• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Pe-La 12-13.8.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näyttäs vielä olevan perjantaille paikkoja... houkuttaa, mutta vaikken ajamaan ilmaantuisi, niin saatan töiden jälkeen tulla kattomaan. Kaks päivää tuntuu olevan aika raskasta.

No niin, nyt olis jonkunlainen mökki olemassa. Se on vaan pieni (6-8 henk.). Isompi mökki saattais olla mahdollinen (10-12 henk.), mut tällä hetkellä epävarma. Jälkimmäinen on pramea ja kustantaa 40 per nuppi, jos sen siis saa, ja ensimmäinen puolet siitä. Molemmat sijaitsevat radan välittömässä läheisyydessä.

Samana vkl:na on Hirvenjuoksu, eli majoituskapasiteetti loppuu kesken. Nyt siis äkkiä ilmoituksia mitä tehdään, ku ne halvatun metsästäjät on jo vieneet kaiken.
sad_orig.gif

Eli sitovia ilmoituksia, kiitos. Ja kerro kumpi vaihtoehdoista kiinnostaa.

Edit: Siis noi hinnat ovat kokonaishintoja molemmista öistä.  Kiva että kiinnostusta näyttäis olevan.
smile_org.gif

F.
APUS EKA, mulle yöpaikka to-la. La iltana ajan kotia, kun puhut 2 yöstä. Jos möksä otetaan su saakka olen valmis siihenkin.

Ja selvennäkkö viä tyhmälle naiselle: pienempi mökki kustis yht. 20 euroa/ 2 yötä, isompi 40 euroa/2 yötä? Kauheen halvalta kuulostaa
smile_org.gif

Mulle käy molemmat, jos isompi saahaan täyteen ni why not, muuten pienempi bueno.

Jos mökkii ei saaha täytee ni oon valmis maksaan ne puolet tyhjistä punkista.

Eli mulle yks paikka. Kuittaatko että ok? Ja kiitos MILJOONASTI järkkäämisestä. Mä siirryn Töölön tapikselle leikkaukseen. Jos en saa ajolupaa, maksan enivei ellei mun tilalle löydy toista yöpyjää.

ps. apus oma huone jos siel semmonen on eikä kommuunimajotus, kun mä oon ainaki toistaseks ainuu nainen
tounge.gif

Anu

Tänne kelpais kans perjantai- tai lauantailippu hitaaseen luokkaan. Tiedä sitten et onko sillä väliä, mut en oo jäsen...

Ilmoittaudutaan jonoon lipuista hitaaseen ryhmään. Eli perjantai ja/tai lauantai hidasryhmä olisi hakusessa

Joonas
sport05.gif

edit. liput taskussa

Molemmat mökit ovat varattuna maanantaihin saakka, jolloin täytyy ottaa toinen. Jos silloin on tarpeeksi ilmoittautuneita, otan isomman, muuten luonnollisesti pienemmän. Harmi, et on näin tiukka aikataulu, mut ne metsästäjät eivät nyt odota.
biggrin.gif

Se isompi mökki siis kustantaa 40 € / kaks yötä, ja pienempi 20 € / kaks yötä. Ja tuossa kuvia isommasta mökistä -> naksu. Pienemmästä ei oo mitään.

Anu: ok.
smile_org.gif

Molemmat mökit ovat varattuna maanantaihin saakka, jolloin täytyy ottaa toinen. Jos silloin on tarpeeksi ilmoittautuneita, otan isomman, muuten luonnollisesti pienemmän. Harmi, et on näin tiukka aikataulu, mut ne metsästäjät eivät nyt odota.
biggrin.gif

Se isompi mökki siis kustantaa 40 € / kaks yötä, ja pienempi 20 € / kaks yötä. Ja tuossa kuvia isommasta mökistä -> naksu. Pienemmästä ei oo mitään.

smile_org.gif
Täältä varaus kahdelle kahdeksi yöksi, jos se on torstaista lauantaihin. Lauantaina lähdetään ajojen jälkeen sit jo laskemaan koiria ja lapsia
smile_org.gif

Eli Bobolle ja Ellaisabellalle yksi avioparihuone, kiitos
tounge.gif

biggrin.gif

smile_org.gif
Hienoa että järjestät! Mä voisin varata yhen paikan itelleni. Ja kuten muillakin, kahdeksi yöksi to-la oli tämä meikäläisen tarve.

biggrin.gif

smile_org.gif
Hei!

