• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Ma 9.5.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minähän se siellä iloisesti vilkuttelin kun huomasin että kuvaat taaksepäin.
biggrin.gif

Pari tuntia tallentui kortille hitaasta ... Voisin niistä leikellä jonkun pätkän missä ajan muiden edellä tai perässä jos ketä kiinnostaa omaa ajoaan kattella. Jos ei kiinnosta niin en jaksa nähdä vaivaa.

Voisin niistä leikellä jonkun pätkän missä ajan muiden edellä tai perässä jos ketä kiinnostaa omaa ajoaan kattella. Jos ei kiinnosta niin en jaksa nähdä vaivaa.
Minua ainakin kiinnostaa, jos satuit vaikka valkoisen RC8 kottaraisen ohi sujahtamaan jossain vaiheessa
smile_org.gif
Minuakin kiinnostais, josko kelta-musta gixxeri olisi osunut kuvaan... Olisi mielenkiintoista nähdä miltä tuo räpeltäminen näytää ulkopuolisen silmin.
biggrin.gif

Sama juttu, jos olisi pätkää minusta niin joutaisihan sitä ihmetellä
tounge.gif

Pyöränä se varadero...

Leikkelin jonkinlaisen pätkän ja latailen sen tuubiin jahka se on kääntynyt. Laittelen linkin tänne sitten, saattaa mennä huomiseen.

Suurin osa on jarrutonta joten sen katselu saattaa olla yhtä mielenkiintoista kuin maalin kuivuminen
tounge.gif

En ehtinyt ajella kuin 2-3 kierrosta ns. omaan tahtiin. Toisaalta tuo hitaasti ajaminen oli helkkarin hyvää harjoittelua talven jälkeen!

Oli kyl huippu ratapäivä!
062802jumpie_prv.gif
Kiitos vaa järkkäreille.
Kameraan tuli varmaan 700 kuvaa ja oon niitä karkeesti täs haravoinu, laittelen tänne kuvaa sitten ku saan ne editoitua
smile_org.gif
.

Tossa on yksi pätkä hitaasta tokavikasta setistä (en ollut viimeisessä) minkä latailin tuubiin jo aiemmin: *linkki*

Tuosta varmaan joku voisi löytää korjattavaa kropan käytöstään.

Äänet on omalta raidaltaan stereotallentimesta.

Joo, tuota alkua kun tutkailin, niin yläkroppa vois kait liikkua enemmän, ja meno muutenkin hiukka kulmikasta. Kiitti videosta.

Hyvä oli videopätkä.
Harmitti vaan kun itse näyn vain alle 1sek.
Oletko tulossa Ahvenistolle? Jos tulet koitan ajaa hetken edelläsi niin saisi katsoa miten pahasti on ajoasento pielessä

Hei,

Kyllä olen tulossa Ahvenistolle maanantaina ja tarkoitus on kuvata lisää matskua.. paremmalla kameralla tarkoitin jotain oikeaa videokameraa, jolla voi zoomata yms. Tällä olisi kiva kuvata radan reunalta..

Ettei olisi pelkkää "pyörästä" kuvattua materiaalia olemassa. Nythän kameroina oli GoPro HD sekä Samsung Galaxy S.. eli varsinaisen kameramiehen romppeet :DD

Tuohon mutkassa ajamiseen vielä, että hitaasti tuolla vielä ajettiin, kun omista viime kesän ajoista jäin noin 10 sec päähän
biggrin.gif

Mutta kesän eka setti, niin ihan ok siihen nähden.. muutenkin vähän kilsoja tälle kesää vrt. viime kesää.

Kyllä olen tulossa Ahvenistolle maanantaina ja tarkoitus on kuvata lisää matskua.. paremmalla kameralla tarkoitin jotain oikeaa videokameraa, jolla voi zoomata yms. Tällä olisi kiva kuvata radan reunalta..

Ettei olisi pelkkää "pyörästä" kuvattua materiaalia olemassa.
Voin halutessa ottaa mukaan SD kortille kuvaavan videokameran, jos haluat lainata. Ei ole HD -kuvaa taitava, mutta ei se laatu ihan paskimmasta päästä ole.

Voin halutessa ottaa mukaan SD kortille kuvaavan videokameran, jos haluat lainata. Ei ole HD -kuvaa taitava, mutta ei se laatu ihan paskimmasta päästä ole.
Kannattaa ottaa mukaan, niin voi mahd. muillekin lippuvuorolaisille nuita lainata aina välistä, ni saa otettua nättiä kuvaa vähän joka setistä
smile_org.gif

Käsittääkseni joku ammattilainenkin tuonne on tulossa kuvaamaan ns. "tosimiehen" kameralla
smile_org.gif

Kannattaa ottaa mukaan, niin voi mahd. muillekin lippuvuorolaisille nuita lainata aina välistä, ni saa otettua nättiä kuvaa vähän joka setistä
smile_org.gif
Minäpä nappaan reppuun sen ja riittävästi muistikorttia mukaan.

smile_org.gif
Minäpä nappaan reppuun sen ja riittävästi muistikorttia mukaan.
Tehdään näin
smile_org.gif

Back