• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastarolla tiistai 8.6.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi,

taas ajellaan Alastarolla! Ajoaika tiistaina 8.6. kello 10-18.

ILMOITTAUTUMINEN KLO 09:00
AJAJAKOKOUS KLO 09:30

<span style='font-size:15pt;line-height:100%'>ÄLKÄÄ MYÖHÄSTYKÖ.</span>

Jos nyt kuitenkin on jo ennalta tiedossa, ettette ehdi kuin vasta tiettynä kellonaikana, niin ilmoittakaa siitä ja asia on kunnossa. Edellisen Kemoran keikan kaltaiset "joo sori ei ihan kerinny" -tyyppiset useat viiden minuutin myöhästymiset ottavat kupoliin, enkä tästedes lupaa aikataulua koska myöhästyjä pääsee radalle.

Kiitos.
smile_org.gif

----

Liputusvuorot:

Portti            Lippu 1       Lippu 2
10-12   J Puroaho       J Knuutila     Murto
12-14   K Lehti           Holma          Heinonen
14-16   O Hoskari       Laaksonen    Kivikoski
16-17   Vuohensilta     Levomäki     Marjamaa
17-18   Kolehmainen   Huuskonen    Kuusilehto

----

Paikalla klo 12-18 EarInc Finland oy:n edustaja tekemässä korvakäytävän mukaan valettavia InstaMold -korvatulppia. Ensisijaisesti korvatulpat saavat ennakkovarauksen tehneet henkilöt. Hinnat 40e/jäsen ja 50e/ei jäsen.

Mukana myös, pitää yrittää ehtiä edes kertaalleen radalle ennen Gotlantia. Uus pyörä ja pariin vuoteen ei oo rataa tullut ajettua, toivottavasti vauhti ei oo kadonnut etten olis tulppana keskiryhmässä...

sport05.gif
Taas saa pyörä kyytiä. Ja antaa kyydit
inlove.gif
.
ja bonuksena taitaa päästä näkemään ja kuulemaan miten SF kiertää rataa?

ja bonuksena taitaa päästä näkemään ja kuulemaan miten SF kiertää rataa?
Ei poikkeus vahvista sääntöä
wink.gif
... Kemoralla katseltiin ja kuunneltiin ihan mielenkiinnosta Ducun menoa radalla (kun tosiaan halus kuulla miltä kuulostaa ja katsoa miltä näyttää). Nyt ajan jatkossa vain itse
biggrin.gif
. Tosin jos sinne joku muu SF:llaan paikalle eksyy, niin sittenhän sitä silmänruokaa on
wink.gif
.

Täällä olis kans ostohalukkuutta. Hidas- tai keskiryhmä olis hakusessa, tarjoa vaikka yv:nä.

Onko jollain tampereelta päin tulevalla kärryssä/autossa tilaa yhdelle pyörälle. Omaa autoa ja kärryä ei jaksaisi tuollaisen matkan takia ruveta lastaamaan mutta jos jollain on tilaa ja mielenkiintoa jakaa bensakuluja niin täältä voisi yksi honda ja hondamies hypätä kyytiin. Muuten taitaa mennä rautaperse hommiksi
ghostface.gif

Nyt ajan jatkossa vain itse
biggrin.gif
. Tosin jos sinne joku muu SF:llaan paikalle eksyy, niin sittenhän sitä silmänruokaa on
wink.gif
.
vaikka luin tuon useasti, niin ei ymmärrä... Että ollakko vaiko ei
tounge.gif
wink.gif
Ei naisia aina tarvikaan ymmärtää
pftroest.gif
... Ja itsekin ymmärsin hieman väärin kommenttisi. Ilmeisesti tarkoitit sitä, että SINÄ näet minun SF:n rataa kiertämässä, en minä omaani
biggrin.gif
. Kun itsekin näin Kemoralla oman SF:n radalla toisen kuskin alla. Alastarossa siis tarkoitus ajaa sillä vain itse
smile_org.gif
. Minun ajossani tosin ei paljon ole katsomista, muutakuin ehkä silmänruokana
wink.gif
biggrin.gif
...

Nyt vaan toivotaan poutasäätä ratapäivälle
thumbs-up.gif
.

^
biggrin.gif
jees, itse olen SF:n nähnyt vain messuilla. Kauheesti hymiöitä, tuon määrän vinkkailuja ja silittelyjä kun itse joskus sais IRL

Ilmoittauduin kans tuohon korvatulppien tekoon. Bensanmyyntiin ei ole kukaan vastannut, laitoin sitten myös erillisen kysymyksen aiheesta. Tuonon tankillisella ei varmaan ainakaan 3 settiä enempää ajeta, jostain pitää saada bensaa päivän aikana.

Hep! Saa tarjota käyttämättömäksi muuten jäävää hidasta vai oliko täällä jopa koulutus ryhmää
thumbs-up.gif

Nimim. ei koskaan ajoissa.
lookaround_orig.gif

Back