• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 28.5.2008, klo 10-16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noniin laitetaanpas uusi linkki valokuviin.

Kuvia

Nyt pitäisi toimia.  
smile_org.gif
Hienoja kuvia, mutta kohteet ovatkin olleet hyviä  
tounge.gif

Iso kiitos kuvaajalle  
smile_org.gif

Kuka lie ollut sillä viininpunainen-musta? R1:llä nopeessa, tyrkkäsin perään niin alko vähän löytymään sitä viimekesäistä, silti aika karmeeta.

Kyllä sulla sitten onkin syytä huoleen!!  
biggrin.gif
No saitpa mallia ainakin rauhallisista avauksista, kytkin luisti siihen malliin ettei ollut pelkoa keulimisista.
No vähän mä sitä jo ihmettelinkin, jotta on nuhanen R1:nen kun perä vaan tuntuu lähestyvän ulostulossa
wink.gif

Hienoja kuvia, taitava kuvaaja tai ainakin pirun hyvä kamera.
Minä taisin olla liputtamassa kun minusta ei ole yhtään kuva.
Mutta ei se haittaa tein edes kerran jotain hyödyllistä kun liputin punaisella lipulla nopean ryhmän pois radalta
biggrin.gif
(johtuen toki pyörän kaatumisesta).

Taisin olla helppo(hidas)kohde kun nuin moneen kuvaan pääsin.Kiitokset kuvaajalle
thumbs-up.gif

Ainiin,
tältäkin reissulta otetaan vastaan palautetta, ne positiiviset sekä myös rakentavat kommentit ovat tervetulleita.

Pistäkää privana minulle+jensille.

//Andy

Kiitoksia erinomaisesti järjestetystä ratapäivästä, homma ei voisi ainakaan mun mielestä juurikaan paremmin enää toimia!
thumbs-up.gif

Oli vasta toinen ratapäivä omalla kohdalla, mutta toivottavasti aikataulut antaa myöden vielä useille rata-ajeluille tänä kesänä, sen verran paljon nämäkin pari kertaa on opettaneet omasta pyörästä ja ajamisesta ylipäätään kun tota ajokokemusta on vielä muutenkin kovin vähän.

Ja kiitos palautteesta ja vinkeistä hannulalle ja heipalle
bowdown.gif
!

Kiitos Gammalle hienoista kuvista. Itse osui useasti. Sai taas paljon oppia, että miten persiillään se oma ajoasento onkaan
bowdown.gif
Toivottavsti sua ei haittaa vaikka poiminkin noi itselleni?

Back