Liityn mökkikimpaan, jos vielä on tilaa? Torstaista lauantaihin viipyisin.

biggrin.gif

smile_org.gif
Hei!

Liityn mökkikimpaan, jos vielä on tilaa? Torstaista lauantaihin viipyisin.
Mökkikimppaan kans tulisin, to-la.

Helou helou! Aika kivasti tullut porukkaa mökkiin. Hyvä!! Ehdotus kuuluukin, että kun meitä näinkin monta on samaan majaan tulossa, ja vaikka sopu sijaa antaakin, voitaisiin kai kuitenkin ottaa se hieman isompi mökkinen? Nämä ratareissut kun kuitenkin on sen ratailun ohella vähän niinkuin lomareissuja, on hieman runsaampi pyörähtelytila aika edullista mukavuutta. Anullekin se oma huone sitten löytyisi
smile_org.gif

Mitäs F ja muut tuumaa?

Helou helou! Aika kivasti tullut porukkaa mökkiin. Hyvä!! Ehdotus kuuluukin, että kun meitä näinkin monta on samaan majaan tulossa, ja vaikka sopu sijaa antaakin, voitaisiin kai kuitenkin ottaa se hieman isompi mökkinen? Nämä ratareissut kun kuitenkin on sen ratailun ohella vähän niinkuin lomareissuja, on hieman runsaampi pyörähtelytila aika edullista mukavuutta. Anullekin se oma huone sitten löytyisi  
smile_org.gif

Mitäs F ja muut tuumaa?
Jeps, kyl näyttäis et isoon mennään. Eihän tossa ole muuta kynnyskysymystä kuin hinta, kun itse en jaksa sponssata muiden asumista. ;)

Koska kuitenkin ilmoittautujia on jo mukavasti, mä uskaltanen sen isomman vuokraa (ja toivon et loputkin sängyt täyttyy ennen reissua).
smile_org.gif

F.

smile_org.gif

Mitäs F ja muut tuumaa?
Jeps, kyl näyttäis et isoon mennään. Eihän tossa ole muuta kynnyskysymystä kuin hinta, kun itse en jaksa sponssata muiden asumista. ;)

Koska kuitenkin ilmoittautujia on jo mukavasti, mä uskaltanen sen isomman vuokraa (ja toivon et loputkin sängyt täyttyy ennen reissua).
smile_org.gif

F.
No jos mä äkkiseltäni pillerihuuruissa täällä Meikussa laskin klo 02:00 niin meit ois 8 hlöä (laskin siis aviopuolisot vallan erikseen
tounge.gif
) niin isompaanhan sitä mennään. Katotaa ny miten vie tulee ilmottautunei, sä ilmotat paljon se on kustis per pää ja that's it
thumbs-up.gif

Mä voin ottaa sen koirankopilta näyttävän matalakattosen kopperon....
tounge.gif
Jollei siellä ole ovella suljettavia yhen hengen sängyl varustettui koppei...

Ostetaan liput pe ja/tai la hitaaseen vuoroon. Kerho tai normihinta, lipulla tai ilman. Myös majapaikka kiinnostaa, ja kaikesta maksetaan käypä hinta. Privaa tai soitto txt ->
0 4 4 0 5 0 1 0 3 5

Thnx!

F.
Ajattelin vain muistuttaa, että lippuja kaivataan edelleen yllä olevin speksein. Myös keskiryhmän lippu lauantaille on hakusessa.
smile_org.gif

F.

Ostetaan liput pe ja/tai la hitaaseen vuoroon. Kerho tai normihinta, lipulla tai ilman. Myös majapaikka kiinnostaa, ja kaikesta maksetaan käypä hinta. Privaa tai soitto txt ->
0 4 4 0 5 0 1 0 3 5

Thnx!

F.
Kiitos lippukaupoista. Vielä olisi haussa lippua lauantaille. Myös keskiryhmä käy ja edelleen kaikki vaihtoehdot huomioidaan.

Edit: suurempi mökki on nyt buukattu, ja vielä on muutama paikka jäljellä.

F.

0 4 4 0 5 0 1 0 3 5

Thnx!

F.
Kiitos lippukaupoista. Vielä olisi haussa lippua lauantaille. Myös keskiryhmä käy ja edelleen kaikki vaihtoehdot huomioidaan.

Edit: suurempi mökki on nyt buukattu, ja vielä on muutama paikka jäljellä.

F.
Paljos maksais pe-la välinen yö?

Back