• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Pe-La 12-13.8.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juutana

YCC #666
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Tervetuloa .Orgin ajoharjoittelupäiville Alastaroon.

Alastaro Pe 12.8.2011 klo 10-18
Alastaro La 13.8.2011 klo 10-18

Ajoaika on molempina päivinä klo 10-18.
Ilmoittautuminen alkaa klo 9 ja ajajakokoukset pidetään 9.30 ja 12.00. Ajajakokous on kaikille pakollinen molempina päivinä eikä siitä myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ratavastavat ovat sen ehtineet myöhästyneille pitää.

Hitaassa ryhmässä järjestetään ilmoittautuneille ajokoulutusta (Ajotaito II).

Liput Verkkokaupasta ja rata-ajon säännöt löytyvät TÄÄLTÄ.

Lippuvuorot:

Liputtajat Alastaro 12.8.2011

Portti Lippu 1 Lippu 2
10-12 pena1 HHa_76 Ladybird
12-14 Hookala röti korve
14-16 kuulapää Reisi Waille
16-18 Nasu jonibiz85 heeppa

Varalla: -F

Liputtajat Alastaro 13.8.2011

Portti Lippu 1 Lippu 2
10-12 Fox heeppa Brokebike
12-14 Pete MarkoP Waille
14-16 Flippo korve röti
16-18 kuulapää F Vanamo750

Varalla: kattinen

Hakusessa:

- kyyti pyörä+kuski Hkistä pe-ilta tai la-aamu
- majoitus pe-la -yöksi

Moi

Hakusessa majoituspaikka to-illasta su-aamuun. Tai sitten perjantaista lauantaihin. Jos joku varannu mökin johon sopisi niin liittysin mielellään porukkaan.

Olen sisäsiisti, vähemmän ärsyttävä ja voin jättää huonot jutut kertomatta vaadittaessa
smile_org.gif

Kyyti lauantaille Helsingistä olisi hakusessa. Mielellään sellainen joka tulee illaksi takaisin. Luonnollisesti maksan osani ja vähän auton kulumisesta päälle.

Kääkk, sekoillut päivien suhteen, miulla onkin työpäivä
omg.gif
Eli tarjolla keskiryhmän lippuvuoro 12.8 pe.

Otetaan vastaan liputusvuoro lauantaille ;) Lääkärisetä antoi tänään hyväksynnän käyttää solisluuta ajotarkoitukseen parin viikon päästä joten kurvailemaan olis kiva päästä... Nopean ryhmän paikka siis hakusessa.

Ostetaan liput pe ja/tai la hitaaseen vuoroon. Kerho tai normihinta, lipulla tai ilman. Myös majapaikka kiinnostaa, ja kaikesta maksetaan käypä hinta. Privaa tai soitto txt ->
0 4 4 0 5 0 1 0 3 5

Thnx!

F.

13.8 lauantaille ostetaan jäsenhintainen lippu hitaaseen tai keskinopeaan. Kaveri kaipailisi myös ei-jäsen hintaista lippua hitaaseen. Joten niitäkin saa ja pitää tarjota
smile_org.gif

Mie voisin ostaa lipun keskiryhmään jos joku haluaa ystävällisesti myydä. Privaa tai 0445696821

Mä voisin kans johonnii mökkii to - la änkeytyä..... Jos otettas kimppamökki? Mulle oma huone luonnollisesti naisena
tounge.gif

Mulla olis Pomppulinnakin lainaan jossa takatalli johon menee mopo, mut kantavuudesta en oo varma. Mun mstä siellä lukee 130 kiloo mut Orkku taitaa olla apaut 215 kiloo. En tiä.

Jaksasko joku selvittää kun mä makaan tääl Meikussa? Siin on tosi kivoi mökkei siin radan vieres, 2 kilsaa.

Mä voisin kans johonnii mökkii to - la änkeytyä..... Jos otettas kimppamökki? Mulle oma huone luonnollisesti naisena
tounge.gif

Mulla olis Pomppulinnakin lainaan jossa takatalli johon menee mopo, mut kantavuudesta en oo varma. Mun mstä siellä lukee 130 kiloo mut Orkku taitaa olla apaut 215 kiloo. En tiä.

Jaksasko joku selvittää kun mä makaan tääl Meikussa? Siin on tosi kivoi mökkei siin radan vieres, 2 kilsaa.
Mä voin soitella noita läpi huomenna. Alustavasti jo hieman katselin tarjontaa. Olisko miten monta tulijaa, niin tietäis mökin kokoluokkaa?

Ja pikaisia paranemisia sinne Meikkuun.

F.

Mä kaipailisin kanssa mökkipaikkaa to-la jos joku sellasen järjestää. Siellä taitaa tosin olla joku toinen tapahtuma samaan aikaan josta syystä suurin osa mökeistä varattu. Tämä siis luettu tuolta edellisen reissun ketjusta enkä ite tiedä yhtään enempää.

Mulla on lauantaina hakusessa vauhti, mitä tuosta Hansun videosta itselleni kellottelin. Tasaista oli, mutta hidasta. Ehkä PoS:n neuvot hahmotettuani saan nuo hitaat kurvit taittumaan... tana
biggrin.gif

tounge.gif

Mä voin soitella noita läpi huomenna. Alustavasti jo hieman katselin tarjontaa. Olisko miten monta tulijaa, niin tietäis mökin kokoluokkaa?

F.
Joo, ilman muuta lähen messii, ja Waille näköjää kans tarttis?

MUOKS ja Brocol ja Rubbo tuolta ketjun alusta ettii mestaa kans, et ois 4 vaikkakin pvm:t heittelee, mut jaetaa sen mukaa kuin mont yöt on. Vai joko joku on saanu majapaikkaa? Ja btw, voi olla että neurologit ei anna ajolupaa, mut jos paikka löytyy, hinta kohillaa, ni maksan vaikken tulis.

tounge.gif

F.
Joo, ilman muuta lähen messii, ja Waille näköjää kans tarttis?

MUOKS ja Brocol ja Rubbo tuolta ketjun alusta ettii mestaa kans, et ois 4 vaikkakin pvm:t heittelee, mut jaetaa sen mukaa kuin mont yöt on. Vai joko joku on saanu majapaikkaa? Ja btw, voi olla että neurologit ei anna ajolupaa, mut jos paikka löytyy, hinta kohillaa, ni maksan vaikken tulis.
No niin, nyt olis jonkunlainen mökki olemassa. Se on vaan pieni (6-8 henk.). Isompi mökki saattais olla mahdollinen (10-12 henk.), mut tällä hetkellä epävarma. Jälkimmäinen on pramea ja kustantaa 40 per nuppi, jos sen siis saa, ja ensimmäinen puolet siitä. Molemmat sijaitsevat radan välittömässä läheisyydessä.

Samana vkl:na on Hirvenjuoksu, eli majoituskapasiteetti loppuu kesken. Nyt siis äkkiä ilmoituksia mitä tehdään, ku ne halvatun metsästäjät on jo vieneet kaiken.
sad_orig.gif

Eli sitovia ilmoituksia, kiitos. Ja kerro kumpi vaihtoehdoista kiinnostaa.

Edit: Siis noi hinnat ovat kokonaishintoja molemmista öistä. Kiva että kiinnostusta näyttäis olevan.
smile_org.gif

F.

Back