa heiluvan yhdessä mutkassa... sori jos hoputan...![]()
![]()
sanoi:kunhan vaan saan asialle tarvittavan inspiksen.![]()
Ainoa tapa ilmottautua ratapäiville on *TÄÄLLÄ*morooo... eli kysyisinkin miten tulisi toimia kun yks kaveri (joka on lomalla ja voisi näille ratapäiville tulla toisin kuin minä joka painan hommia) haluais osallistua muttei lue tätä foorumia. oli käynyt siellä Virtasalmellakin Tiistaina (vihreä ´04 10R) mutta oli tullut liian myöhään...![]()
miten hoitaa hänen ilmoittautumisensa yms..
KIITS.![]()
E: kirotusvihreet
Eipä kestä kiittää! Kiitos itsellesi, hienoa vääntöä saatiin rataan tottumisen jälkeen aikaan vaikka ensimmäisellä kuivalla setillä tilanne oli toisinpäin ja tirauttelin sun takana tuskaisia hikipisaroita kun etäisyys kasvoi.. Ilmeisesti kuitenkin sen verran paineita kun joku hiillostaa perässä että kummatkin veti keulilta shikaanin pitkäksi..Vielä erikseen kiitos sille ADHD-vesselille joka tarjosi mulle elämäni kyydit: en ole koskaan ennen kokenut että hyväkuntoisesta Diablo Corsasta pito loppuisi avauksissa, saatikka ajanut crossia sikaanin läpi ja meinannut vetää päsuoran pitkäksi saman kierroksen aikana.. mutta pysyin perhana mukana![]()
Kiitos inspiksestä! Täällä "puuroa", eli muutama kuvasanoi:kunhan vaan saan asialle tarvittavan inspiksen.![]()
Mä lahjoitan mun inspiraation sulle, ole hyvä![]()
![]()
Sun kuva-matskuja odotetaan aina kun hullut puuroo![]()
Vielä muutama kuva lisätty.Kiitos inspiksestä! Täällä "puuroa", eli muutama kuvasanoi:kunhan vaan saan asialle tarvittavan inspiksen.![]()
Mä lahjoitan mun inspiraation sulle, ole hyvä![]()
![]()
Sun kuva-matskuja odotetaan aina kun hullut puuroo![]()
![]()