• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Ma 9.5.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites kun olen nyt härsinyt lippuni kanssa. Eli olen varannut sen, mutten maksanut, kun suljin ikkunan, enkä painanut cancel-nappia. Voinko olettaa, että minulla on lippu tonne vai ei? Olen laittanut asiasta jo parikin postia, mutta minulle ei ole vastattu suuntaan tai toiseen?
nixweiss.gif

Täällä olis lippuvuoroa tarjolla keskinopeaan. Viimehetken työkeikka yllätti ja pitää Vaasaan lähteä maanantaina. YV:tä kehiin, jos jotakuta kiinnostaa.

Lisää Edittiä: eli paikka edelleen vapaana, jos tilanne tosiaan tuo, mikä alapuolen viestissä lukee.

Jos liputtamaan otetaan vain ry:n jäseniä, niin edellisen viestin liputuspaikka lienee vieläkin vapaana.

Käsittääkseni etuoikeus liputuspaikkoihin oli Ry:n jäsenillä, mutta kyllä jäljellä olleet paikat tais jo aueta muittenki varattaviks. Mitään lisäarvoa ei kai saada siitä että vaikeutetaan esimerkiksi tässä tapauksessa randomin elämää, eli tässä vaiheessa tärkeintä lienee että sinne liputtamaan saapuu joku.

Edit. Paitsi jos tässä oliki kyse siitä että Medillä on oma lehmä ojassa ni enpä puutu enempää.
biggrin.gif

Käsittääkseni etuoikeus liputuspaikkoihin oli Ry:n jäsenillä, mutta kyllä jäljellä olleet paikat tais jo aueta muittenki varattaviks. Mitään lisäarvoa ei kai saada siitä että vaikeutetaan esimerkiksi tässä tapauksessa randomin elämää, eli tässä vaiheessa tärkeintä lienee että sinne liputtamaan saapuu joku.

Edit. Paitsi jos tässä oliki kyse siitä että Medillä on oma lehmä ojassa ni enpä puutu enempää.
biggrin.gif
Jep, eli ehdin jo ilmoittaa randomille, että voin tulla liputtelemaan, mutta huomasin sen jälkeen, että nuo liputuspaikat on merkitty "vain ry:n jäsenille."

Joku ratavastaaja vois vaikka heittää tähän viestiä onko toi nyt ok, että tuun tilalle vai jaetaanko peruutetutkin paikat ry:n jäsenille?

Toinenkin liputuspaikka kuulemma avautuu.
Liputtaja pääsee leikkaukseen tuona päivänä.
Minä voin yrittää toimia välikätenä tässä asiassa.

biggrin.gif
Jep, eli ehdin jo ilmoittaa randomille, että voin tulla liputtelemaan, mutta huomasin sen jälkeen, että nuo liputuspaikat on merkitty "vain ry:n jäsenille."

Joku ratavastaaja vois vaikka heittää tähän viestiä onko toi nyt ok, että tuun tilalle vai jaetaanko peruutetutkin paikat ry:n jäsenille?
Rataharjoittelun sääntöjen mukaan liputtamaan otetaan ensisijaisesti vain .Orgin jäseniä, mutta tuo ei vissiin kumminkaan kiellä ei-jäsentä liputtamasta, jos jäsen ei pysty osallistumaan?

Ihan mukava tähän olisi joku saada liputtamaan, että mun ei tarvitsisi Tampereelta "oikaista" Alastaron kautta Vaasaan..
biggrin.gif

biggrin.gif

Rataharjoittelun sääntöjen mukaan liputtamaan otetaan ensisijaisesti vain .Orgin jäseniä, mutta tuo ei vissiin kumminkaan kiellä ei-jäsentä liputtamasta, jos jäsen ei pysty osallistumaan?

Ihan mukava tähän olisi joku saada liputtamaan, että mun ei tarvitsisi Tampereelta "oikaista" Alastaron kautta Vaasaan..
biggrin.gif
Jos ry:n jäseniä ei oo halukkaita paikkaa ottamaan, niin tärkeintähän on, että liputtajia on tarpeeksi ja saapuvat paikalle. Eli kyllä sen paikan voi ei-jäsenellekin tässä tapauksessa antaa.
Pääasia että joku hoitaa sen lippuvuoron.

-heippa

Onko tampereelta kukaan menossa autolla/kärryllä mihin mahtuisi toinenkin pyörä ja bensakulujen jakaminen kiinnostaisi kuskia? Itsellä on oma kuljetuskalusto remontissa niin menee muuten tourinkihommiksi
crazy.gif

biggrin.gif

biggrin.gif
Jos ry:n jäseniä ei oo halukkaita paikkaa ottamaan, niin tärkeintähän on, että liputtajia on tarpeeksi ja saapuvat paikalle. Eli kyllä sen paikan voi ei-jäsenellekin tässä tapauksessa antaa.
Pääasia että joku hoitaa sen lippuvuoron.

-heippa
Moi!

Olen tuore jäsen ja olisin valmis vaikka liputtelemaan. Mitäs se käytännössä tarkoittaa pääseekö sitä itsekkin ko. päivänä ajelemaan hitaaseen tai keskinopeaan. Itsellä olisi ensimmäinen ratapäivä. Rata-ajon säännöt lukaisin jo läpi..

