Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, eli ehdin jo ilmoittaa randomille, että voin tulla liputtelemaan, mutta huomasin sen jälkeen, että nuo liputuspaikat on merkitty "vain ry:n jäsenille."Käsittääkseni etuoikeus liputuspaikkoihin oli Ry:n jäsenillä, mutta kyllä jäljellä olleet paikat tais jo aueta muittenki varattaviks. Mitään lisäarvoa ei kai saada siitä että vaikeutetaan esimerkiksi tässä tapauksessa randomin elämää, eli tässä vaiheessa tärkeintä lienee että sinne liputtamaan saapuu joku.
Edit. Paitsi jos tässä oliki kyse siitä että Medillä on oma lehmä ojassa ni enpä puutu enempää.![]()
Rataharjoittelun sääntöjen mukaan liputtamaan otetaan ensisijaisesti vain .Orgin jäseniä, mutta tuo ei vissiin kumminkaan kiellä ei-jäsentä liputtamasta, jos jäsen ei pysty osallistumaan?Jep, eli ehdin jo ilmoittaa randomille, että voin tulla liputtelemaan, mutta huomasin sen jälkeen, että nuo liputuspaikat on merkitty "vain ry:n jäsenille."Käsittääkseni etuoikeus liputuspaikkoihin oli Ry:n jäsenillä, mutta kyllä jäljellä olleet paikat tais jo aueta muittenki varattaviks. Mitään lisäarvoa ei kai saada siitä että vaikeutetaan esimerkiksi tässä tapauksessa randomin elämää, eli tässä vaiheessa tärkeintä lienee että sinne liputtamaan saapuu joku.
Edit. Paitsi jos tässä oliki kyse siitä että Medillä on oma lehmä ojassa ni enpä puutu enempää.![]()
Joku ratavastaaja vois vaikka heittää tähän viestiä onko toi nyt ok, että tuun tilalle vai jaetaanko peruutetutkin paikat ry:n jäsenille?
Jos ry:n jäseniä ei oo halukkaita paikkaa ottamaan, niin tärkeintähän on, että liputtajia on tarpeeksi ja saapuvat paikalle. Eli kyllä sen paikan voi ei-jäsenellekin tässä tapauksessa antaa.Rataharjoittelun sääntöjen mukaan liputtamaan otetaan ensisijaisesti vain .Orgin jäseniä, mutta tuo ei vissiin kumminkaan kiellä ei-jäsentä liputtamasta, jos jäsen ei pysty osallistumaan?Jep, eli ehdin jo ilmoittaa randomille, että voin tulla liputtelemaan, mutta huomasin sen jälkeen, että nuo liputuspaikat on merkitty "vain ry:n jäsenille."Käsittääkseni etuoikeus liputuspaikkoihin oli Ry:n jäsenillä, mutta kyllä jäljellä olleet paikat tais jo aueta muittenki varattaviks. Mitään lisäarvoa ei kai saada siitä että vaikeutetaan esimerkiksi tässä tapauksessa randomin elämää, eli tässä vaiheessa tärkeintä lienee että sinne liputtamaan saapuu joku.
Joku ratavastaaja vois vaikka heittää tähän viestiä onko toi nyt ok, että tuun tilalle vai jaetaanko peruutetutkin paikat ry:n jäsenille?
Ihan mukava tähän olisi joku saada liputtamaan, että mun ei tarvitsisi Tampereelta "oikaista" Alastaron kautta Vaasaan..![]()
Moi!Jos ry:n jäseniä ei oo halukkaita paikkaa ottamaan, niin tärkeintähän on, että liputtajia on tarpeeksi ja saapuvat paikalle. Eli kyllä sen paikan voi ei-jäsenellekin tässä tapauksessa antaa.Rataharjoittelun sääntöjen mukaan liputtamaan otetaan ensisijaisesti vain .Orgin jäseniä, mutta tuo ei vissiin kumminkaan kiellä ei-jäsentä liputtamasta, jos jäsen ei pysty osallistumaan?Jep, eli ehdin jo ilmoittaa randomille, että voin tulla liputtelemaan, mutta huomasin sen jälkeen, että nuo liputuspaikat on merkitty "vain ry:n jäsenille."Käsittääkseni etuoikeus liputuspaikkoihin oli Ry:n jäsenillä, mutta kyllä jäljellä olleet paikat tais jo aueta muittenki varattaviks. Mitään lisäarvoa ei kai saada siitä että vaikeutetaan esimerkiksi tässä tapauksessa randomin elämää, eli tässä vaiheessa tärkeintä lienee että sinne liputtamaan saapuu joku.
Ihan mukava tähän olisi joku saada liputtamaan, että mun ei tarvitsisi Tampereelta "oikaista" Alastaron kautta Vaasaan..![]()
Pääasia että joku hoitaa sen lippuvuoron.
