Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin hoitaa tuon liputushomman.nyt otti ohraleipä on pakko perua tulo sinne kemoraan joten olis liputtajan paikka auki![]()
![]()
Ok, vaihdan liputusaikatauluun oikeat tiedot.Mä voin hoitaa tuon liputushomman.nyt otti ohraleipä on pakko perua tulo sinne kemoraan joten olis liputtajan paikka auki![]()
![]()
hyvä kiitosMä voin hoitaa tuon liputushomman.nyt otti ohraleipä on pakko perua tulo sinne kemoraan joten olis liputtajan paikka auki![]()
![]()
Itse olen lähdössä jo aamusta "köröttelemään" kohti kemoraa. Kelistä riippuen käytänkö sivuteitä vai menenkö pääteitä pitkin. Kertaakaan en ole siellä käynyt joten kartta on aika tarkassa syynissä. =)Tulipa ilmoittauduttua ratapäiville Kemoraan reteesti kolmeksi päiväksi 3.6-5.6, Motorg&HRoF. Onko pk-seudulta lähdössä porukkaa kohti Kemoraa tiistaina 2.6. (lähtöpaikka, -aika)?. Ei tarviis yksin navigoida (eksyä).
Kyl, mut ei tosiaan ihan aamusta ainakaan. Pitää kävästä duunissa vielä, et .. iltapäivällä.Tulipa ilmoittauduttua ratapäiville Kemoraan reteesti kolmeksi päiväksi 3.6-5.6, Motorg&HRoF. Onko pk-seudulta lähdössä porukkaa kohti Kemoraa tiistaina 2.6. (lähtöpaikka, -aika)?. Ei tarviis yksin navigoida (eksyä).
Isompia teitä ajaen ei ainakaan pitäs olla mitään mahiksia eksyä kun nelostielle pääsyn jälkeen on tasan yks risteysItse olen lähdössä jo aamusta "köröttelemään" kohti kemoraa. Kelistä riippuen käytänkö sivuteitä vai menenkö pääteitä pitkin. Kertaakaan en ole siellä käynyt joten kartta on aika tarkassa syynissä. =)Tulipa ilmoittauduttua ratapäiville Kemoraan reteesti kolmeksi päiväksi 3.6-5.6, Motorg&HRoF. Onko pk-seudulta lähdössä porukkaa kohti Kemoraa tiistaina 2.6. (lähtöpaikka, -aika)?. Ei tarviis yksin navigoida (eksyä).
Navigointitaitoni valitettavan tarkalleen tuntevana taidankin tämän valaisevan kirjoituksen perusteella valita kolmesta reittimahdollisuudesta vaihtoehdon numero E4Isompia teitä ajaen ei ainakaan pitäs olla mitään mahiksia eksyä kun nelostielle pääsyn jälkeen on tasan yks risteysItse olen lähdössä jo aamusta "köröttelemään" kohti kemoraa. Kelistä riippuen käytänkö sivuteitä vai menenkö pääteitä pitkin. Kertaakaan en ole siellä käynyt joten kartta on aika tarkassa syynissä. =)Tulipa ilmoittauduttua ratapäiville Kemoraan reteesti kolmeksi päiväksi 3.6-5.6, Motorg&HRoF. Onko pk-seudulta lähdössä porukkaa kohti Kemoraa tiistaina 2.6. (lähtöpaikka, -aika)?. Ei tarviis yksin navigoida (eksyä).
ennen ku kemorankyltti tulee vastaan![]()
Mihin aikaan meinasit lähteä?Navigointitaitoni valitettavan tarkalleen tuntevana taidankin tämän valaisevan kirjoituksen perusteella valita kolmesta reittimahdollisuudesta vaihtoehdon numero E4Isompia teitä ajaen ei ainakaan pitäs olla mitään mahiksia eksyä kun nelostielle pääsyn jälkeen on tasan yks risteysItse olen lähdössä jo aamusta "köröttelemään" kohti kemoraa. Kelistä riippuen käytänkö sivuteitä vai menenkö pääteitä pitkin. Kertaakaan en ole siellä käynyt joten kartta on aika tarkassa syynissä. =)Tulipa ilmoittauduttua ratapäiville Kemoraan reteesti kolmeksi päiväksi 3.6-5.6, Motorg&HRoF. Onko pk-seudulta lähdössä porukkaa kohti Kemoraa tiistaina 2.6. (lähtöpaikka, -aika)?. Ei tarviis yksin navigoida (eksyä).
