Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu vähän, missä kohtaa murtuma on. Jos ei ole jonkun korkin kierteissä tai muuten hankalassa paikassa, niin samaa tököttiä murtuman päälle, millä korjataan autojen öljypohjan reikiä.Kytkinkopassa hiusmurtuma, josta korkeilla kierroksilla alkaa paineen kasvaessa tihkua öljyä. Pystyykö/kannattaako tollasta jotenkin paikata vai pitääkö vaan ettiä uus koppa jostain?
Kemiallista metallia voinee kokeilla paikkauksena. Materiaalista riippuen hitsauskin voisi onnistua. Tietenkin korjaus riippuu vähän murtuman koosta ja paikasta. Käy koppa kädessä vaikka jossain metallipajassa niin saa varman vastauksen asiaan.^ Huh, meinas työpaikan yhteys antautua noita kuvia ladatessa.
Hyvin oon kyllä kamerat väistelly. Tuolta löyty yks kuva. Muiden kamerat onnistuin välttämään kokonaan![]()
Pääsin kyllä ajamaankin vain aamun kaksi ensimmäistä vuoroa.
OT: Kytkinkopassa hiusmurtuma, josta korkeilla kierroksilla alkaa paineen kasvaessa tihkua öljyä. Pystyykö/kannattaako tollasta jotenkin paikata vai pitääkö vaan ettiä uus koppa jostain?
Kato mihi hintaan ebaystä löytyis. Ett kannattaako nähä ees sitä vivaa ett kävis jossain pajassa kysäsemässä hitsausta.OT: Kytkinkopassa hiusmurtuma, josta korkeilla kierroksilla alkaa paineen kasvaessa tihkua öljyä. Pystyykö/kannattaako tollasta jotenkin paikata vai pitääkö vaan ettiä uus koppa jostain?
Auts, kylläpä sattui pahastiTerveisiä Töölön sairaalasta! Tulipa oudossa paikassa (kai jo ennen paluun nopeaa vasuria ja vieläpä oikealle) kaato, josta en muista mitään. Olisiko ollut wobblaus, kun uusi Ö:kin vielä tallin hyllyssä? Kommentteja otan mielelläni vastaan.
Ja toisekseen ois se taksiki ollu vissiin mukavampi matkustusmuoto, kun meijän vito, mikä puhaltaa vaan lämmintä tai kuumaa ilmaa ohjaamoonSuurkiitos Helille ja Jarnolle kaluston ja miehen kotiuttamisesta sekä kaikille muillekin auttaneille. Hiukan täällä ihmeteltiin, miksei mulle ambulanssi kelvannut![]()
Jep, niiltä main muistelisin asfaltissa olleiden hankaumajälkien lähteneen.Auts, kylläpä sattui pahastiTerveisiä Töölön sairaalasta! Tulipa oudossa paikassa (kai jo ennen paluun nopeaa vasuria ja vieläpä oikealle) kaato, josta en muista mitään. Olisiko ollut wobblaus, kun uusi Ö:kin vielä tallin hyllyssä? Kommentteja otan mielelläni vastaan.![]()
Jos oikein ymmärsin, niin pyörä oli lähtenyt Lemminkäisen jälkeissä oikeassa nyppylän päältä (?). Itse asiaa pohdin iltapäivän ajoissa ja pari kertaa huomasin suunnilleen niillä paikkeilla, että siinä on asfaltissa sauma. Itse sain takasen lipsumaan siinä pari kertaa, kun hieman avasi lisää.
Paranemisia sinne sairaalaan, toivotavasti mies tulee 100% kuntoon ja nähdään taas ensikesänä radalla![]()
Paranemisia, tätä kaatoa en tainnutkaan nähdä.OK, taisin käsittää paikan väärin. Se kypärän leukalappukin saattaa sitten olla multa. Kumma, että RaceChronon käppyrästä voisi päätellä aivan eri paikan.
Pasi, muistan neuvosi![]()
15v radalla pyörineenä ja jokusen sata kaatoa nähneenä arvaan näin:Terveisiä Töölön sairaalasta! Tulipa oudossa paikassa (kai jo ennen paluun nopeaa vasuria ja vieläpä oikealle) kaato, josta en muista mitään. Olisiko ollut wobblaus, kun uusi Ö:kin vielä tallin hyllyssä? Kommentteja otan mielelläni vastaan. Vauhdit olivat aamupäivästä n. 1.35 ja ajo vielä varovaista.
Vikalista: solari leikattu, lapaluu ja 2 kylkiluuta murtunut, joista toinen pisti ilmarinnan keuhkoon; saikkua 6 viikkoa. Olo kuitenkin erinomainen; tosin hoitsuissa ei missitasoisia. Pelkoja ei jäänyt, mutta Outi pitää lepytellä ennen ensi kesän ratailuja.
Suurkiitos Helille ja Jarnolle kaluston ja miehen kotiuttamisesta sekä kaikille muillekin auttaneille. Hiukan täällä ihmeteltiin, miksei mulle ambulanssi kelvannut![]()
En ole saanut kaikkia auki. Jumittaa aina johonkin.Tuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
Muutaman refreshin jälkeen suostui lataamaan kaikki. Toimii aika nihkeästi tuo albumi.Tuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
Right click -> show image(tai joku vastaava, selaimesta riippuen) jos jaksaa kliksutella, niin saa loputkin näkyviin.En ole saanut kaikkia auki. Jumittaa aina johonkin.Tuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
Olet varmaan oikeassa. Tuossa kohtaa olen jarruttanut yleensä varsin kevyesti, mutta ehkä keula oli vielä kevyt. Pitää muistaa jatkossa!Jäljistä päätellen (mopo + mies + rata) jarrutit etusen alta mopon ollessa vielä suorassa. Siitä suistuu tollasessa paikassa voimalla naamalleen ja ottaa yleensä olka edellä Telluksen vastaan.
Miksi, sitä en osaa kertoa. Todennäköisesti kuitenkin haukkasit vaan liika nopeesti jarrulle. Seuraavaa en sano pahalla, mutta aamun seteissä oli sulla aika paljon sellaista hätäilyn ja kiireen makua. Sillon on helppo tehdä virheitä vaikka vauhti olis kuinka hiljainen.
En saa noita näkyviin, lataa muutaman hassun ja jää jumiinTuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
sanoi:En saa noita näkyviin, lataa muutaman hassun ja jää jumiin
sanoi:Jäljistä päätellen (mopo + mies + rata) jarrutit etusen alta mopon ollessa vielä suorassa. Siitä suistuu tollasessa paikassa voimalla naamalleen ja ottaa yleensä olka edellä Telluksen vastaan