Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan älyttömän hyviä kuviaKuvat ---> Kliks
Pyydettäessä saa alkuperäisen kuvan (15Mpix jpeg) ja laittakaa pyyntöön kuvannumerot. Osa kuvista taas peilikuvia, jotka saa lähes millä vaan kuvankäsittelyohjelmalla käännettyä takaisin.
Millä Twini olet hoitanut tuon kameran kiinnityksen pyörään?Jep kiitos katuhaukalle taas kuvista. Niistä selvis, että pitää näköjään rasvata seisontajalka aina ennen radalle lähtöö![]()
Robertille tiedoks jos tätä lukee että kamera valitettavasti zippas ennenkun pääs varikolta pois. Ens kerralla laturi mukana![]()
Tossa vähän miltä se olis näyttäny:
http://www.youtube.com/watch?v=RebupXkLtFM&fmt=22
Täytynee laittaa ostoslistalle, sen verran laadukkaan oloista oli kuvan laatu! Saas nähdä pysyykö imukuppi K7 Gixxerissä kiinni kun tankin muotoilu on mitä on.Millä Twini olet hoitanut tuon kameran kiinnityksen pyörään?Jep kiitos katuhaukalle taas kuvista. Niistä selvis, että pitää näköjään rasvata seisontajalka aina ennen radalle lähtöö![]()
Robertille tiedoks jos tätä lukee että kamera valitettavasti zippas ennenkun pääs varikolta pois. Ens kerralla laturi mukana![]()
Okei kiitos vinkistä, akkuja pitäis sit olla varalla pari ja yks aina latingissa... ainahan ne akut on loppu prkl!Vaatii tasaisen pyöreän pinnan jonka säde noin 35mm. tai sellasen 7cm x 7cm alueen.
Niin, ja akku perkele kestää noin 25min 720p 60fps kuvaa..
Oikein mallikkaita kuvia. Oma mopoiluinto rajotti kameran kanssa juoksun yhteen setin skippaamiseen.Olipa hieno päivä, kiitos kaikille! Ainoa miinus oli tietysti nuo kaadot. Toivottavasti ei kuskeille sattunut pahemmin fyysistä kolhua.
Kuvat ---> Kliks
Pyydettäessä saa alkuperäisen kuvan (15Mpix jpeg) ja laittakaa pyyntöön kuvannumerot. Osa kuvista taas peilikuvia, jotka saa lähes millä vaan kuvankäsittelyohjelmalla käännettyä takaisin.
Kiitokset sinullekin kuvista! Sain itsestäni pari loistavaa kuvaa talteen. On ne vaan upeita noi sun kuvat. Itselläni ei ole sitä taiteellista silmää, niin menee pelkästään tekniseksi tuo oma kuvaaminen. Tämä kuva on jotekin minun silmään aivan loistava -> kliksLisäsin omaan kansioon parikymmentä lisää, joidenka raw/nef -versiot valuvat sinne tätä kirjoittaessa.
Joo, munki mielestä toi on upee kuva. Sekä oikeesti, että leikisti. Leikisti sen takia, että siinä on hieno mopo ja oikeesti siks, että se vaan on jostain syystä hieno. Siis kuva.Kiitokset sinullekin kuvista! Sain itsestäni pari loistavaa kuvaa talteen. On ne vaan upeita noi sun kuvat. Itselläni ei ole sitä taiteellista silmää, niin menee pelkästään tekniseksi tuo oma kuvaaminen. Tämä kuva on jotekin minun silmään aivan loistava -> kliksLisäsin omaan kansioon parikymmentä lisää, joidenka raw/nef -versiot valuvat sinne tätä kirjoittaessa.
Lopeta nyt nuo höpöhöpöjutut.Mopo on muuten menossa myyntiin Gotlannin reissun jälkeen, saan varmaankin käyttää tuota kuvaa myymistarkoituksiin? Ja kyllä, ihan tosissani olen![]()
Täytyy myydä vanhoja lelua että voi ostaa uusia tilalle....Lopeta nyt nuo höpöhöpöjutut.Mopo on muuten menossa myyntiin Gotlannin reissun jälkeen, saan varmaankin käyttää tuota kuvaa myymistarkoituksiin? Ja kyllä, ihan tosissani olen![]()
Lopeta nyt nuo höpöhöpöjutut.
Täytyy myydä vanhoja lelua että voi ostaa uusia tilalle....
Eipä mitään.. Hyvä laatuista kuvaa näytti tulevan ja menokin oli sulavaaJep kiitos katuhaukalle taas kuvista. Niistä selvis, että pitää näköjään rasvata seisontajalka aina ennen radalle lähtöö![]()
Nyt vasta huomasin että omakin nimeni kummitteli tuolla. Ainakin itse olin siinä ymmärryksessä, että liputuspaikkani oli laitettu uudelleen jakoon. Mikäli oma muistikultani ei kovin pahasti petä, niin ilmoittelin kyllä etten lipulle olisi tulossa juhannuksen ajojen oletettavasti riittäessä...Lippuvuorot: Portti Lippu1 Lippu2
9-11 Räsänen Jaasson Jaasson
11-13 Vahtera Ylönen Lintumäki
13-15 Holma Murto Bergström
15-17 Kolehmainen Kalaniemi Ketonen-Kaivanto
17-18 Hakala Huuskonen Vornanen