Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä voin tulla liputtamaan, sen verran kiinnostaa tuo ilmanen ratapäivä keittolounaasta puhumattakaanLiputtajia tarvittais lisää. 2h lipulla olosta palkintona ilmainen ajopäivä ja keittolounas. Ensikertalaisetkin rohkeasti vaan mukaan. Opastamme miten homma toimii.
Juttelin tuossa kaverin kanssa joka oli myös kiinnostunut tuosta liputus hommasta (lue; ilmaisesta ratapäivästä). Hänen paikallaolo todennäköisyys on sama kuin minulla, koska tulemme samalla kyydillä. Molemmat ollaan neitsyitä tuossa liputtamisessa, mutta ratakokemusta on molemmilla.Minä voin tulla liputtamaan, sen verran kiinnostaa tuo ilmanen ratapäivä keittolounaasta puhumattakaanLiputtajia tarvittais lisää. 2h lipulla olosta palkintona ilmainen ajopäivä ja keittolounas. Ensikertalaisetkin rohkeasti vaan mukaan. Opastamme miten homma toimii.. Riittääkö jos olen maisemissa noin 9.00, tarkoitus on ajella Oulusta silloin aamulla? Onko jo tiedossa mihin aikaan päivästä tuo 2h "työvuoro" osuu?![]()
Lisätään vielä, että paikalla olen 95% todennäköisyydellä.
Tarvittaessa, soita numeroon 040-7055910
Kannattaa ilmottautua haluamaasi ryhmään vaikka maksaisitkin vasta paikan päällä, näin varaat kuitenkin itsellesi paikan.Toivottavasti on ryhmässä tilaa![]()
Tilaa on hyvin ja jokaiseen ryhmään mahtuu ajamaan. Hitaassa vapaita paikkoja vähiten, nopeassa eniten.Mikähän mahtaa olla hitaassa/keskiryhmässä tilanne kun maanantaina selviää saadaanko etupäässä slicksiä toimimaan ja tulo radalle selvinneen vasta sitten. Nyt ei pysy 130km/h:n jälkeen tanko käsissä![]()
Kaverin kanssa olisi tavoitteena mennä ajamaan maanantai ja mikäli kalusto / miehet kunnossa niin tarkoitus liittyä teidän seuraanne tiistaille.Tiedoksi sen verran, että Kemorassa on maanantaina kaikille avoin vapaavuoro ja meidän päivä heti perään, eli tuosta saa tuplapäivän halutessaan
No tässä viime hetken empijä ilmoittautuu mukaan. Voisin ainakin aloittaa hitaassa ryhmässä. Eli piti mennä maanantaina 14.7 vapaalle vuorolle, mutta plaania oli pakko muuttaa. Aamulla ajajakokoukseen 9.30, right?Noniin, kemoran reissu lähestyy. Tilaa on vielä joten viime hetken empijät nyt viimeistään messiin.
Ratavastaavat ovat tien päällä kemorassa sunnuntai-iltapäivästä aina perjantaihin saakka, mutta koitetaan päästä jossain välissä piipahtamaan netissä. Jos kysymyksiä/ihmetyksiä niin varautukaa viiveeseen vastailuissa.
//Andy & jens
Kannattaa yrittää olla paikalla hyvissä ajoin ennen sitä ajajakokousta, esim. ysin pintaan. Niin kaikki ehtivät hoitaa ilmoittautumiset, maksut ym. kuntoon ennen sitä ajajakokousta...No tässä viime hetken empijä ilmoittautuu mukaan. Voisin ainakin aloittaa hitaassa ryhmässä. Eli piti mennä maanantaina 14.7 vapaalle vuorolle, mutta plaania oli pakko muuttaa. Aamulla ajajakokoukseen 9.30, right?
Omalta kohdaltani on niin, että jos pääsen, ehdin aikaisintaan klo 11 paikalle. Eli kannattaneeko tulla ollenkaan pyörän kanssa? Kuljettajakokouksiahan on käyty kymmenkunta aikaisemmilla kerroilla.Kannattaa yrittää olla paikalla hyvissä ajoin ennen sitä ajajakokousta, esim. ysin pintaan. Niin kaikki ehtivät hoitaa ilmoittautumiset, maksut ym. kuntoon ennen sitä ajajakokousta...No tässä viime hetken empijä ilmoittautuu mukaan. Voisin ainakin aloittaa hitaassa ryhmässä. Eli piti mennä maanantaina 14.7 vapaalle vuorolle, mutta plaania oli pakko muuttaa. Aamulla ajajakokoukseen 9.30, right?