• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 18.6.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sumppa

Kirkkonummella kaikki on toisin...
MotOrg ry:n järjestämä ajoharjoittelupäivä Alastaron moottoriradalla ma 18.6.2007!

Ajoaika: klo 10.00 - 17.00
Ajajakokous: klo 9.30
Lippumieskokous: heti ajajakokouksen jälkeen

Hinta:
-Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa
-Ei ry:n jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa
-Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa

AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!

Paikkoja jäljellä rajoitetusti! Hidas ryhmä jo täynnä!

Paikkoja lippumieheksi vielä vapaana. Yhteys allekirjoittaneeseen
smile_org.gif

Ennakkomaksu on myös näyttävä tilillä viimeistään ti 12.6.2007 klo 14.00. Jos ennakkomaksua ei näy maksettuna, kustannus 50€/ päivä poikkeuksetta.

EAK-kouluttaja paikalla! Ensikertalaisille ja vähän radalla ajaneille annetaan opastusta rataharjoittelun perusteisiin liittyen.

Ilmoittautua voit *TÄÄLLÄ*
Rata-ajon säännöt luettavissa *TÄÄLLÄ*

Ilmoittauduttu ja maksettukin on. Kyytiä vielä yritän kehitellä, ja ellei muuta löydy niin pitää vuokrata paku..

Ja tiedoksi, että vaikka olen kilvettömällä nopeassa ryhmässä, niin vauhti vastaa toistaiseksi enemmän hidasta ryhmää.. eli älkää ihmetelkö, kun yritän epätoivoisesti saada tota koipea toimimaan ja päänuppia uskomaan että miten sitä on joskus ennen ajettu..
tounge.gif

edit: paku vuokrattu ja vauhtikin jo vähän parantunut
smile_org.gif

Ilmoittauduttu ja maksettukkin on hitaaseen ryhmään
062802moto_prv.gif

Maksu vain ei ole löytänyt perille kun kämmäilin vähän päivämäärien kanssa
withstupid.gif

Toivottavasti maksu löytyy
thumbs-up.gif

Laitoin Sumppa sulle yksityisviestin mun mokailusta tuossa maksussa.

onkos ketä lähdössä tuonne pk seudulta ajamaan?
vois roikkua mukana samaa matkaa kun tuo suunnistus ei ole parhaita osa-alueita..=)

Mistäs tietää että mihin ryhmään uskaltaa mennä..?
nixweiss.gif

On kyllä hienoa mennä korkkaamaan tämäkin rata. Viime kesänä jo kävin tyrkyttämässä, mutta ei ollut tilaa. Nyt onneksi maksettu ja kyytikin hommattu
sport05.gif

Tulossa mukaan hitaan ryhmän hitaimmaksi, mutta väliäkö sillä, pääasia että oppii ehkä taas vähän jotain lisää ajamisesta.
Jos joku muukin on pk-seudulta sinne ajamassa, niin seuraan mieluusti liityisin. Yhteislähtö jostain? Ja vapaaehtoisia kartan lukutaitoisia sinne johdattamaan?

No voi fak. Hitaaseen ilmoittauduin ja täynnähän tuo mokoma näytti sitten olevan. Mahtaisikohan sitä uskaltautua keskinopeaan kolkuttelemaan, eilen oli toinen ratakeikka mun tähänastisessa mopoilijanurassa. Olihan siellä hitaassa jo ohitettavia, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa etten minä mikään nopea kuski ole
smile_org.gif

Tulossa mukaan hitaan ryhmän hitaimmaksi, mutta väliäkö sillä, pääasia että oppii ehkä taas vähän jotain lisää ajamisesta.
Jos joku muukin on pk-seudulta sinne ajamassa, niin seuraan mieluusti liityisin. Yhteislähtö jostain? Ja vapaaehtoisia kartan lukutaitoisia sinne johdattamaan?
Sori, mutta tuo hitaimman titteli on jo varattu...
tounge.gif

Ilmottauduttu ja maksettu keskiryhmään... Toivottavasti näkyy kello 14 tilillä. Ja toivottavasti ei sada maanantaina!
Nähärään Alastarolla

JK

Ilmoittaudutte hitaaseen, maksettu. Saas kattoa mihin päädytään. Nyt sitten olis alustaanpaneutumisen aika. Eilisellä ratakeikalla huomas/tajus ettei siellä kaikki ihan kondiksessa ole kun mun vauhdeissa lähtee luistelemaan etupää alta Diabloilla.

Back