-Rookie

Olen tuore jäsen ja olisin valmis vaikka liputtelemaan. Mitäs se käytännössä tarkoittaa pääseekö sitä itsekkin ko. päivänä ajelemaan hitaaseen tai keskinopeaan. Itsellä olisi ensimmäinen ratapäivä. Rata-ajon säännöt lukaisin jo läpi..

-Rookie
Lippuvuoro kestää yleensä 2h, joten päivän mittaan jää vielä paljon ajovuoroja itselleenkin. Eli kyllä kerkeät ajamaankin. Suosittelen hidasta ryhmää ja osallistumista koulutukseen.
Tuollahan Bandit78 ilmoittelee liputtajanpaikasta myös.

Tutustukaa liputtajien ohjeisiin täällä

Nämä käydään läpi myös lippumieskokouksessa ajopäivän aamuna.

Muistakaa ilmoittaa näistä lippumiesvaihdoksista myös ratavastaavat@moottoripyora.org

-Rookie
Lippuvuoro kestää yleensä 2h, joten päivän mittaan jää vielä paljon ajovuoroja itselleenkin. Eli kyllä kerkeät ajamaankin. Suosittelen hidasta ryhmää ja osallistumista koulutukseen.
Tuollahan Bandit78 ilmoittelee liputtajanpaikasta myös.

Tutustukaa liputtajien ohjeisiin täällä

Nämä käydään läpi myös lippumieskokouksessa ajopäivän aamuna.

Muistakaa ilmoittaa näistä lippumiesvaihdoksista myös ratavastaavat@moottoripyora.org
Juurikin näin kun sisar Heippa yllä väkevästi todistaa.

Alunperin lippupaikkoja pääsee varaamaan ensiksi vain yhdistyksen jäsenet, mutta sen jälkeen kun ne on kaikille avattu, niin ne ovat vapaata riistaa. Toki jos selkeitä väärinkäytöksiä havaitaan ( yksi henkilö varaa aina pari paikkaa ja "trokaa" niitä ei jäsenille) niin niihin tullaan puuttumaan, mutta emme halua tässä vaiheessa hankaloittaa enempää lippuvuorojen siirtoja.

Kannattaa kuitenkin huomioida se, että lippumiehelle on varattu paikka tietystä ajoryhmästä jonne myös uuden liputtajan tulee ensisijaisesti mennä. Viime vuosien huonojen kokemuksien takia suhtaudumme erittäin nihkeästi jälkikäteen tehtäviin ryhmänvaihdoksiin, mutta selkeää on että esim. ensikertalaista ei voi nopeaan tai edes keskinopeaan ryhmään laittaa muiden ajoa vaarantamaan. Tässä tapauksessa suosittelen ehdottomasti hidasta/koulutusryhmää.

Onko tampereelta kukaan menossa autolla/kärryllä mihin mahtuisi toinenkin pyörä ja bensakulujen jakaminen kiinnostaisi kuskia? Itsellä on oma kuljetuskalusto remontissa niin menee muuten tourinkihommiksi  
crazy.gif
Mä meen kärry perässä Alastaroon, en ole kyllä kuskannut kun yhtä pyörää kerrallaan tossa kärryssä. Pitäis sinne mahtuu 135 levee ja 300 pitkä kärry... Pitäs vissiin sovitella etukäteen. Mistäpäin Tamperetta olet lähdöllä?

Tomppa

crazy.gif
Mä meen kärry perässä Alastaroon, en ole kyllä kuskannut kun yhtä pyörää kerrallaan tossa kärryssä. Pitäis sinne mahtuu 135 levee ja 300 pitkä kärry... Pitäs vissiin sovitella etukäteen. Mistäpäin Tamperetta olet lähdöllä?

Tomppa
Hervannastahan sitä. Voin huomenna töissä mitata oman kärryn ja verrata vähän tohon kun sinne just ja just menee se 2 pyörää mutta ei ole uskaltanut tielle lähteä. Turhan vaikeisiin kuormaustalkoisiin tuskin viitsi tuollaisen matkan takia ryhtyä mutta jos se nyt on merkittävästi tota omaa isompi niin sit voidaan zuumailla paremmin.

Mutu:
Kuomuttomaan 135*300:een menee keposesti pari kyykkää.
Kuomulliseen joutuu sovitteleen/tangot taittamaan sisään/siltikin on tiukkaa/pitää ehkä jopa laittaa limittäin ja viistoon/vieläpä eripäin.

S_Cruiser tilalle tulee Veistos.
S-postia laitettu tulemaan aiheesta.

crazy.gif

Tomppa
Hervannastahan sitä. Voin huomenna töissä mitata oman kärryn ja verrata vähän tohon kun sinne just ja just menee se 2 pyörää mutta ei ole uskaltanut tielle lähteä. Turhan vaikeisiin kuormaustalkoisiin tuskin viitsi tuollaisen matkan takia ryhtyä mutta jos se nyt on merkittävästi tota omaa isompi niin sit voidaan zuumailla paremmin.
Niin, kuomu on kärryssä päällä. Pohdin myös sitä että mahtaako rinnakkain stongat mahtuu...

Back