-heippa
Lippuvuoro kestää yleensä 2h, joten päivän mittaan jää vielä paljon ajovuoroja itselleenkin. Eli kyllä kerkeät ajamaankin. Suosittelen hidasta ryhmää ja osallistumista koulutukseen.Olen tuore jäsen ja olisin valmis vaikka liputtelemaan. Mitäs se käytännössä tarkoittaa pääseekö sitä itsekkin ko. päivänä ajelemaan hitaaseen tai keskinopeaan. Itsellä olisi ensimmäinen ratapäivä. Rata-ajon säännöt lukaisin jo läpi..
-Rookie
Moi!Toinenkin liputuspaikka kuulemma avautuu.
Liputtaja pääsee leikkaukseen tuona päivänä.
Minä voin yrittää toimia välikätenä tässä asiassa.
Juurikin näin kun sisar Heippa yllä väkevästi todistaa.Lippuvuoro kestää yleensä 2h, joten päivän mittaan jää vielä paljon ajovuoroja itselleenkin. Eli kyllä kerkeät ajamaankin. Suosittelen hidasta ryhmää ja osallistumista koulutukseen.Olen tuore jäsen ja olisin valmis vaikka liputtelemaan. Mitäs se käytännössä tarkoittaa pääseekö sitä itsekkin ko. päivänä ajelemaan hitaaseen tai keskinopeaan. Itsellä olisi ensimmäinen ratapäivä. Rata-ajon säännöt lukaisin jo läpi..
-Rookie
Tuollahan Bandit78 ilmoittelee liputtajanpaikasta myös.
Tutustukaa liputtajien ohjeisiin täällä
Nämä käydään läpi myös lippumieskokouksessa ajopäivän aamuna.
Muistakaa ilmoittaa näistä lippumiesvaihdoksista myös ratavastaavat@moottoripyora.org
Mä meen kärry perässä Alastaroon, en ole kyllä kuskannut kun yhtä pyörää kerrallaan tossa kärryssä. Pitäis sinne mahtuu 135 levee ja 300 pitkä kärry... Pitäs vissiin sovitella etukäteen. Mistäpäin Tamperetta olet lähdöllä?Onko tampereelta kukaan menossa autolla/kärryllä mihin mahtuisi toinenkin pyörä ja bensakulujen jakaminen kiinnostaisi kuskia? Itsellä on oma kuljetuskalusto remontissa niin menee muuten tourinkihommiksi![]()
Hervannastahan sitä. Voin huomenna töissä mitata oman kärryn ja verrata vähän tohon kun sinne just ja just menee se 2 pyörää mutta ei ole uskaltanut tielle lähteä. Turhan vaikeisiin kuormaustalkoisiin tuskin viitsi tuollaisen matkan takia ryhtyä mutta jos se nyt on merkittävästi tota omaa isompi niin sit voidaan zuumailla paremmin.Mä meen kärry perässä Alastaroon, en ole kyllä kuskannut kun yhtä pyörää kerrallaan tossa kärryssä. Pitäis sinne mahtuu 135 levee ja 300 pitkä kärry... Pitäs vissiin sovitella etukäteen. Mistäpäin Tamperetta olet lähdöllä?Onko tampereelta kukaan menossa autolla/kärryllä mihin mahtuisi toinenkin pyörä ja bensakulujen jakaminen kiinnostaisi kuskia? Itsellä on oma kuljetuskalusto remontissa niin menee muuten tourinkihommiksi![]()
Tomppa
Otettu YV yhteyttä.Moi!Toinenkin liputuspaikka kuulemma avautuu.
Liputtaja pääsee leikkaukseen tuona päivänä.
Minä voin yrittää toimia välikätenä tässä asiassa.
Mä voisin ottaa liputtajan hommat vastaan.
Niin, kuomu on kärryssä päällä. Pohdin myös sitä että mahtaako rinnakkain stongat mahtuu...Hervannastahan sitä. Voin huomenna töissä mitata oman kärryn ja verrata vähän tohon kun sinne just ja just menee se 2 pyörää mutta ei ole uskaltanut tielle lähteä. Turhan vaikeisiin kuormaustalkoisiin tuskin viitsi tuollaisen matkan takia ryhtyä mutta jos se nyt on merkittävästi tota omaa isompi niin sit voidaan zuumailla paremmin.Mä meen kärry perässä Alastaroon, en ole kyllä kuskannut kun yhtä pyörää kerrallaan tossa kärryssä. Pitäis sinne mahtuu 135 levee ja 300 pitkä kärry... Pitäs vissiin sovitella etukäteen. Mistäpäin Tamperetta olet lähdöllä?Onko tampereelta kukaan menossa autolla/kärryllä mihin mahtuisi toinenkin pyörä ja bensakulujen jakaminen kiinnostaisi kuskia? Itsellä on oma kuljetuskalusto remontissa niin menee muuten tourinkihommiksi![]()
Tomppa