![]()
-hh-
Koulutusryhmä ei kiinnosta?Mä olen ekaa kertaa Kemoralla. Jos joku viitsii ekassa hitaassa vähän näyttää linjoja, niin olisi mukava juttu. Etten sitten kovin paljoa aiheuta väärillä linjoilla vaaratilanteita.![]()
Lukaiseppa alla olevasta linkistä lisää jos ei asia ole entuudestaan tuttu.Ei varmaan oppi ojaan kaada.Jos vaan ei keiloja tarvitse pujotella, niin kai sitä voisi tulla kuuntelemaan.![]()
![]()
Hiukan epävarma nousukiidon starttihetki... Kiikutan poitsun (kipsi koivessa, ajoi kevarilla lipat (tulee isäänsäMihin aikaan meinasit lähteä?Navigointitaitoni valitettavan tarkalleen tuntevana taidankin tämän valaisevan kirjoituksen perusteella valita kolmesta reittimahdollisuudesta vaihtoehdon numero E4Isompia teitä ajaen ei ainakaan pitäs olla mitään mahiksia eksyä kun nelostielle pääsyn jälkeen on tasan yks risteysItse olen lähdössä jo aamusta "köröttelemään" kohti kemoraa. Kelistä riippuen käytänkö sivuteitä vai menenkö pääteitä pitkin. Kertaakaan en ole siellä käynyt joten kartta on aika tarkassa syynissä. =)Tulipa ilmoittauduttua ratapäiville Kemoraan reteesti kolmeksi päiväksi 3.6-5.6, Motorg&HRoF. Onko pk-seudulta lähdössä porukkaa kohti Kemoraa tiistaina 2.6. (lähtöpaikka, -aika)?. Ei tarviis yksin navigoida (eksyä).
![]()
-hh-
Kuis olis lähtö klo 12.00 Ruskeasannan Shell. Jos säät suosii olis kiva fiilistellä vähän pienempiä polkuja kuin E4 pitkin.Mihin aikaan meinasit lähteä?Navigointitaitoni valitettavan tarkalleen tuntevana taidankin tämän valaisevan kirjoituksen perusteella valita kolmesta reittimahdollisuudesta vaihtoehdon numero E4Isompia teitä ajaen ei ainakaan pitäs olla mitään mahiksia eksyä kun nelostielle pääsyn jälkeen on tasan yks risteysItse olen lähdössä jo aamusta "köröttelemään" kohti kemoraa. Kelistä riippuen käytänkö sivuteitä vai menenkö pääteitä pitkin. Kertaakaan en ole siellä käynyt joten kartta on aika tarkassa syynissä. =)Tulipa ilmoittauduttua ratapäiville Kemoraan reteesti kolmeksi päiväksi 3.6-5.6, Motorg&HRoF. Onko pk-seudulta lähdössä porukkaa kohti Kemoraa tiistaina 2.6. (lähtöpaikka, -aika)?. Ei tarviis yksin navigoida (eksyä).
![]()
-hh-
Kattelen tässä huolissani sääkarttoja. Märkäajoa kun saa treenata täällä ihan laillisillakin nopeuksilla etelässä - ei järkeä päristellä 1000 km sateeseen seisomaan. Mutta tämä alkaa nyt mennä vähän optimisti-pessimisti -metatason pohdinnaksi. Ehtisin kyllä nipin napin Ruskeasannalle... Mutta jos nyt jätän kuitenkin lupaamatta, varmuuden vuoksi: seuraan ennusteita klo 11 asti ja teen sitten vasta lähtöpäätöksen.Kuis olis lähtö klo 12.00 Ruskeasannan Shell. Jos säät suosii olis kiva fiilistellä vähän pienempiä polkuja kuin E4 pitkin.Mihin aikaan meinasit lähteä?Navigointitaitoni valitettavan tarkalleen tuntevana taidankin tämän valaisevan kirjoituksen perusteella valita kolmesta reittimahdollisuudesta vaihtoehdon numero E4Isompia teitä ajaen ei ainakaan pitäs olla mitään mahiksia eksyä kun nelostielle pääsyn jälkeen on tasan yks risteysItse olen lähdössä jo aamusta "köröttelemään" kohti kemoraa. Kelistä riippuen käytänkö sivuteitä vai menenkö pääteitä pitkin. Kertaakaan en ole siellä käynyt joten kartta on aika tarkassa syynissä. =)Tulipa ilmoittauduttua ratapäiville Kemoraan reteesti kolmeksi päiväksi 3.6-5.6, Motorg&HRoF. Onko pk-seudulta lähdössä porukkaa kohti Kemoraa tiistaina 2.6. (lähtöpaikka, -aika)?. Ei tarviis yksin navigoida (eksyä).
![]()
-hh-