Menikö lippu jo?Pahus en pääse tulemaan ja taskussa olis lippulunastettuna hitaaseen ryhmään, laittakaa postia minulle, nopeimmin yhteyttä ottanut saa lipun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menikö lippu jo?Pahus en pääse tulemaan ja taskussa olis lippulunastettuna hitaaseen ryhmään, laittakaa postia minulle, nopeimmin yhteyttä ottanut saa lipun.
mukana menossasopiiPk-seudulta perinteisesti lähtijöitä 6:45 Nihtisillan ABC?muut?![]()
mukana menossasopiiPk-seudulta perinteisesti lähtijöitä 6:45 Nihtisillan ABC?muut?![]()
![]()
Jokohan nyt olis oppinut mikä se nihtisillan ramppi olikaaPk-seudulta perinteisesti lähtijöitä 6:45 Nihtisillan ABC?
Itsellä tuli kans pari vuotta sitten "etsittyä" tuota Nihtisillan ramppia.... silloin käpy palo!!!Jokohan nyt olis oppinut mikä se nihtisillan ramppi olikaaPk-seudulta perinteisesti lähtijöitä 6:45 Nihtisillan ABC?. Eli tulossa sinne jos en eksy kehä2:lle![]()
![]()
Käännytte KAUNIAISIIN, ei Kehä IIlleItsellä tuli kans pari vuotta sitten "etsittyä" tuota Nihtisillan ramppia.... silloin käpy palo!!!Jokohan nyt olis oppinut mikä se nihtisillan ramppi olikaaPk-seudulta perinteisesti lähtijöitä 6:45 Nihtisillan ABC?. Eli tulossa sinne jos en eksy kehä2:lle![]()
![]()
Tää saattaa ilmestyä paikalle. Tod. näk. oon kyllä tapani mukaan 10 min myöhässä, joten painan pysähtymättä ohi. Joten älkää turhaan odotelko jos meikäläistä ei näy.Pk-seudulta perinteisesti lähtijöitä 6:45 Nihtisillan ABC?
Pahus kun mietin et sulta varmaan sais kameraa lainaan, kun toisesta kamerasta loppui akku heti ekan nopean setin jälkeen (ajatus oli pari tuntia siellä jopa pyöriä kuvailemassa), mutta alkoi olemaan puhti sen verran poissa etten jaksanut talsia enää kuvailemaan. Kai se tauti jonkin verran näköjään vaatii - mitään en oo tänään tehny, mut olo on ku maratonin ois juossu (tai no ainakin melkein)Jos joku haluu räpsii kuvii kunnon digi&zuumilla niin yv, tai nykii varikolla hihasta.