Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos te lähdette vasta perjantaina, niin mut saa poistaa sit laskuista, oon lähdössä jo torstaina. Syynä on se, et perjantaina ei TODELLAKAAN sadaJoo, tää asia ei ole selvinny vielä. Jos pikkukuorkki saadaan ehjäämöstä, äijälle järjestyy kyyti myös jommast kummast vehkeest... Ny vaa sormet ristii... Ja on tosa pari jo ilmassu mielenkiintonsa, mut toiset lähtee jo torstaina, me ei päästä ko perjantaina lähtee. Se ei kuitenskaa meit haittaa ko pe sataa....Mulla olis kyydille tarvetta, mut äijän pitäis mahtua kyytiin kanssa, kun joudun lähtemään lauantaina pyörällä pois.(meillä on vielä vetämässä semmonen mahis, että saatas pikkukuorkki johon mahtus 4 (5?) pyörää... jollon voitas kuskaa muidenkin pyöriä tarvittaessa. Tämä selviää viim. to, kun on korjaamolla perälautanostimen ehjäyksessä. Hankala niit mopoi on sielt saaha poijes ilman et sen perälaudan saa alas, ei sivuovea... Tästä lisää jos pojat saa sen korjattuu. Onko kyydin tarttijoita? Naftat jakoon, tietty. Ja kyllä se sit sitä naftaa muuten vieki).
+ 1Nyt löyty varma tieto! Koko juhannuksen ajaksi Kemoraan on luvassa ihan helvetin hyvää säätä!![]()
Joo, ei me pomppulinnalla mennä seisoon sinne juhannusruuhkiin... Venataan rauhas perjantaille. Siis jos saahaan molemmille pyörille kyyti, tänään pitäs selvii... Mopoil ei jakseta lähtee.Jos te lähdette vasta perjantaina, niin mut saa poistaa sit laskuista, oon lähdössä jo torstaina. Syynä on se, et perjantaina ei TODELLAKAAN sada![]()
tuo sääennuste elää koko ajan... odotellaan taas iltaan asti niin näyttää paremmalta.Hienostipa hyppäs sääennustus eilisestä parista tipasta nykyseen monsuuniin. Tiä viittikö ajaa 300km eestaas katteleen sitä samaa vesisadetta mikä on kai hankkinu kausikortin orgin päiville.
Niin näyttää elävän, totuuden taitaa nähdä vasta paikapäällä. Eikä ole tavatonta sekään, että vettä tulee ja kahden tunnin päästä rata on kuiva ja keli mitä parhain.tuo sääennuste elää koko ajan... odotellaan taas iltaan asti niin näyttää paremmalta.Hienostipa hyppäs sääennustus eilisestä parista tipasta nykyseen monsuuniin. Tiä viittikö ajaa 300km eestaas katteleen sitä samaa vesisadetta mikä on kai hankkinu kausikortin orgin päiville.
Tästä nähtiin hyvä esimerkki viime sunnuntaina Motoparkissa. Esteri avas /C:nsä oikein huolella vain hetki ennen ajajakokouksen alkua. Silti suurin osa päivästä ajettiin kuivalla radalla auringon mukavasti paistaessaEikä ole tavatonta sekään, että vettä tulee ja kahden tunnin päästä rata on kuiva ja keli mitä parhain.
Eiköhän tuo onnistu.Tuliskohan liputuslistat vielä ennen huomista starttia?
On ok. -> muutettu.Huomasin että mulla on sunnuntaille liputusvuoro. Eikö Brokebikeltä olekaan tullut vahvistusta vuoron haltuun ottamisesta?
Aamusta oli Esteri vierailulla, mutta nyt alkaa selkenemään pikkuhiljaa.Minkäslainen sää siellä kemoralla on nyt?
Huomiseks (la) näyttää lupaavan hyvää säätä.