• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Pe-La 12-13.8.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Haussa paluukyyti lauantaille (mies ja pyörä) Helsinkiin.

Privaa tai 0 4 4 0 5 0 1 0 3 5.

Thnx!

F.

Lauantaille jäsenhintainen lippu keskiryhmään tarjolla, laita vaikka privaa..

Annetaan hitaan ryhmän lippuvuorot molemmille päiville hyvään kotiin. Yhteydenotot privalla.
Perjantain vuoro meni jonibiz85:lle, lauantain liputusvuoro vielä jäljellä. Ottakaas nyt joku, itse tällä hetkellä Shanghaissa, mikä hieman haittaa omaa osallistumista  
smile_org.gif

(Laitettu myös mailia ratavastaaville)

Muoks. Lauantain vuoro meni Vidille.

Ja perjantaille keskinopean lippu myynnissä. Jäsenhintainen. Tiedän että kaupassakin on myynnissä, mutta tämä on nyt mulle turha. Privaa tai 0 4 4 0 5 0 1 0 3 5.

edit: myyty

Jos löytyis Lauantaille vielä keskinopee paikka ja hitaankiryhmän paikka vois kyllä riittää mun vauhdille. Privaa tai 0443432160

Myydään perjantaille jäsenhinnoiteltu hitaaseen ryhmään ajoluvan antava virtuaalinen tiketti.

Varmista paikkasi auringon alla. Tämä tarjous ei toistu!
biggrin.gif

Privaa tai nolla neljä neljä 0 5 0 1 0 3 5.

ähvä

edit: myyty

Eikö kukaan huoli kyytiin paluumatkalla pk-seudulle? Joutuuko täältä ajamaan kotiin la?
sad_orig.gif

Back