• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Ti 14.6.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pakukyyti meni 9 minuutilla pieleen, hitto ku miehet on nopeita
nixweiss.gif

Onko pk-seudulta lähös ketään? Jos letkas ajeltas ni mäki ehkä löytäsin paikalle
pftroest.gif
moi anu olen lähössä yhen kaverin kanssa alastaroon 14.6 jos ei sada voisit ajella meidän kanssa sinne.  
062802moto_prv.gif
Asia pihvi, mistä ja milloin lähtö? Mä varmaan lähen ainaki katteleen touhua paitsi totaalisessa kaatosateessa
smile_org.gif

Moro !

Missäs & mihin aikaan teillä on kokoontuminen ? Tulisin mielellään porukkaan ( tai jos Espoosta/Hesasta on joku toinen letka lähdössä se sopisi vielä paremmin ) Omat suunnitelmat on jotain seuraavaa:
- viimeistään 6.30 pitäis olla matkalla  esim Bembölen kahvituvalta, eli kokoontuminen vähän ennen ja sovitaan kuka vetää letkaa jne
- reittinä turun moottoritie-Somero-Loimaa
- vauhti tikkari +20 muttei enempää
- tankata pitäs alastaron kieppeillä niin pärjää päivän
- uskoisin löytäväni perille mutta kimpassa kiva ajella
- aikataulu sen verran tiukka että jos mokaa niin ei ehdi ajajakokoukseen mutta onhan siinä koko päivä aikaa
- jos luvataan sadetta, passaan tämän keikan, vahvistus edellisenä iltana

t. Martti ( martti.raivola at gmail.com )

Moro !

Missäs & mihin aikaan teillä on kokoontuminen ? Tulisin mielellään porukkaan
No sitä tietoo mä romilta just yritän nyhtää
tounge.gif
Mulle käy kaikki reitit.
moi karkkilan abc tiistaina 07.00 siinä kerkee juomaa vielä aamu kahvit hyvin ja tankkaus loimaalla mistä ei ole enää kun 15km alastaroon.mutta varmistetaan maanantaina vielä että kaikki on ok.  
tounge.gif

Kiitti tiedosta, taitaa olla sen verran sivussa että tulen omia polkujani :-)

T: Martti

Moro !

Missäs & mihin aikaan teillä on kokoontuminen ? Tulisin mielellään porukkaan
No sitä tietoo mä romilta just yritän nyhtää
tounge.gif
Mulle käy kaikki reitit.
moi karkkilan abc tiistaina 07.00 siinä kerkee juomaa vielä aamu kahvit hyvin ja tankkaus loimaalla mistä ei ole enää kun 15km alastaroon.mutta varmistetaan maanantaina vielä että kaikki on ok.  
tounge.gif
Mulle käy, palataan ma vielä onko lähtijöitä vai nou
thumbs-up.gif

Ostetaan lippu hitaaseen! Tiedän, olen mattimyöhäinen, mutta löysin tieni vasta eilen tälle foorumille!
biggrin.gif

Minulla on ostettuna paikka hitaaseen, mutta minua on kehotettu paikanpäällä kysymään siirtoa keskiryhmään.

Kaikkien kannalta olisi siis parasta, että se joka haluaa paikan hitaaseen, ostaa tosta yläpuolelta keskiryhmän paikan ja vaihtaa minun kanssani.

Minulla on ostettuna paikka hitaaseen, mutta minua on kehotettu paikanpäällä kysymään siirtoa keskiryhmään.

Kaikkien kannalta olisi siis parasta, että se joka haluaa paikan hitaaseen, ostaa tosta yläpuolelta keskiryhmän paikan ja vaihtaa minun kanssani.

Mä yritän ostaa pikimmiten tuollaisen keskiryhmän lipun ja otan sitten yhteyttä suhun!

Joo eipä ole keskiryhmän lippua vielä löytynyt...odotellaan vastausta vielä käyttäjältä Makeka!

Mä yritän ostaa pikimmiten tuollaisen keskiryhmän lipun ja otan sitten yhteyttä suhun!
Varaan siis lippuni toistaiseksi sinulle
smile_org.gif
Keskinopea lippu löytyi. Sumplitaan vaihto loppuun asti perillä. Liityn varmaan tuohon 07:00 Karkkilan ABC-retkueeseen kelta/sini/mustalla "Rossi Camel" Yamaha R1:llä.
wink.gif

Ilmoitteletko vaikka tekstarilla 0405538131 jos tulee isompia muutoksia matkaan!

Back