• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Pe-La 12-13.8.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostetaan liput pe ja/tai la hitaaseen vuoroon. Kerho tai normihinta, lipulla tai ilman. Myös majapaikka kiinnostaa, ja kaikesta maksetaan käypä hinta. Privaa tai soitto txt ->
0 4 4 0 5 0 1 0 3 5

Thnx!

F.
Kiitos lippukaupoista. Vielä olisi haussa lippua lauantaille. Myös keskiryhmä käy ja edelleen kaikki vaihtoehdot huomioidaan.

Edit: suurempi mökki on nyt buukattu, ja vielä on muutama paikka jäljellä.

F.
Paljos maksais pe-la välinen yö?
Nelkyt egee, mut kaupan päälle saat myös to-pe yön. ;) Siis kun en tee tällä bisnestä, niin kaikille öille tarvii maksajan. Siksi mä asetan tuplayön tarvitsijat etusijalle, ja toivon ettei jää vajaita.
smile_org.gif

F.

Mikäli joku haluaa luopua hitaan ryhmän jäsenhintaisesta lipustaan perjantaille tai lauantaille, ostaisin sen riemumielin pois!
smile_org.gif
Ja superplussaa, jos löytyy kaksi lippua, niin saadaan "kaverille kans".

Edit. Ei enää tarvetta, kiitos
smile_org.gif

Lauantaille lippu keskiryhmään kelpais. Privalla tai sähköpostilla tavoittaa.

Ostettu => ei tarvetta enään.

Ostetaan edelleen lupa päästä
062802moto_prv.gif
lauantain hitaaseen ja/tai keskinopeaan vuoroon. Kerho- tai normihinta, lipulla tai ilman. Kaikesta maksetaan käypä hinta.
Privaa tai soitto/txt -> 0 4 4 0 5 0 1 0 3 5

Thnx!

F.

Edelleen olis täälläkin tarvetta perjantai tai lauantai, normaalihintaiselle lipulle... Siis hitaaseen ryhmään...

Ylimääräistä vapaata töistä. Mitähän sitä tekisi?

Lippu hitaaseen ryhmään (ajotaito II) perjantaille ja/tai lauantaille puuttuu. Jos et tarvitse, ostan pois. Lähetä YV.

Huom! Motorgin jäsenyys puuttuu.

MUOKS: Lippuja tuli kauppaan myyntiin, ostettu sieltä.

Ostetaan liput pe ja/tai la hitaaseen vuoroon. Kerho tai normihinta, lipulla tai ilman. Myös majapaikka kiinnostaa, ja kaikesta maksetaan käypä hinta. Privaa tai soitto txt ->
0 4 4 0 5 0 1 0 3 5

Thnx!

F.
Ajattelin vain muistuttaa, että lippuja kaivataan edelleen yllä olevin speksein. Myös keskiryhmän lippu lauantaille on hakusessa.
smile_org.gif

F.
Mites Äffä, miten haluut mökkirahat?

Mulla on Molempina pvinä hidas (ekana ajotaito II, voinee skipata jos haluu) mut mä en ton aivoleikkauksen jälkee varmaa pysty ajaa koko pvää... Saataskohan me sovittuu jotai järkkäreiden kaa? Otat puolet mun pvistä jos ei omii löydy? Tällä hetkellä semmone olo ettei mopoilu kiinnosta paskaakaan... (anteeks sanavalinta) Sattuu päähän niin prkleesti ja Loimaan sairaalaan EN mene uusiks vaikka siisti ja hieno oliki mut gsus siel oli kylmä!

0 4 4 0 5 0 1 0 3 5

Thnx!

F.
Ajattelin vain muistuttaa, että lippuja kaivataan edelleen yllä olevin speksein. Myös keskiryhmän lippu lauantaille on hakusessa.
smile_org.gif

F.
Mites Äffä, miten haluut mökkirahat?

Mulla on Molempina pvinä hidas (ekana ajotaito II, voinee skipata jos haluu) mut mä en ton aivoleikkauksen jälkee varmaa pysty ajaa koko pvää... Saataskohan me sovittuu jotai järkkäreiden kaa? Otat puolet mun pvistä jos ei omii löydy? Tällä hetkellä semmone olo ettei mopoilu kiinnosta paskaakaan... (anteeks sanavalinta) Sattuu päähän niin prkleesti ja Loimaan sairaalaan EN mene uusiks vaikka siisti ja hieno oliki mut gsus siel oli kylmä!
Noh, katotaan ne maksut tos vkl:na. Mä rikoin eilen polven fudismatsissa, ja huomen selviää mahdollinen ajokielto ja sen pituus.
sad_orig.gif

---
Lipuista sen verran, et multa tulee myyntiin perjantaille joko hidas tai keskinopea. Paskalla tsägällä molemmat.
---
Mutta mökkiin mahtuu viel kaks.
smile_org.gif

F.

No niin. Mökki tuli täyteen, ja lippujakin on tarpeeks. Nyt vaan niitä antisadetansseja pomppimaan. ;)

F.

edit: olisi haussa vielä kyyti (mies + pyörä) takaisin Helsinkiin tiistaina...

Annetaan hitaan ryhmän lippuvuorot molemmille päiville hyvään kotiin. Yhteydenotot privalla.

Muoks. Kaikki män.

Perjantaille keskiryhmän .ORG hintainen lippu myynnissä. Laita sms 044-7313795, jos kiinnostaa.

Back